On olemas mehhaanilise lukuga tagasild (sõjaväe mudel SJ410st) ja Lockright ja vist ka ARB tavasillale. Lihtsaim variant on differ lihtsalt kinni keevitada
SJ410 -le lukk esisilda
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
- Shrek4x4
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 324
- Liitunud: K Dets 13, 2006 12:02 am
- Asukoht: Harjumaa, Keila.
- Kontakt:
Esisild kinni keevitada,läheb pööramisega raskeks.tarmo kirjutas:Libisevaid pole kuulnud, et oleks tehtud.
On olemas mehhaanilise lukuga tagasild (sõjaväe mudel SJ410st) ja Lockright ja vist ka ARB tavasillale. Lihtsaim variant on differ lihtsalt kinni keevitada
Ain Abel +37256987553.Shrek Offroad Team vintsivalitseja. 2007. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse vabaklassi 1-koht.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
- Shrek4x4
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 324
- Liitunud: K Dets 13, 2006 12:02 am
- Asukoht: Harjumaa, Keila.
- Kontakt:
rommi@rommi otsib esisilda lukkutarmo kirjutas:Ma pidasin ennekõike ikka tagasilda silmas. Arvan, et 410 esisilla lukk pole nagunii hea mõte - püsikad ja poolteljed lähevad ilma lukutagi krõks ja krõks puruk (31" rehv).Shrek4x4 kirjutas:Esisild kinni keevitada,läheb pööramisega raskeks.
Ain Abel +37256987553.Shrek Offroad Team vintsivalitseja. 2007. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse vabaklassi 1-koht.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17439
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kui ees on hubida, siis pole ju probleemi.Shrek4x4 kirjutas: Esisild kinni keevitada,läheb pööramisega raskeks.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Shrek4x4
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 324
- Liitunud: K Dets 13, 2006 12:02 am
- Asukoht: Harjumaa, Keila.
- Kontakt:
Jah,aga tihti peab autost väljas käimaLandy kirjutas:Kui ees on hubida, siis pole ju probleemi.Shrek4x4 kirjutas: Esisild kinni keevitada,läheb pööramisega raskeks.
Ain Abel +37256987553.Shrek Offroad Team vintsivalitseja. 2007. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse vabaklassi 1-koht.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
- Shrek4x4
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 324
- Liitunud: K Dets 13, 2006 12:02 am
- Asukoht: Harjumaa, Keila.
- Kontakt:
Esisilda peaks andma panna tagasilla lukku.Poolteljed tuleb teha uued,tagasillas on jämedamad.SJ 413-l annab nii teha 410-l ei ole kindel.
Ain Abel +37256987553.Shrek Offroad Team vintsivalitseja. 2007. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse vabaklassi 1-koht.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
- rommi@rommi
- Fitting 44"
- Postitusi: 439
- Liitunud: T Veebr 06, 2007 3:40 pm
- Kontakt:
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kui nendele tugevdustele lootma jääd, siis on see õrn lootus.rommi@rommi kirjutas:ütleme nii et kinni keevitama ma kindlasti ei hakka ja pooltelje otsa tugevdus rõngad tulevad niikuinii ,äkki kellegil on kas või uusi lukke ja huube pakkuda nii lock righti,arb-d või libisevat
Meil läks tugevdusega püsikas samamoodi krõbinal pooleks (muidugi mõista siis teisest kohas lihtsalt
Ehk siis soovitus oleks esimest silda siiski mitte lukustada. Samas eksperimenteerimise mõttes huvitaks mind sinu tulemused väga - kui sa katsejäneseks oleksid
- rommi@rommi
- Fitting 44"
- Postitusi: 439
- Liitunud: T Veebr 06, 2007 3:40 pm
- Kontakt:
- rommi@rommi
- Fitting 44"
- Postitusi: 439
- Liitunud: T Veebr 06, 2007 3:40 pm
- Kontakt:
see jama on ka, et samurail on originaalis üsna kiire käiguga vahekast. See tähendab seda, et veidi suurema rehvi korral hakkab sidur kärssama... ning et sidurit hoida, kasutatakse samuraidel pigem põhjagaasi kui vaikselt kohapealt meelitamist. Ja mida lukus esisild KINDLASTI ei kannata on gaas põhas rapsimine. Mina lülitan pärast mitmeid õppetunde lukke sisse vaid väga valitud kohtades, kännuotsas kiikudes või kui tõesti vaja korraks kõiki 4 ratast.
Esiluku puhul mõtleks ma kindlasti ka aeglasematele ülekannetele. Hoiad tulevikus nii sidurit kui silladetaile.
Esiluku puhul mõtleks ma kindlasti ka aeglasematele ülekannetele. Hoiad tulevikus nii sidurit kui silladetaile.