Demagoogia big xenonite ja paigaluse jms pasa ümber

Postid, mis kuhugi mujale ei sobi.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
KimmoL
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 155
Liitunud: N Veebr 15, 2007 8:24 pm

Postitus Postitas KimmoL »

...automaatreguleering pole "the must", aga seadus seda nõuab...
Öhh, võib-olla võhiklik küsimus, aga kui seadus midagi nõuab, kas ta pole siiski "must"?

Ma ei lakka imestamast, kui palju siinmail -- eriti liiklusega seoses -- on inimesi, kes arvavad, et igasugused seadused, reeglid, eeskirjad, soovitused ja head tavad on vaid teiste jaoks...

Saan aru, et kkerem-i postitus oli lihtsalt teadmiseks, seega ei mõelnud eeltoodud isiklikult.
Vanatehnika fänn. Jeep XJ Cherokee 1988, Peugeot 405 1993.
kkerem
Off Roader Wannabe
Postitusi: 30
Liitunud: P Mär 19, 2006 3:59 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kkerem »

KimmoL kirjutas:
...automaatreguleering pole "the must", aga seadus seda nõuab...
Öhh, võib-olla võhiklik küsimus, aga kui seadus midagi nõuab, kas ta pole siiski "must"?

Saan aru, et kkerem-i postitus oli lihtsalt teadmiseks, seega ei mõelnud eeltoodud isiklikult.
mu mõte oli pigem selles, et õige fookus, valgustugevus ning värv, pesurid ja UV kaitse on olulisemad aspektid. Ma ei poolda seaduse vastu astumist, aga "kui keegi siiski tahab HID'e", siis on need asjad "the must" ja see automaatreguleering... seaduse järgi peab olema. Automaatreguleering enamikel autodel, olgu see servo või vedrustuse poolt on mõeldud eelkõige selleks, et kui sa paned autole haagise või laod pagassi asju täis. Mina ei ole kohanud sellist, mis ennast pidevalt reguleeriks.

Aga just, mu jutt oli pigem selle suunaga, et olgu selle reguleeringu ja seadusega kuidas on, aga igat suvalist valgusallikat igapäeva kasutuseks autokülge ei tasu kruttida.
subaru http://www.auto24.ee/used/698889
gone: Jeep XJ Pioneer '89, Jeep XJ Limited '91, Jeep GC '03
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

Mina ei ole kohanud sellist, mis ennast pidevalt reguleeriks.
HID'i justnimelt reguleeritakse koguaeg servodega. selleks on tal sildadel andurid, mis mõõdavad varraste nurka. ning vastavalt sellele hoitakse tuli koguaeg tee suhtes ühes asendis.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
kkerem
Off Roader Wannabe
Postitusi: 30
Liitunud: P Mär 19, 2006 3:59 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kkerem »

trc kirjutas:
Mina ei ole kohanud sellist, mis ennast pidevalt reguleeriks.
HID'i justnimelt reguleeritakse koguaeg servodega. selleks on tal sildadel andurid, mis mõõdavad varraste nurka. ning vastavalt sellele hoitakse tuli koguaeg tee suhtes ühes asendis.
Igatahes mitte BMW'del
subaru http://www.auto24.ee/used/698889
gone: Jeep XJ Pioneer '89, Jeep XJ Limited '91, Jeep GC '03
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

kkerem kirjutas:
trc kirjutas:
Mina ei ole kohanud sellist, mis ennast pidevalt reguleeriks.
HID'i justnimelt reguleeritakse koguaeg servodega. selleks on tal sildadel andurid, mis mõõdavad varraste nurka. ning vastavalt sellele hoitakse tuli koguaeg tee suhtes ühes asendis.
Igatahes mitte BMW'del
eat this and die:
Pilt

tegu siis 540i'ga
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
kkerem
Off Roader Wannabe
Postitusi: 30
Liitunud: P Mär 19, 2006 3:59 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kkerem »

trc kirjutas:
kkerem kirjutas:
trc kirjutas: HID'i justnimelt reguleeritakse koguaeg servodega. selleks on tal sildadel andurid, mis mõõdavad varraste nurka. ning vastavalt sellele hoitakse tuli koguaeg tee suhtes ühes asendis.
Igatahes mitte BMW'del
eat this and die:
Pilt

tegu siis 540i'ga
I am eating this... Aga automaatne tulede reguleerimine ei ole protsess "on tha fly". Seda ei tehta kogu aeg, kujuta nüüd ette, et ma sõidan üle väikese kühmu ja kohe keeratakse tuled alla
subaru http://www.auto24.ee/used/698889
gone: Jeep XJ Pioneer '89, Jeep XJ Limited '91, Jeep GC '03
Kasutaja avatar
mrtn
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 186
Liitunud: E Veebr 19, 2007 2:14 pm
Asukoht: 59°28'57.44"N / 25°01'47.77"E
Kontakt:

Postitus Postitas mrtn »

kkerem kirjutas:I am eating this... Aga automaatne tulede reguleerimine ei ole protsess "on tha fly". Seda ei tehta kogu aeg, kujuta nüüd ette, et ma sõidan üle väikese kühmu ja kohe keeratakse tuled alla
bensiininäidik ei hüppa sul ka üles-alla, kui künklikul teel sõidad. ok, žigullil hüppas, aga tänapäeval suudetakse neid asju pehmendada.
Mennäänx mettään!
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

I am eating this... Aga automaatne tulede reguleerimine ei ole protsess "on tha fly". Seda ei tehta kogu aeg, kujuta nüüd ette, et ma sõidan üle väikese kühmu ja kohe keeratakse tuled alla
eelmine post oli veel "mitte BMW'del" Ausõna see on mu viimane postitus siin threadis. Ei jaksa vaielda. Aga ka tehase Xenoniga BMW'del reguleeritakse neid koguaeg. See kuidas on kellegil lahendatud kühmude ja hüppete vea silumine või kui kiirelt reageerivad servod, on juba absoluutselt teine teema.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
kkerem
Off Roader Wannabe
Postitusi: 30
Liitunud: P Mär 19, 2006 3:59 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kkerem »

mrtn kirjutas:
kkerem kirjutas:I am eating this... Aga automaatne tulede reguleerimine ei ole protsess "on tha fly". Seda ei tehta kogu aeg, kujuta nüüd ette, et ma sõidan üle väikese kühmu ja kohe keeratakse tuled alla
bensiininäidik ei hüppa sul ka üles-alla, kui künklikul teel sõidad. ok, žigullil hüppas, aga tänapäeval suudetakse neid asju pehmendada.
Ohh well, igal oma tõde. Niipalju kui mina seda olen uurinud olen ma sellest kardinaalselt teisiti aru saanud. Ja reguleerimiseks on kõlvanud ja kõlbab vedrustuse reguleerimine. Automaatne servoga reguleerimine sh. BMW-l on küll nii, et paned käima, siis suristab tuled paika. Selle teada saamiseks on muidugi hea variant, sõita mõne BMW ühe rattaga äärekivi peale ja sellega sealt siis hiljem maha ja vaadata, kas tuled olid teega paraleelselt ja regullitud.
subaru http://www.auto24.ee/used/698889
gone: Jeep XJ Pioneer '89, Jeep XJ Limited '91, Jeep GC '03
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

KimmoL kirjutas:
...automaatreguleering pole "the must", aga seadus seda nõuab...
Ma ei lakka imestamast, kui palju siinmail -- eriti liiklusega seoses -- on inimesi, kes arvavad, et igasugused seadused, reeglid, eeskirjad, soovitused ja head tavad on vaid teiste jaoks...
Kahjuks tuleb Sinuga vägagi nõustuda, aga minu arvamus on endiselt see, et enne, kui varakapitalism meil otsa ei saa, pole ka mingit paranemist liikluses, ega ka muudes inimestevahelises suhetes (eriti anonüümsetes), võimalik saavutada.
Edit: Nagu TRC näitel näed, on ka siinmail kodanikke, kes ei arva, et avariid juhtuvad vaid seal ja nendega, kellega meil küll mingit pistmist ei saa olla :evil: .
Viimati muutis 414 AVM, N Nov 22, 2007 6:49 pm, muudetud 1 kord kokku.
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Kasutaja avatar
kiiking
Julgeb Organiseerida
Postitusi: 477
Liitunud: L Jaan 06, 2007 10:15 pm
Asukoht: Viimsi-Mähe
Kontakt:

Postitus Postitas kiiking »

Kogu see jutt siin on õpetlik aga me keskendume vist valele asjale. Xenoni teema peaks meie jaoks olema rohkem metsas sõitmiseks.
Metsas saavad põhituled nagunii kohe poriseks ja ei näita meile suurt midagi. Keskenduks pigem lisatuledele, mis on küljes peaaegu igal maasturil, mis metsas käib.
Pigem arutaks seda, kuidas teha lisatuled ringi nii, et oleks piisavalt odavad aga samas efektiivsed(ei varjaks vaatevälja jne). Tulede kasutamine kolonnis on veel omaette teema. Samas saab peegleid alati reguleerida nii, et tagumine sind ei pimesta aga valgustab ka sinu teekonda.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=8961 tahaks lugeda erinevaid teh. lahendusi, mida keegi on teinud, et saada odav ja hea tulemus.
Põhituled peaks jääma ikka autotootjate pärusmaale, sest autotehaste inseneridega pole meil vist mõtet võistelda.
Urmas Laansalu
5211589
kiiking@neti.ee
www.kiiking.com
Kasutaja avatar
leek
Fitting 44"
Postitusi: 492
Liitunud: E Apr 04, 2005 12:01 pm
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas leek »

kas keegi tarkpea kah riigiteatajat on lugenud :lol:
Päkapikk
Fitting 38"
Postitusi: 240
Liitunud: K Veebr 01, 2006 12:55 pm

Postitus Postitas Päkapikk »

leek kirjutas:kas keegi tarkpea kah riigiteatajat on lugenud :lol:
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=12896328
kood 224

Ma ütleks, et ma olen siin asjata sõna võtnud.

Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded
redaktsioonis, mis hakkas kehtis
04.12.2006 - 06.05.2007 oli asi konkreetne, nagu siin teemas enamus arvas, ehk peavad olema automaaregulaatorid ja pesurid.

Kood 224. Lähi- ja kaugtulelaternad, mille lampide valgusvoog ületab 2000 lm

Nõuded: 1) lampe, mille valgusvoog on üle 2000 lm (gaaslahenduslambid ja näiteks hõõglambid HIR1, H9 tüüpi), on lubatud kasutada kaugtulelaternates ja ainult ebasümmeetrilise valgusjaotusega lähitulelaternates;
2) nende laternate valgusvihu kõrguse reguleerimine, sõltuvalt kere asendist, peab toimuma automaatselt. Laternatel peab olema hajutiklaasi puhasti;
3) gaaslahenduslambiga laternatel peab kaugtulelt lähitulele ümberlüliv seade tagama, et seadme rikke korral oleks sisse lülitatud lähituli. Ümberlülitusmehhanism peab välistama tulede vahepealsesse asendisse lülitatuse võimaluse;
4) igas lähitulelaternas võib olla ainult üks gaaslahendusvalgusallikas.


Vahepealses redaktsioonis ei olnud HID elementidest juttu.
Hetkel kehtivas redaktsioonis on regulaatori ja tulepesuri nõue vaid uuemale, kui 2000 aasta autole ja ülejäänutele kehtib lambile nõue vaid, et peab vastama E37 või E99.
Samas lugedes koodi 201 kehtivas redaktsioonis, on öeldud, et sõidukil võib kasutada vaid temale ette nähtud ja antud eeskirjas kirjeldatud valgustusseadmeid.
Kood 201 -2 aga ütleb, et latern peab koosnema selleks ettenähtud lambist, optilistest elementidest ja hajutiklaasist. Ehk kui latern on mõeldud H1 või H4 lambile, siis see ja ainult see seal pekski olema.
Selline õhtuse lugemise järeldus.
Kasutaja avatar
Pomo
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: K Mär 19, 2008 10:00 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Pomo »

Mul on 2003a. GC üks pooltuli punakalt hakanud põlema. Umbes nädala jagu on seda märgata olnud. Kas see on märk pirni hapnemisest või on selles tulede süsteemis mingi jama?
Ei tunne selle värgi iseloomu paraku... :oops:
Tegu siis mingite ksenoonidega, täpsemalt paraku midagi ei tea.
Kui see on pirni vananemise omapära, siis kes müüb Tartus uusi ja mis maksavad?
Tänud ette.
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1168
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ax »

Just just, keri aga poodi uue pirni järele! See näitabki, et pirni eluiga on otsas.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Vasta

Mine “Ajaviide ja muidu huvitav jutt”