Küsimus suurele ringile. Probleem siis selles, et kavatsen eelmisel pildil oleva Volvo Laplanderi vahekasti ühendada 4L60e käigukastiga. Seoses sellega tahaksin küsida, kas see käigukast jääb korralikult tööle kui nn "extension housingu" koos seal küljes oleva anduriga ära võtta. See peaks olema kiiruse andur, kuid kas tal on peale kiiruse näitamise mingisugune ülesanne ka käigukasti töötamise juures ?
Manused
4L60E.jpg (48.65 KiB) Vaadatud 10288 korda
Viimati muutis karburaator, P Veebr 15, 2015 9:46 pm, muudetud 1 kord kokku.
Tegelen offroadi autode vedrustuste analüüsi ja projekteerimisega.
karburaator kirjutas:Küsimus suurele ringile. Probleem siis selles, et kavatsen eelmisel pildil oleva Volvo Laplanderi vahekasti ühendada 4L60e käigukastiga. Seoses sellega tahaksin küsida, kas ma see käigukast jääb korralikult tööle kui nn "extension housingu" koos seal küljes oleva anduriga ära võtta. See peaks olema kiiruse andur, kuid kas tal on peale kiiruse näitamise mingisugune ülesanne ka käigukasti töötamise juures ?
See andur on väga oluline, sest sealt saab aju info, millal käike vahetada. Kuidas plaanid need 2 kasti kokku liita, kas muhviga või kardaaniga? Kui muhviga, siis saad anduri hamasvöö selle külge installida. Mul see nii toimetab.
Andres
Manused
imagesY5ZC8FIU.jpg (2.81 KiB) Vaadatud 10255 korda
Kui ei saa, siis kuidagi ikka saab!
4x4 TR3 V8 ja Subaru
karburaator kirjutas:Küsimus suurele ringile. Probleem siis selles, et kavatsen eelmisel pildil oleva Volvo Laplanderi vahekasti ühendada 4L60e käigukastiga. Seoses sellega tahaksin küsida, kas ma see käigukast jääb korralikult tööle kui nn "extension housingu" koos seal küljes oleva anduriga ära võtta. See peaks olema kiiruse andur, kuid kas tal on peale kiiruse näitamise mingisugune ülesanne ka käigukasti töötamise juures ?
See andur on väga oluline, sest sealt saab aju info, millal käike vahetada. Kuidas plaanid need 2 kasti kokku liita, kas muhviga või kardaaniga? Kui muhviga, siis saad anduri hamasvöö selle külge installida. Mul see nii toimetab.
Andres
Kas sa saaksid näidata pilti oma lahendusest, plaanisin kasutada vahetükki ja vaheplaati. Lisasin pildi mille peaksin uue teha laskma.
Manused
20150215_215149.jpg (141.33 KiB) Vaadatud 10206 korda
Tegelen offroadi autode vedrustuste analüüsi ja projekteerimisega.
Kui kellelgi on üle vähemalt 50 cm jupp tõmmatud ümartoru mõõtudega 45 x 2,5 mm võiks ühendust võtta. Ei tahaks tervet kuue meetrist latti osta. Igaks juhuks mainin ära ka, et ise asun Tallinnas / Harjumaal
Tegelen offroadi autode vedrustuste analüüsi ja projekteerimisega.
Osta pikk toru, saad peakaare jne teha sellest. Või arvad et Uaz on nii turvaline, et pole vaja
Vaadates viimseaja katuste statistikat, võiks nagu olla
Arvestades, et 4 lingiga tuleb naguinii selline vedel sült.