Y61 stabikas

Moderaatorid: jr, Moderators

fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Y61 stabikas

Postitus Postitas fagott »

Autole kõhu alla vaadates jäi esmapilgul mulje,et seesamunegi lukustusmehhanism ei tööta.Lülitit tallates küll elektrimootor uriseb,aga lukku lahti ei lase.Asja idee on vist selline,et elektrimootor peab trossiga sealt mingi lukusti eemale tõmbama ja pärast tagasi lükkama.Viga võib olla ilmselt trossis või ka ajamis?
Kargas pähe kaks varianti:
1.Asjandus lahti võtta ja vaadata,äkki annab midagi teha.
2.Tagasilla stabikas üldse ära võtta,kuna üle 110km/h ei kavatse nagunii sõita.

Auto mõeldud siis rohkem vaba aja veetmiseks,kui igapäevaselt asfaldi mõõtmiseks...
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kas see mitte miskise tiguajamiga pole hoopiski?

Ja võid küll stabika ära võtta, ei juhtu hullu midagi.
+372 5028488
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Ma usun kah,et on tiguajamiga,aga see asub eraldi karbi sees(samune urisebki),kust läheb tross sellise tillukese amordi moodi vidina juurde,mis on stabika ja kere vahel.Kuna see tross sellesse vidinasse külje pealt risti siseneb,siis usun,et ta liigutab mingit lukukeelt siis vastavasse sälku,mis lukustabki.

P.S.Järeldusele jõutud põgusa pealiskaudse vaatluse teel ja ei pruugi olla sugugi absoluutne tõde.
STG44
Mudder
Postitusi: 53
Liitunud: R Jaan 14, 2005 9:57 am
Asukoht: TARTU

Postitus Postitas STG44 »

tegelikult käivad asjad nii, et elektrimootor mida sa kuuled, ajab ringi vaakumpumpa, mis hõrenduse ja survega vastavalt toimetab. Kui tahad loobuda pumbast (katki), siis osta Nissanist samasugune stab ots nagu teisel pool 700.- kr vist oli. Selline vahetushetk peaks juba kõigil y61 kuni 2000.a. käes olema
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

See viimane pakutud variant ei sobi mitte kuidagi,kuna tarvis just suurt sillakäiku(offroadil eeliseks).Väikese sillakäiguga autosid on mul veel ja siledal teel võib nendega kah sõita :idea:
xcv

Postitus Postitas xcv »

Kui sa stabika vardad ära võtad, siis soovitaks sul panna nende asemel trossid.
Jaak teab millest ma räägin ja ehk lisab mõne pildi.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

xcv kirjutas:Kui sa stabika vardad ära võtad, siis soovitaks sul panna nende asemel trossid.
Jaak teab millest ma räägin ja ehk lisab mõne pildi.
Trossid!?
Minu Patrolil olid trossid, kuna mul oli vaja garaazist vahepeal õlle järgi sõita, enne kui ma kardaani tarvis risttalasse sisselõike tegin. Trossid olid selleks petteks, kui sild liiga alla kukub oleks kardaan talasse jooksnud.
+372 5028488
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Ma arvan miskipärast,et amordid ei lase sillal raamist nii palju eemalduda,et keerdvedrud vahelt välja tuleks?
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

fagott kirjutas:Ma arvan miskipärast,et amordid ei lase sillal raamist nii palju eemalduda,et keerdvedrud vahelt välja tuleks?
Eeldatavasti ei lase - aga kas see on siis normaalne kui miski ei piira silla käiku enne kui amordid põhja jõuavad ?
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Postitus Postitas inseneer »

Jah, see on normaalne, et amort piirab üritust.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
Beast
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 169
Liitunud: K Apr 20, 2005 2:56 pm

Postitus Postitas Beast »

muidugi, amordid võivad sellises olukorras puruneda (endal sõiduautol väga palju juhtunud). nt ralli autodel paigaldatakse selleks rihmad, mis säästavad amorte. pinzgaueril on ka kusjuures sellised rihmad.
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Ma võin eksida,aga minu arust sõidame rallit LC70-ga,millel pole tagasillal ei stabikat,ega ka rihmasid selle all.Tõsi küll,amordid Koni Heavy Truck.
Beast
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 169
Liitunud: K Apr 20, 2005 2:56 pm

Postitus Postitas Beast »

selle ralli asja ma tõin ainult näiteks, pinzgauer pole ka ralliauto ju? küsimus on lihtsalt selles, et kui sa võtad kuskil mingi künka liiga erkasalt ja vedrud korralikult amortidele pähe lajatavad siis võivad amordid puruneda, ja see ei ole kardaanile üldse kasulik. ühtlasi tahtsin valgust heita sellele trossi teemale. stabika vardast läks nüüd muidugi jutt võrvale, vabandan OT pärast :oops:
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Nojah,vaata ma siin mõtlesin väheke,et kui amordid korras,siis nad töötavad väljatõmbele,ega saa kuidagi järsku pikaks minna,seega tuleb see löök suht pehme.Asi teine,kui amordid tuksis on...
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

fagott kirjutas:Ma arvan miskipärast,et amordid ei lase sillal raamist nii palju eemalduda,et keerdvedrud vahelt välja tuleks?
Stock kujul mitte. Kuid crawlimises on suht tüüpiline, et vedru võetakse pesast rängal langemisel välja ja juhitakse sinna tagasi. Ehk amordikäik on pikem kui vedru lahti venib.
+372 5028488
Vasta

Mine “Nissan / Renault”