ARB mis ja kuidas - algajad küsivad, asjatundjad vastavad
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
kui kompressori vajalik surve on saavutatud ja ta lülitub välja... kui kaua ta peaks suutma surve hoida, enne kui uuesti käivitub (kui sillad ei ole taga)... !? ma loen nagu manualist välja et vähemalt 15 mintsa?
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
See on seotud ikka rõhuga mitte ajaga. Mul on ka ARB'i andur pandud ja tema töötab nii, et välja lülitab ca 6,5 bari juures ning uuesti sisse ca 4-4,5 bari juures.atdoom kirjutas:kui kompressori vajalik surve on saavutatud ja ta lülitub välja... kui kaua ta peaks suutma surve hoida, enne kui uuesti käivitub (kui sillad ei ole taga)... !? ma loen nagu manualist välja et vähemalt 15 mintsa?
Kui kaua see ajavahemik on, sõltub juba sinu õhu tarbimisest ja sellest kui õhukindel su torude süsteem on ehitatud (lekked jms).
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
mulle teeb muret, et kui ma õhku ei tarbi, siis kompressor hakkab uuesti tööle tsirka 30-40 sekundi pärast..., et kas peaksin lekke otsimise käsile võtma?tarmo kirjutas: Kui kaua see ajavahemik on, sõltub juba sinu õhu tarbimisest ja sellest kui õhukindel su torude süsteem on ehitatud (lekked jms).
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Soovitan panna süsteemi ka manomeetri (ise panin ühe armatuurile ja teise vee-eraldaja juurde). Siis on kohe näha kas ja kui kiiresti rõhk langeb. Aga jah - suure tõenäosusega sisiseb kuskilt välja. Teine võimalus, et andur ise on vigane, aga seda saad kontrollida lihtsalt jällegi manomeetriga.atdoom kirjutas: mulle teeb muret, et kui ma õhku ei tarbi, siis kompressor hakkab uuesti tööle tsirka 30-40 sekundi pärast..., et kas peaksin lekke otsimise käsile võtma?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
asjaarmastaja
ei tea, kas on halb mõte viia suruõhu voolik läbi salongi (põhja pealt, mati alt) või on mingi põhjus, et see oleks tark ikka mööda põhja vedada?!?
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
Re: asjaarmastaja
No äkki aitab loogika?atdoom kirjutas:ei tea, kas on halb mõte viia suruõhu voolik läbi salongi (põhja pealt, mati alt) või on mingi põhjus, et see oleks tark ikka mööda põhja vedada?!?
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
Re: asjaarmastaja
no ok, ma olen rumal...Madis kirjutas: No äkki aitab loogika?
aita siis venda väetimat;) nimeta mõni loogiline põhjus, miks ma ei võiks seda läbi salongi panna?
Sest minu loogika ütleb, et salongis on voolikul mõnusam olla, kui põhja alla oma kändu oodata...
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: asjaarmastaja
Ega ta mingit ohtu sul ei kujuta küll seal mati all. Kui peakski kuskilt katki hõõrduma, siis korraks sisiseb ja kogu luguatdoom kirjutas: no ok, ma olen rumal...
aita siis venda väetimat;) nimeta mõni loogiline põhjus, miks ma ei võiks seda läbi salongi panna?
Sest minu loogika ütleb, et salongis on voolikul mõnusam olla, kui põhja alla oma kändu oodata...

Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
Re: asjaarmastaja
Jah ma olen küll noor ja hõõrdumist tagaistmel tuleb ette... samas ma ei kujuta küll eriti ette, mis seda voolikut seal mati all hõõruks?tarmo kirjutas: Ega ta mingit ohtu sul ei kujuta küll seal mati all. Kui peakski kuskilt katki hõõrduma, siis korraks sisiseb ja kogu lugu
Ainuke asi, et tagistme alla tuleb tekitada auk, mida seal hetkel ei ole...,
aga ka siin ei näe probleemi... plekile kummikrae ja väljaminevale voolikule lisaks kaiste krae ja kõigil on mõnus

Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
Re: asjaarmastaja
Just nimelt, seda ma sult ootasingi! Bingo!atdoom kirjutas:
Sest minu loogika ütleb, et salongis on voolikul mõnusam olla, kui põhja alla oma kändu oodata...

TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
Te siin kõik räägite õhust ja voolikutest,aga mind huvitav siuke asi miks põles ARB pumba 30 kaitse läbi ,on see võimalik ,et mingi vesi näiteks pääses sisse sinna ,kaitse mingi kummikorpuse sees .muidugi oli nii mõnusalt sinna sisse sulanud ,et pidi vaibanoaga ääre lahti lõikama ,et vanat kaitset kätte saada,sai pandud uus kaitse ja asi nagu töökorras ,huvitav millest kuskil lühis tekkis? 

Tekkis ka küsimus.tarmo kirjutas:See on seotud ikka rõhuga mitte ajaga. Mul on ka ARB'i andur pandud ja tema töötab nii, et välja lülitab ca 6,5 bari juures ning uuesti sisse ca 4-4,5 bari juures.atdoom kirjutas:kui kompressori vajalik surve on saavutatud ja ta lülitub välja... kui kaua ta peaks suutma surve hoida, enne kui uuesti käivitub (kui sillad ei ole taga)... !? ma loen nagu manualist välja et vähemalt 15 mintsa?
Kui kaua see ajavahemik on, sõltub juba sinu õhu tarbimisest ja sellest kui õhukindel su torude süsteem on ehitatud (lekked jms).
ARB paigaldusjuhendis on kirjas,et rõhk ei tohiks luku lülitusel olla alla 5,8 bar-i.
Kas ei teki ohtu,et nn.lülitusmuhv ei hambu lõpuni ?
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Ise küsid, ise vastad. Oht on reaalne alati, kui valmistaja parameetritest kõrvale kalduda.Movistar kirjutas:Tekkis ka küsimus.tarmo kirjutas:See on seotud ikka rõhuga mitte ajaga. Mul on ka ARB'i andur pandud ja tema töötab nii, et välja lülitab ca 6,5 bari juures ning uuesti sisse ca 4-4,5 bari juures.atdoom kirjutas:kui kompressori vajalik surve on saavutatud ja ta lülitub välja... kui kaua ta peaks suutma surve hoida, enne kui uuesti käivitub (kui sillad ei ole taga)... !? ma loen nagu manualist välja et vähemalt 15 mintsa?
Kui kaua see ajavahemik on, sõltub juba sinu õhu tarbimisest ja sellest kui õhukindel su torude süsteem on ehitatud (lekked jms).
ARB paigaldusjuhendis on kirjas,et rõhk ei tohiks luku lülitusel olla alla 5,8 bar-i.
Kas ei teki ohtu,et nn.lülitusmuhv ei hambu lõpuni ?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.