
Etem siis juba leegitoru läbi radika puhuma panna - saaks ventidest kah loobuda

Moderaatorid: Landy, Moderators
Niva kere tõstmist UAZ raamile ja sildadele on varemalt korduvalt proovitud,kuid lõppesid need projektid fiaskoga. Ei saadud seda kompleti koos püsivaks. Sildade lagunemine oli peamine mure.RAMBO kirjutas: NIIVAST käib küll,kõvasti paremini edasi aga,kui juba juttu oli uaziku sildadest,siis kas ei oleks juba mõtekas sinna alla koos raamig midaiganes panna?
näiteks mingi lühikese patroli raam,sillad.
tundub,et tahtmist teil jätkub,nii etkivi kotti ja edu edaspidiseks.
Ei saa aru, miks peaks UAZi sild niva all kergemini lagunema? Minumeelest uazi kuut kaalub märksa rohkem kui niva oma. Võiks just nagu meeldiva kombona kõlada?Landy kirjutas: Niva kere tõstmist UAZ raamile ja sildadele on varemalt korduvalt proovitud,kuid lõppesid need projektid fiaskoga. Ei saadud seda kompleti koos püsivaks. Sildade lagunemine oli peamine mure.
Kahjuks ei tea ei UAZ "plekiringi" ega sildateta Niva kaalude vahet. Kuid Niva kere võib olla rskem, sest tegu on raamita e. kandevkerel maasturiga.rommi kirjutas:Landy kirjutas:
Ei saa aru, miks peaks UAZi sild niva all kergemini lagunema? Minumeelest uazi kuut kaalub märksa rohkem kui niva oma. Võiks just nagu meeldiva kombona kõlada?