


Moderaator: Moderators
No tegelikult ju tuuakse ka, kui õieti küsida ja hinda annab ka kaubelda007 kirjutas:Pe..se raisk vaata mis kütuse hind on 20 eek liiter. Selle raha eest peaks selle kütuse koju kätte tooma.
.. no sa saad ju ise ka aru, et "keskmine eestlane" ei osta omale koju 5 tonni kütust korraga esiteks maksab see 90 000 eek ja teiseks ei pane näiteks Landy, keda ma tean elavat Mustamäel, omale maja ette 5 tonnist "kankut" (rääkimata keldrist).reimoq kirjutas: No tegelikult ju tuuakse ka, kui õieti küsida ja hinda annab ka kaubelda![]()
Mul täna toodi (küll tööle, mitte koju) ja hind koos toomisega oli 18.60. Lausa 5 tonni toodi...
Saan küll aru. Lihtsalt Sinu kommentaarile vastuseks et nii saab ka. Kahjuks pean ma ka oma auto paaki ikka tanklast kütust panema, tänagi peale selle suure tünni otsast alla ronimist sõtsin Statoili ja ostsin sealt 20.20 maksvat kütust007 kirjutas:... no sa saad ju ise ka aru, et "keskmine eestlane" ei osta omale koju 5 tonni kütust korraga ...
http://www.epl.ee/arvamus/430621MahviaDeTyrk kirjutas:Piiks-Piiks ja kütus tuleb007 kirjutas:No aga varsti on pankadel jälle uus turuvigur pakkuda, nimeks Kütuselaen/liising/rent. Rutake seltsimehed pankurid rutake.
rommi kirjutas:Vaatamata plärtsumisele olen ma teemaalgatajaga siiski nõus. Mul on ka raha bronnimisega probleeme olnud... õnneks küll tankimata ei jäänud aga minumeelest on see väga kaugel kauplemise hea tava põhimõttest - raha võetakse aga kaupa vastu ei anta. Olgu see summa kasvõi 10 krooni. Igal juhul peaks olema siis kuskil mingi hoiatus, et nii võib juhtuda... mitte nii, et avastad seda omal nahal.
Ma just enne üritasin selgitada, et säärased juhtumid ei ole Neste või teise bensumüüja süü, vaid kogu elektroonilise pangasüsteemi eripära. Ilmselt ei ole ka see inimeste kiusamiseks välja mõeldud, vaid mingi kompromiss turvalisuse ja käideldavuse vahel.007 kirjutas:Tore teema arendus. Tuleb vägisi keskaeg meelde, kus topicu autor hooaja lõpuks riidale tõmmati ja kõik kaasanoogutajad lõppeks tule otsa panid. Minu arust käib jutt sellest, et süsteem üldiselt on üksikisiku vastu. Kui pangale päeva võlgu jääd...
Mina ei ole. Kuigi öeldakse, et kõik mis ei tapa, see karastab, ei ole mu meelest normaalne toppida oma kaarte igasse pilusse, kuhu need vaid sisse mahuvad. Kui just muidugi adrenaliin vaja õigele tasemele aidata, siis on Neste selleks üks paremini toimivaid abimehi. Ja vahet pole, on see Neste või elektroonilise panganduse eripära, on neid Nestega rahulolematuid ka minu tutvuste hulgas mitu. Mu enda teinepool kaitses Nestet sama tuliselt, kui ambražuurile viskuv punakaartlane, kuni Pääsküla automaat talt rahatähed vastu võttis ja siis isegi keskmist sõrme ei näidanud... lihtsalt vaikis. Siis läks 7 kõnet, 5 meili ja 3 avaldust ja juba saigi raha tagasirommi kirjutas:Vaatamata plärtsumisele olen ma teemaalgatajaga siiski nõus...
Selge see, et palja telefonikõne või meili peale ükski asutus raha kuhugi tagasi maksma ei hakka, olgu siis küsijal selleks tuline õigus või mitte. Seega ei näita kõnede ja meilide arv mitte midagi. Korrektselt vormistatud (ja õigesse kohta saadetud!) avaldus on ainus, mis asjad liikuma paneb. Selle info teadasaamiseks piisaks ilmselt ühest telefonikõnest klienditoele.414 AVM kirjutas:...kuni Pääsküla automaat talt rahatähed vastu võttis ja siis isegi keskmist sõrme ei näidanud... lihtsalt vaikis. Siis läks 7 kõnet, 5 meili ja 3 avaldust ja juba saigi raha tagasi
Minuteada tulevad Neste ja Statoili kütused Eestis ühest ja samast tünnist...414 AVM kirjutas:PS. Ise lõpetasin Nestega läbikäimise u. 5 aastat tagasi, kui Järve tanklas püstolit kergitades tõusis sealt mingi väga räige hais, mis minu arusaamist mööda bensule küll kuuluda ei tohiks.
Minu valik on Statoil.
.. nii ongi. Igaüks segab oma kokteili ainultvtl kirjutas: Minuteada tulevad Neste ja Statoili kütused Eestis ühest ja samast tünnist...
vtl@tangib.nii.nestest.kui.statoilist