SJ410 -le lukk esisilda

Moderaatorid: Stupiduser, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Libisevaid pole kuulnud, et oleks tehtud.
On olemas mehhaanilise lukuga tagasild (sõjaväe mudel SJ410st) ja Lockright ja vist ka ARB tavasillale. Lihtsaim variant on differ lihtsalt kinni keevitada 8)
Kasutaja avatar
Shrek4x4
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 324
Liitunud: K Dets 13, 2006 12:02 am
Asukoht: Harjumaa, Keila.
Kontakt:

Postitus Postitas Shrek4x4 »

tarmo kirjutas:Libisevaid pole kuulnud, et oleks tehtud.
On olemas mehhaanilise lukuga tagasild (sõjaväe mudel SJ410st) ja Lockright ja vist ka ARB tavasillale. Lihtsaim variant on differ lihtsalt kinni keevitada 8)
Esisild kinni keevitada,läheb pööramisega raskeks.
Ain Abel +37256987553.Shrek Offroad Team vintsivalitseja. 2007. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse vabaklassi 1-koht.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Shrek4x4 kirjutas:Esisild kinni keevitada,läheb pööramisega raskeks.
Ma pidasin ennekõike ikka tagasilda silmas. Arvan, et 410 esisilla lukk pole nagunii hea mõte - püsikad ja poolteljed lähevad ilma lukutagi krõks ja krõks puruk (31" rehv).
Kasutaja avatar
Shrek4x4
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 324
Liitunud: K Dets 13, 2006 12:02 am
Asukoht: Harjumaa, Keila.
Kontakt:

Postitus Postitas Shrek4x4 »

tarmo kirjutas:
Shrek4x4 kirjutas:Esisild kinni keevitada,läheb pööramisega raskeks.
Ma pidasin ennekõike ikka tagasilda silmas. Arvan, et 410 esisilla lukk pole nagunii hea mõte - püsikad ja poolteljed lähevad ilma lukutagi krõks ja krõks puruk (31" rehv).
rommi@rommi otsib esisilda lukku
Ain Abel +37256987553.Shrek Offroad Team vintsivalitseja. 2007. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse vabaklassi 1-koht.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17434
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Shrek4x4 kirjutas: Esisild kinni keevitada,läheb pööramisega raskeks.
Kui ees on hubida, siis pole ju probleemi.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Shrek4x4
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 324
Liitunud: K Dets 13, 2006 12:02 am
Asukoht: Harjumaa, Keila.
Kontakt:

Postitus Postitas Shrek4x4 »

Landy kirjutas:
Shrek4x4 kirjutas: Esisild kinni keevitada,läheb pööramisega raskeks.
Kui ees on hubida, siis pole ju probleemi.
Jah,aga tihti peab autost väljas käima
Ain Abel +37256987553.Shrek Offroad Team vintsivalitseja. 2007. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse vabaklassi 1-koht.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
Kasutaja avatar
Shrek4x4
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 324
Liitunud: K Dets 13, 2006 12:02 am
Asukoht: Harjumaa, Keila.
Kontakt:

Postitus Postitas Shrek4x4 »

Esisilda peaks andma panna tagasilla lukku.Poolteljed tuleb teha uued,tagasillas on jämedamad.SJ 413-l annab nii teha 410-l ei ole kindel.
Ain Abel +37256987553.Shrek Offroad Team vintsivalitseja. 2007. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse vabaklassi 1-koht.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
Kasutaja avatar
rommi@rommi
Fitting 44"
Postitusi: 439
Liitunud: T Veebr 06, 2007 3:40 pm
Kontakt:

Postitus Postitas rommi@rommi »

ütleme nii et kinni keevitama ma kindlasti ei hakka ja pooltelje otsa tugevdus rõngad tulevad niikuinii ,äkki kellegil on kas või uusi lukke ja huube pakkuda nii lock righti,arb-d või libisevat
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

rommi@rommi kirjutas:ütleme nii et kinni keevitama ma kindlasti ei hakka ja pooltelje otsa tugevdus rõngad tulevad niikuinii ,äkki kellegil on kas või uusi lukke ja huube pakkuda nii lock righti,arb-d või libisevat
Kui nendele tugevdustele lootma jääd, siis on see õrn lootus.
Meil läks tugevdusega püsikas samamoodi krõbinal pooleks (muidugi mõista siis teisest kohas lihtsalt :P ).
Ehk siis soovitus oleks esimest silda siiski mitte lukustada. Samas eksperimenteerimise mõttes huvitaks mind sinu tulemused väga - kui sa katsejäneseks oleksid :twisted:
Kasutaja avatar
rommi@rommi
Fitting 44"
Postitusi: 439
Liitunud: T Veebr 06, 2007 3:40 pm
Kontakt:

Postitus Postitas rommi@rommi »

tugevdustele ma kindlasti lootma ei jää ja ma olen varunud juba pooltelgi ja tundub et ma siiski tellin lock-righti ära, ma kindlasti teavitan teid edaspidi
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Kus sul see pooltelje varu on? Läheks ka kotiga järele :)
Kasutaja avatar
rommi@rommi
Fitting 44"
Postitusi: 439
Liitunud: T Veebr 06, 2007 3:40 pm
Kontakt:

Postitus Postitas rommi@rommi »

tarmo kirjutas:Kus sul see pooltelje varu on? Läheks ka kotiga järele :)
ütleme nii et ladu nii pea ei ava aga kaks jooksu pooltelgi on ta :lol: ga varaks küll
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

see jama on ka, et samurail on originaalis üsna kiire käiguga vahekast. See tähendab seda, et veidi suurema rehvi korral hakkab sidur kärssama... ning et sidurit hoida, kasutatakse samuraidel pigem põhjagaasi kui vaikselt kohapealt meelitamist. Ja mida lukus esisild KINDLASTI ei kannata on gaas põhas rapsimine. Mina lülitan pärast mitmeid õppetunde lukke sisse vaid väga valitud kohtades, kännuotsas kiikudes või kui tõesti vaja korraks kõiki 4 ratast.

Esiluku puhul mõtleks ma kindlasti ka aeglasematele ülekannetele. Hoiad tulevikus nii sidurit kui silladetaile.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Vasta

Mine “Suzuki / Geo”