Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
paar hoolikalt valitud rumalat küsimust
Kas luku komplekt sisaldab suruõhu-voolikut ja solenoidi?
Kas ARB lukku võib sisse ja välja lülitada sõidu ajal?
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Loogiliselt võttes, kui mõlemad rattad sama kiirusega liiguvad, siis ei tohiks luku sisselülitamine ka mäkketõusul probleem olla. Kindlasti aga kuskil augus istudes ja ühte ratast ringi keerutades pole mõtet lülitada.
atdoom kirjutas:paar hoolikalt valitud rumalat küsimust
Kas luku komplekt sisaldab suruõhu-voolikut ja solenoidi?
Kas ARB lukku võib sisse ja välja lülitada sõidu ajal?
komplektis on kõik olemas, peale kompressori. Seega jah õhutoru on olemas ja solenoid.
rommi kirjutas:Loogiliselt võttes, kui mõlemad rattad sama kiirusega liiguvad, siis ei tohiks luku sisselülitamine ka mäkketõusul probleem olla. Kindlasti aga kuskil augus istudes ja ühte ratast ringi keerutades pole mõtet lülitada.
rommi
no augus kinni ustudes ei ole ka mingit vajadust teda hoopealt sisse lülitada...
aga olukorras, kus jalg sirge ja tagumik ütleb, et nüüd hakkab asi käest ära minema ja oleks vaja nuppu vajutada..., et kas tohib või mitte?!
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
atdoom kirjutas: aga olukorras, kus jalg sirge ja tagumik ütleb, et nüüd hakkab asi käest ära minema ja oleks vaja nuppu vajutada..., et kas tohib või mitte?!
ei saa päris aru, milline see olukord sul täpsemalt on. Kui jäärajal sõidad, siis ARB-lukust küll mingit tolku pole
veidi vbl OT aga Ma muide käisin männikul külmade ajal jää peal proovimas. Tegemist siis jäiga neliveoga ja naelutatud mudarehviga täielikult kiilasjääl.
1) mõlemad sillad lukus. Isegi raske on öelda, kas auto oli üle või alajuhitav, igatahes keeldus ta liikumast soovitud suunas. Nalja kui palju.
2) tagasild lukus, väga lihtsalt ülejuhitav. Veidi gaasi ja vale suund.
3) lahtine sild, kergelt alajuhitav, suht hea juhitavus.
Viimati muutis rommi, T Veebr 19, 2008 1:50 pm, muudetud 1 kord kokku.
atdoom kirjutas: aga olukorras, kus jalg sirge ja tagumik ütleb, et nüüd hakkab asi käest ära minema ja oleks vaja nuppu vajutada..., et kas tohib või mitte?!
ei saa päris aru, milline see olukord sul täpsemalt on. Kui jäärajal sõidad, siis ARB-lukust küll mingit tolku pole
näiteks trial... käänuline tee lukku panna ei saa, peale järgmist käänakut läbi mudaaugu kohe järsk tõus.
loodetavasti see näide sobib sulle
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
atdoom kirjutas: näiteks trial... käänuline tee lukku panna ei saa, peale järgmist käänakut läbi mudaaugu kohe järsk tõus. loodetavasti see näide sobib sulle
Kui on tõesti oht, et tee on liiga haarduv ja hirm lõhkuda lukk või pooltelg, siis enne mudaauku leiad raudselt mingi võimaluse korraks järgi anda. Kui kogu aeg tõesti klots põhjas lajatad, siis varakult lukk sisse. Mul on tekkinud harva olukorda, kui pole võimalust lukku lülitada. Nagu ka juba öeldud said, sirgjoonelise liikumise korral pole vahet... ei pea seisma jääma. Lihtsalt talupojaloogika ütleb, et suure jõu all ja erinevatel kiirusel liikuvaid detaile on keeruline ühendada. Samas - lockright lülitabki ennast liikumise pealt... ma ei usu, et see arb ka nüüd saiast saetud on.
rommi kirjutas:Kui on tõesti oht, et tee on liiga haarduv ja hirm lõhkuda lukk või pooltelg,
metsas vast liiga haarduva teega probleem polegi ehk nii kriitiline, kui manööverdamine lukus esidifriga..., et kas tehnoloogiliselt on ARB lukul mingi toimiv lahendus, mis luku "sidurdab" lukku... või on see palju tahetud?!
NB! Äkki mode viitsiks ARB lukujutust eraldi teema opereerida, leiaks veel heietamist?!? päästaks selle müügitopiku pajatustest
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Muide... esilukuga sõitmine on VÄGA riski business... mul kulus selleks enne 3 püsikat ja üks pooltelg et natukenegi aimu saada millal esimest lukku näppida.
no vaadates seda joonist on seal mingi "clutch gear" olemas... aga kas see toimib seal sidurina või on sellel mingi muu tähendus?
See on lülitus muhv.Kui hambad ei ole kohakuti siis jääb õhu surve seda muffi suruma kuni hambad on kohakuti ja siis see muff lukustab diffri.
Seda ei saa siis lukustada kui üks ratas pöörleb ja teine seisab kuna see muhv lihtsalt viskab üle hammaste.
Maha võid võtta millal tahad.Esimesel võimalusel kui muhv saab vabalt liikuda lükab vedru selle hambumisest välja.
rommi kirjutas:
btw, "www.arbusa.com>products>ARB Air Locker ...>Air Locker Service & Parts" leiad sa täpselt enda masina kohta vajaliku luku koos pildiga.
DANA 30 sillale pakub kahte varianti... ei saa kuidagi jälile, mis minu punnsilmale sobiks (silberi sõnu uskudes... ei sobi kumbki)
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Kuidas selle suruõhu diffrisse sisse saab?
*puuritakse korpusesse uus auk?
*on mõeldud läbi ventilatsiooni ava?
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel