PS peaks vist kah mõned õlled võtma siis ei tundukski see ehk nii võimatuna
X link
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
No õieti peaks panhardi kronstein olema vist pulk, mitte auk...Stupiduser kirjutas:Hmm, kuidas neid auke sellesse kronsteini teistpidi puurida saaks?![]()
PS peaks vist kah mõned õlled võtma siis ei tundukski see ehk nii võimatuna
Aga kui ma millagi päevavalges oma auto juurde jõuan vaatan järgi. Luban, et täna õhtul enam ühtegi teemat ei kommenteeri
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
OODA NÜÜD:erik kirjutas:Nüüd ajas ka Rommi sassi.
Panhard = diagonaalvarras = ehk varras, mis hoiab silda kere suhtes risti.
Lääba = reaktiivvarras = varras, mis hoiab silda kere suhtes rööbiti.
Tava maasturi sild on kahe reaktiivvardaga ja diagonaalvardaga e. kaks link.
Sigulli tagasild on nelja reaktiivvardaga ja diagonaalvardaga e. neli link
jne.
panhard rod = varras, mis asetseb piki silda ja hoiab silda külgepidi ehk ristipidi paigal. Olen seda paljude suust kuulnud reaktiivvarda nime all, see pole tegelikult nii?

radius arm = torque arm = diaga = lääba (seni vähemalt olen mina kuulnud kõiki nii seda nimetavat) on silla piki hoidmiseks.

- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Lääbast ja diagast lõplikult.
Lääba on tehnilises keeles reaktiivvarras ja tema tööks on neutraliseerida reaktiivseid kiirendusi, e. pikkisuunalisi liikumisi.
Diaga, e.panhard on tehnilises keeles diagonaalvarras, tema tööks on neutraliseerida diagonaalseid kiirendusi, e. ristsuunalisi liikumisi. M.O.T.T
Eestis üldiselt on segadus nende varrastega juba ammu.
Sigullimehed teava juba ammu missugused rektiivvardad nende auto all ja milline on diaga.
Mossemehed aga arvavad,et kui nad paigaldavad reaktiivvarda tagasillale on juhitavus parem, täielik absurd, (tegelikult mõtlevad nad, lehtvedrusillale paigaldada diaga, mis on iseenesest väga hea mõte).
Eriti huvitava asjana mõtlesin ma juhuslikult välja, et Nival on 4link vedrustus ja seda ammu ennem, kui ükski muu maasturi tootja seda stokis kasutanud oleks. Vägev.
Lääba on tehnilises keeles reaktiivvarras ja tema tööks on neutraliseerida reaktiivseid kiirendusi, e. pikkisuunalisi liikumisi.
Diaga, e.panhard on tehnilises keeles diagonaalvarras, tema tööks on neutraliseerida diagonaalseid kiirendusi, e. ristsuunalisi liikumisi. M.O.T.T
Eestis üldiselt on segadus nende varrastega juba ammu.
Sigullimehed teava juba ammu missugused rektiivvardad nende auto all ja milline on diaga.
Mossemehed aga arvavad,et kui nad paigaldavad reaktiivvarda tagasillale on juhitavus parem, täielik absurd, (tegelikult mõtlevad nad, lehtvedrusillale paigaldada diaga, mis on iseenesest väga hea mõte).
Eriti huvitava asjana mõtlesin ma juhuslikult välja, et Nival on 4link vedrustus ja seda ammu ennem, kui ükski muu maasturi tootja seda stokis kasutanud oleks. Vägev.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kardan, et diaagad on tulnud vene keelest. Vene inimene vaatab auto alla ja kuna kõik sugu vardad on natuke viltu, siis et mitte öelda hujovina ja natuke haritum välja paista ütles ta vot tot diaaga plj... sellest ka ilmselt selline segadus vähe võõramale tehnikahuvilisele. maakeeli oleks nad siis pikki ja põikivardad ehk siis juba peenemalt nii nagu Erik kirjeldas 
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Diaga on alati olnud Radius arm ehk reaktiivvarras ehk pikivarras, seda aegade algusest peale, vähemalt minu teada. Tuleb lihtsalt aru saada, et Diaga ja Diagonaalvarras on kaks täiesti erinevat mõistet ning koolkonna küsimus ilmselt. Kes on siksi mees olnud ja kes mitte. Huvitav, et ühest ja samast asjast nii väikeses riigis erinevad mõisted levivad. Mul kusagil on autoosade lexikon, Eesti keelne koos illustreerivate piltidega. Vaatab, mida keeleteadlased on sellele asjale nimeks andnud.
EDIT: ka diagonaalsuunas võib reaktiivseid kiirendusi neutraliseerida...
EDIT: ka diagonaalsuunas võib reaktiivseid kiirendusi neutraliseerida...
+372 5028488
djaga on tõesti vene slängis pikivarras ja see aetakse segamini diagonaaliga. Mõeldud on varrast mis töötab tõmbele ja tõukele. sõnast dijanut mitte sõnast diagonaal. (Dijanut- sry ma ei tea kuidas seda täpselt kirjutatakse vene keeles)
Lepime mehed lihtsalt kokku mis keeles me räägime
Lepime mehed lihtsalt kokku mis keeles me räägime
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Muidugi võib, sõltub õlast ja efektiivus on küsitavjr kirjutas:
EDIT: ka diagonaalsuunas võib reaktiivseid kiirendusi neutraliseerida...
Ma ausalt, ei tulnud selle pealegi, et diaga on lääba ja diagonaalvarras on diagonaalvarras
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Ehk siis tegelikkuses Panhardi varda - no ülipika sillakäiguga lehtvedrustusega maasturitel (nt. topeltkiikede korral) ju kah pannakse Panhard rod juurde õigemini topelt (või siis nimetatakse seda Scott Russell Linkage kui on sinna-tänna Panhard ?)erik kirjutas:Mossemehed aga arvavad,et kui nad paigaldavad reaktiivvarda tagasillale on juhitavus parem, täielik absurd, (tegelikult mõtlevad nad, lehtvedrusillale paigaldada diaga, mis on iseenesest väga hea mõte).:
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Selle pärast pannaksegi selline liigendiga - Panhardi ülemine ja alumine ots on samal auto küljel kinnijr kirjutas:Sellest on mul oma arvamus, et lõhub vedrulehti. Kuna panhard sõna otseses mõttes sunnib silla üles-alla liikumisel silda ka paremale-vasakule liikuma. Lehtvedrud aga tahaks ju ainult üles-alla suunas liikuda, mitte paremale-vasakule.

tartuoffroad.ee
5581340
5581340