Y61 stabikas
Moderaatorid: jr, Moderators
Y61 stabikas
Autole kõhu alla vaadates jäi esmapilgul mulje,et seesamunegi lukustusmehhanism ei tööta.Lülitit tallates küll elektrimootor uriseb,aga lukku lahti ei lase.Asja idee on vist selline,et elektrimootor peab trossiga sealt mingi lukusti eemale tõmbama ja pärast tagasi lükkama.Viga võib olla ilmselt trossis või ka ajamis?
Kargas pähe kaks varianti:
1.Asjandus lahti võtta ja vaadata,äkki annab midagi teha.
2.Tagasilla stabikas üldse ära võtta,kuna üle 110km/h ei kavatse nagunii sõita.
Auto mõeldud siis rohkem vaba aja veetmiseks,kui igapäevaselt asfaldi mõõtmiseks...
Kargas pähe kaks varianti:
1.Asjandus lahti võtta ja vaadata,äkki annab midagi teha.
2.Tagasilla stabikas üldse ära võtta,kuna üle 110km/h ei kavatse nagunii sõita.
Auto mõeldud siis rohkem vaba aja veetmiseks,kui igapäevaselt asfaldi mõõtmiseks...
Ma usun kah,et on tiguajamiga,aga see asub eraldi karbi sees(samune urisebki),kust läheb tross sellise tillukese amordi moodi vidina juurde,mis on stabika ja kere vahel.Kuna see tross sellesse vidinasse külje pealt risti siseneb,siis usun,et ta liigutab mingit lukukeelt siis vastavasse sälku,mis lukustabki.
P.S.Järeldusele jõutud põgusa pealiskaudse vaatluse teel ja ei pruugi olla sugugi absoluutne tõde.
P.S.Järeldusele jõutud põgusa pealiskaudse vaatluse teel ja ei pruugi olla sugugi absoluutne tõde.
tegelikult käivad asjad nii, et elektrimootor mida sa kuuled, ajab ringi vaakumpumpa, mis hõrenduse ja survega vastavalt toimetab. Kui tahad loobuda pumbast (katki), siis osta Nissanist samasugune stab ots nagu teisel pool 700.- kr vist oli. Selline vahetushetk peaks juba kõigil y61 kuni 2000.a. käes olema
-
xcv
Trossid!?xcv kirjutas:Kui sa stabika vardad ära võtad, siis soovitaks sul panna nende asemel trossid.
Jaak teab millest ma räägin ja ehk lisab mõne pildi.
Minu Patrolil olid trossid, kuna mul oli vaja garaazist vahepeal õlle järgi sõita, enne kui ma kardaani tarvis risttalasse sisselõike tegin. Trossid olid selleks petteks, kui sild liiga alla kukub oleks kardaan talasse jooksnud.
+372 5028488
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Jah, see on normaalne, et amort piirab üritust.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
selle ralli asja ma tõin ainult näiteks, pinzgauer pole ka ralliauto ju? küsimus on lihtsalt selles, et kui sa võtad kuskil mingi künka liiga erkasalt ja vedrud korralikult amortidele pähe lajatavad siis võivad amordid puruneda, ja see ei ole kardaanile üldse kasulik. ühtlasi tahtsin valgust heita sellele trossi teemale. stabika vardast läks nüüd muidugi jutt võrvale, vabandan OT pärast 
Stock kujul mitte. Kuid crawlimises on suht tüüpiline, et vedru võetakse pesast rängal langemisel välja ja juhitakse sinna tagasi. Ehk amordikäik on pikem kui vedru lahti venib.fagott kirjutas:Ma arvan miskipärast,et amordid ei lase sillal raamist nii palju eemalduda,et keerdvedrud vahelt välja tuleks?
+372 5028488