Etem siis juba leegitoru läbi radika puhuma panna - saaks ventidest kah loobuda
Nivale BMW mootor ja muud "hullud" ideed
Moderaatorid: Landy, Moderators
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
niva
Tere
Mitte radika ette, vaid jääb sinna kus on ja paneb sukad vahele.Kui sumps
puusse läheb annavad sukad järele mitte kollektori kinnitused.
k.mati
Mitte radika ette, vaid jääb sinna kus on ja paneb sukad vahele.Kui sumps
puusse läheb annavad sukad järele mitte kollektori kinnitused.
k.mati
niva
Tere.
Täna sai jälle nokitsetud.Sumpsil on sukad vahel,lülitid paigas,õhuvõtt valmis,käigukastile lisa kinnitused.
Homme peaks kapoti ja käigukangi valmis tegema.Vintsi plaat ka valmis ,tuleb veel kinnitada.
Suts filmi ka
http://www.youtube.com/watch?v=7pPfsJ_cdG0
k.mati
Täna sai jälle nokitsetud.Sumpsil on sukad vahel,lülitid paigas,õhuvõtt valmis,käigukastile lisa kinnitused.
Homme peaks kapoti ja käigukangi valmis tegema.Vintsi plaat ka valmis ,tuleb veel kinnitada.
Suts filmi ka
http://www.youtube.com/watch?v=7pPfsJ_cdG0
k.mati
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Mille pärtli päralst te selle radika auto ETTEotsa panite? Et nina pikem saaks ja raskus veel rohkem ette kanduks? Selle projekti puhul oleks võinud vähemalt jahutuse taha tuua.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
niva
Tere.
Auto nina on praegu täpselt sama pikk kui enne ,stange on sama kohapeal.Raskust on küll rohkem aga ette tulevad tugevamad vedrud.
Kui ausalt öelda oleks võinud radika sisse viia aga olen ühel autol teinud
romuralli jaoks ja läks kohe keema.Arvatavasti ei jõudnud veepump enam.
Sildade kohapealt-kui niva omasid pidama ei saa siis olen mõelnud uaz i
sildadele.Aeg näitab.
Suure hooga läheme SUURE augu põhja ja siis kerime vintsi lahti.
Täpselt nagu sinagi.
k.mati
Auto nina on praegu täpselt sama pikk kui enne ,stange on sama kohapeal.Raskust on küll rohkem aga ette tulevad tugevamad vedrud.
Kui ausalt öelda oleks võinud radika sisse viia aga olen ühel autol teinud
romuralli jaoks ja läks kohe keema.Arvatavasti ei jõudnud veepump enam.
Sildade kohapealt-kui niva omasid pidama ei saa siis olen mõelnud uaz i
sildadele.Aeg näitab.
Suure hooga läheme SUURE augu põhja ja siis kerime vintsi lahti.
Täpselt nagu sinagi.
k.mati
- RAMBO
- True Off Roader!
- Postitusi: 1337
- Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
- Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725
Suts filmi ka
http://www.youtube.com/watch?v=7pPfsJ_cdG0
NIIVAST käib küll,kõvasti paremini edasi aga,kui juba juttu oli uaziku sildadest,siis kas ei oleks juba mõtekas sinna alla koos raamig midaiganes panna?
näiteks mingi lühikese patroli raam,sillad.
tundub,et tahtmist teil jätkub,nii etkivi kotti ja edu edaspidiseks.

http://www.youtube.com/watch?v=7pPfsJ_cdG0
NIIVAST käib küll,kõvasti paremini edasi aga,kui juba juttu oli uaziku sildadest,siis kas ei oleks juba mõtekas sinna alla koos raamig midaiganes panna?
näiteks mingi lühikese patroli raam,sillad.
tundub,et tahtmist teil jätkub,nii etkivi kotti ja edu edaspidiseks.
Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
ITst MITTE MIDAGI.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Niva kere tõstmist UAZ raamile ja sildadele on varemalt korduvalt proovitud,kuid lõppesid need projektid fiaskoga. Ei saadud seda kompleti koos püsivaks. Sildade lagunemine oli peamine mure.RAMBO kirjutas: NIIVAST käib küll,kõvasti paremini edasi aga,kui juba juttu oli uaziku sildadest,siis kas ei oleks juba mõtekas sinna alla koos raamig midaiganes panna?
näiteks mingi lühikese patroli raam,sillad.
tundub,et tahtmist teil jätkub,nii etkivi kotti ja edu edaspidiseks.
http://4x4.artbox.ee/GALERII_FOTO_bv.asp?ID=1393
http://4x4.artbox.ee/GALERII_FOTO_bv.asp?ID=1577
http://4x4.artbox.ee/GALERII_FOTO_bv.asp?ID=1578
http://4x4.artbox.ee/GALERII_FOTO_bv.asp?ID=1604
http://4x4.artbox.ee/GALERII_FOTO_bv.asp?ID=1605
http://4x4.artbox.ee/GALERII_FOTO_bv.asp?ID=1118
Kahjuks ei tea, mis sellest "Kunded" projektist peale võitlustel käimise lõppu edasi sai.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Ei saa aru, miks peaks UAZi sild niva all kergemini lagunema? Minumeelest uazi kuut kaalub märksa rohkem kui niva oma. Võiks just nagu meeldiva kombona kõlada?Landy kirjutas: Niva kere tõstmist UAZ raamile ja sildadele on varemalt korduvalt proovitud,kuid lõppesid need projektid fiaskoga. Ei saadud seda kompleti koos püsivaks. Sildade lagunemine oli peamine mure.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kahjuks ei tea ei UAZ "plekiringi" ega sildateta Niva kaalude vahet. Kuid Niva kere võib olla rskem, sest tegu on raamita e. kandevkerel maasturiga.rommi kirjutas:Landy kirjutas:
Ei saa aru, miks peaks UAZi sild niva all kergemini lagunema? Minumeelest uazi kuut kaalub märksa rohkem kui niva oma. Võiks just nagu meeldiva kombona kõlada?
Usun, et küsimus pole mitte kaalus,kuidvõrd UAZ sildade vastupidvuses.
Minu eelkirjutatu ei pretendeeri 100%-le tõele, sests tegu on kuuldu vahendamisega.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- RAMBO
- True Off Roader!
- Postitusi: 1337
- Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
- Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725
RAMBO kirjutas:
NIIVAST käib küll,kõvasti paremini edasi aga,kui juba juttu oli uaziku sildadest,siis kas ei oleks juba mõtekas sinna alla koos raamig midaiganes panna?
näiteks mingi lühikese patroli raam,sillad.
tundub,et tahtmist teil jätkub,nii etkivi kotti ja edu edaspidiseks.
landy:
Niva kere tõstmist UAZ raamile ja sildadele on varemalt korduvalt proovitud,kuid lõppesid need projektid fiaskoga. Ei saadud seda kompleti koos püsivaks. Sildade lagunemine oli peamine mure.
http://4x4.artbox.ee/GALERII_FOTO_bv.asp?ID=1578
ära lõhkuda on kõike võimalik

NIIVAST käib küll,kõvasti paremini edasi aga,kui juba juttu oli uaziku sildadest,siis kas ei oleks juba mõtekas sinna alla koos raamig midaiganes panna?
näiteks mingi lühikese patroli raam,sillad.
tundub,et tahtmist teil jätkub,nii etkivi kotti ja edu edaspidiseks.
landy:
Niva kere tõstmist UAZ raamile ja sildadele on varemalt korduvalt proovitud,kuid lõppesid need projektid fiaskoga. Ei saadud seda kompleti koos püsivaks. Sildade lagunemine oli peamine mure.
http://4x4.artbox.ee/GALERII_FOTO_bv.asp?ID=1578
ära lõhkuda on kõike võimalik
Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
ITst MITTE MIDAGI.
-
4x4garage
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 158
- Liitunud: T Juul 19, 2005 8:21 am
- Asukoht: Kostivere-Jõelähtme
Vana hea Kundede auto on täitsa ühes tükis,asub Alajõel ,Rahe Aivar sõidab ja naudib oma Alajõe mõisa valdusi, seisma jäi ,kui otsustasime eest meh.vintsi asendada elektrilisega,siis tulid muud projektid nagu Toyoodik ja teised,ei saa unustada ,et see Niva tegi Laadoga 2002 väga edukalt läbi ,kust ka karikas kaasa toodi.
www.procoating.ee
1999 - .......Kunded,Toyoodikud,MM,Rahvamaja,Kostivere4x4Garage
1999 - .......Kunded,Toyoodikud,MM,Rahvamaja,Kostivere4x4Garage
niva
Tere.
Tänaseks on auto peaaegu valmis.Veel on jäänud põhjakaitse
ja hammasrihma vahetus.Sees tuleb veel käigukangi ümbrus kinni keevitada ja paar juhet korda sättida.Kui homme jõuaks rihma vahetatud ja põhjakaitse teha, siis saab võibolla ndl.vahetusel metsa ka.
Ette panin jäigemad vedrud,nissani omad sobisid väga hästi.Natuke tuli lühemaks teha.
Paar pilti ka
http://www.album.ee/album/30047591/50127094
k.mati
Tänaseks on auto peaaegu valmis.Veel on jäänud põhjakaitse
ja hammasrihma vahetus.Sees tuleb veel käigukangi ümbrus kinni keevitada ja paar juhet korda sättida.Kui homme jõuaks rihma vahetatud ja põhjakaitse teha, siis saab võibolla ndl.vahetusel metsa ka.
Ette panin jäigemad vedrud,nissani omad sobisid väga hästi.Natuke tuli lühemaks teha.
Paar pilti ka
http://www.album.ee/album/30047591/50127094
k.mati
- Shrek4x4
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 324
- Liitunud: K Dets 13, 2006 12:02 am
- Asukoht: Harjumaa, Keila.
- Kontakt:
Kas vints kõrgele ei saanud?Kui muidu maaalla ei lähe, saab vintsida maaalla 
Ain Abel +37256987553.Shrek Offroad Team vintsivalitseja. 2007. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse vabaklassi 1-koht.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.