On olemas mehhaanilise lukuga tagasild (sõjaväe mudel SJ410st) ja Lockright ja vist ka ARB tavasillale. Lihtsaim variant on differ lihtsalt kinni keevitada

Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
Esisild kinni keevitada,läheb pööramisega raskeks.tarmo kirjutas:Libisevaid pole kuulnud, et oleks tehtud.
On olemas mehhaanilise lukuga tagasild (sõjaväe mudel SJ410st) ja Lockright ja vist ka ARB tavasillale. Lihtsaim variant on differ lihtsalt kinni keevitada
rommi@rommi otsib esisilda lukkutarmo kirjutas:Ma pidasin ennekõike ikka tagasilda silmas. Arvan, et 410 esisilla lukk pole nagunii hea mõte - püsikad ja poolteljed lähevad ilma lukutagi krõks ja krõks puruk (31" rehv).Shrek4x4 kirjutas:Esisild kinni keevitada,läheb pööramisega raskeks.
Kui ees on hubida, siis pole ju probleemi.Shrek4x4 kirjutas: Esisild kinni keevitada,läheb pööramisega raskeks.
Jah,aga tihti peab autost väljas käimaLandy kirjutas:Kui ees on hubida, siis pole ju probleemi.Shrek4x4 kirjutas: Esisild kinni keevitada,läheb pööramisega raskeks.
Kui nendele tugevdustele lootma jääd, siis on see õrn lootus.rommi@rommi kirjutas:ütleme nii et kinni keevitama ma kindlasti ei hakka ja pooltelje otsa tugevdus rõngad tulevad niikuinii ,äkki kellegil on kas või uusi lukke ja huube pakkuda nii lock righti,arb-d või libisevat