Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
Et ikka rohkem flexi saada. Esimesed panhardi kinnitused on silla küljest lahti lastud ja selle X hujaariku külge aetud. Ja kuna hujaarik ise on keskelt puksi otsas, siis flexib pinge all lihtsalt natuke rohkem läbi. Aga maastikul võib iga lisasentimeeter oluline olla, nii et tehakse igast imeasju.
EDIT: näh, Erik jõudis ette, samal ajal kui ma vastust tippisin
jr kirjutas: Esimesed panhardi kinnitused on silla küljest lahti lastud ja selle X hujaariku külge aetud.
Panhardi ? ega sa midagi segi ei ajanud ?
ajas küll segamini... modifitseeriti radius arm bracket'it, ehk siis diaga kinnitust.
pmst võetakse ära diaga esimestelt poltidelt stress ja annab diagadele kõvasti liikuvust juurde. Ilmselt kestavad ka puksid kauem.
Seal jutus minu arudsaamist mööda ka segadus sees - räägitakse radius arm braketi ehk siis pikiõõtsa kinnituse mahalõikamisest aga pilt on panhardi kinnitusest
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
reimo kirjutas:Seal jutus minu arudsaamist mööda ka segadus sees - räägitakse radius arm braketi ehk siis pikiõõtsa kinnituse mahalõikamisest aga pilt on panhardi kinnitusest
Mina ei leidnud seal küll pilti kus Panhardi kinnitus maha lõigataks
Ma pole küll muude maasturite kui Grand Cherokee sildasid ligidalt vaadanud, aga seal õõtsade kinnitused eespool tagasilda ja panhard tagapool. Sellele pildil lõigatakse maha tagapool silda olev kinnitus
Kuigi, nüüd seda pilti vaadates on augud panhardi jaoks valet pidi jah.
Ei tasu ilmselt peale saunajärgsete õllede joomist palju kommenteerida
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
jr kirjutas: Esimesed panhardi kinnitused on silla küljest lahti lastud ja selle X hujaariku külge aetud.
Panhardi ? ega sa midagi segi ei ajanud ?
Ikka ajasin jah. Radius arm ehk maakeeli diaga tahtsin öelda. Diaga ja diagonnalvarras on kaks täiesti erinevat mõistet, vähemalt sealkandis kus mina tegutsen. Seega Rommi ei ajanud nagu midagi sassi.
reimo kirjutas:Ma pole küll muude maasturite kui Grand Cherokee sildasid ligidalt vaadanud, aga seal õõtsade kinnitused eespool tagasilda ja panhard tagapool. Sellele pildil lõigatakse maha tagapool silda olev kinnitus
Kuigi, nüüd seda pilti vaadates on augud panhardi jaoks valet pidi jah.
Ei tasu ilmselt peale saunajärgsete õllede joomist palju kommenteerida
Ikka eespool silda olev kinnitus lõigatakse maha. Tegemist esimese sillaga ja difri munak jääb sõidusuunda oma kinnise kaanega.
reimo kirjutas:Ma pole küll muude maasturite kui Grand Cherokee sildasid ligidalt vaadanud, aga seal õõtsade kinnitused eespool tagasilda ja panhard tagapool. Sellele pildil lõigatakse maha tagapool silda olev kinnitus
Ei tasu ilmselt peale saunajärgsete õllede joomist palju kommenteerida
Miks sa arvad et see tagasild on ?
Minu meelest on see parempoolse rooliga masina esisild - ja seega peaks Panhardi kinnitus olema teisel pool difrit
Viimati muutis MahviaDeTyrk, P Okt 28, 2007 9:23 pm, muudetud 1 kord kokku.
MahviaDeTyrk kirjutas:Miks sa arvad et see tagasild on ?
Minu meelest on see parempoolse rooliga masina esisild - ja seega peaks Panhardi kinnitus olema teisel pool difrit
OK, esisilla puhul on vähemalt Grandil õõtsad tagapool ehk siis samal pool kus kardaan, see kinnitus on aga teisel pool, siit tuli ka minu esimene kommentaar. Loomulikult ei saa see olla panhardi kinnitus, kuna augud on kronsteinis vale pidi.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks