Kui sa tahad tagasivooluklappi, siis neid on Tartus Pärna tn 11 Stikke poes. http://www.diisel.ee/?page=tooted&cat_id=21&limit=1Pomo kirjutas:kuskohas sul see klapp on ja kuidas see välja näeb?
Enda omal ei ole mingit klappi, mõtlesin just, et peaks panema, kui sellist asja kusagil müüa oleks.
KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis
See tagasivooluklapp on huvitav. Kas annab 2.7 crd -l tulemust ka?
Jeep GC 2.7CRD
58454535
58454535
Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis
no selleks, milleks ma teda mõtlesingi.
Näiteks filtri vahetamisel ei pea paagist kütust imema hakkama ja kui kusagil on vähe ebahermeetilisust, siis ei jookse jälle süsteem tühjaks.ei lase kütusel tagasi voolata.
Sobib paigaldada igale autole kui ei leita viga või vea kõrvaldamiseni
teex yhe zuicu
-
- Zootramm
- Postitusi: 721
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis
Pole küll päris täpselt teemasse, aga siin läks veidi laiemaks toitesüsteemi lahkamiseks.
Mu omal (ma ei tea, kas ka teistel) on põhja all üks väike ja kaitsetu radikas, minu arust kütuse tagasivoolu peal. See võtab kogu aeg näpud sügelema, et paneks riiulisse enne kui ta ise mõne maast turritava objekti külge rippuma jääb ja tagasivoolust tulev kütus hakkab loodust reostama, küttenäidik langeb nagu filmis jne.
Oskab keegi kirjeldada antud radika funktsiooni? Siinjuures deklareerin oma teadlikkust faktist, et tehase insenerid pole lollikari ja ei riputa igasugu vidinaid autde külge naljapärast. Äkki on näiteks selleks, et tagada auto probleemivaba toimimine ka kõrbes ja meie kliimas pole see oluline vms.
Mu omal (ma ei tea, kas ka teistel) on põhja all üks väike ja kaitsetu radikas, minu arust kütuse tagasivoolu peal. See võtab kogu aeg näpud sügelema, et paneks riiulisse enne kui ta ise mõne maast turritava objekti külge rippuma jääb ja tagasivoolust tulev kütus hakkab loodust reostama, küttenäidik langeb nagu filmis jne.
Oskab keegi kirjeldada antud radika funktsiooni? Siinjuures deklareerin oma teadlikkust faktist, et tehase insenerid pole lollikari ja ei riputa igasugu vidinaid autde külge naljapärast. Äkki on näiteks selleks, et tagada auto probleemivaba toimimine ka kõrbes ja meie kliimas pole see oluline vms.
Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis
See on kütusejahutaja. Ma talvel pigem soojendaks kütust.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis
Ise vaatasin ka seda radikat. Ning samuti käis mõte läbi see deinstallida. Meie oludes väga ei usu, et see radikas midagi mõjutaks. Manual kirjutab ka kütte jahutamisest. Isegi on ju pikk trass, sellel peaks isegi jahtuma piisavalt.
Välismaised offroadi vennad eemaldavad neid. Kui ma ei eksi siis austraalia kandis. Seal on ju isegi kordades soojem kliima kui meil.
Välismaised offroadi vennad eemaldavad neid. Kui ma ei eksi siis austraalia kandis. Seal on ju isegi kordades soojem kliima kui meil.
Jeep GC 2.7CRD
58454535
58454535
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2483
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis
Ühisanumas (kütuselatis) on kütus kilobaarise surve all. Ega see tühjast teki ja kütus soojeneb päris kenasti. Talvel pole lugu, kuid soojal suvel võib päris huvitavaks minna...ibra kirjutas:See on kütusejahutaja. Ma talvel pigem soojendaks kütust.
Samas, julgelt pool auto küljes leiduvast on vajalik vaid teatud oludes ja teatud tulemuse saamiseks. Ning harva on see tulemus maksimaalne ökonoomsus või lihtsus.

Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis
Sain ka masina uuesti liikuma. Eile õhtul vahetasin kütusefiltri ja voolikud alates enne filtrit kuni pumbani. Selle ise pandud tagasivooluklapi viskasin ka vahelt välja. Pumpasin õhu välja ja käima ta läks. Lisasin kütusele käivitamist parandavat ja parafinijääke eemaldavat lisandit ka. Täna hommikul soojas garaažis läks kohe käima.
Küsimus oleks selle madalsurve (low pressure) pumba kohta, kuhu peale filtrit voolik läheb ja mille teises otsas on see õhutuse voolik. Saan aru, et sealt peaks saama õhku välja lasta töötava mootoriga. Nagu ka kodanik agent007 kirjutas, siis sureb mootor välja, kui see ots lahti teha. Kas äkki on see madalsurve pump omadega läbi? Kui proovisin õhutusauku veidi avada töötava mootoriga, siis pritsis sealt päris korraliku survega kütet.
Küsimus oleks selle madalsurve (low pressure) pumba kohta, kuhu peale filtrit voolik läheb ja mille teises otsas on see õhutuse voolik. Saan aru, et sealt peaks saama õhku välja lasta töötava mootoriga. Nagu ka kodanik agent007 kirjutas, siis sureb mootor välja, kui see ots lahti teha. Kas äkki on see madalsurve pump omadega läbi? Kui proovisin õhutusauku veidi avada töötava mootoriga, siis pritsis sealt päris korraliku survega kütet.
Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis
Ehk on sul veel mõni leke süsteemis. Nüüd hiljem proovides mul enam ära ei sure mootor kui see klapp avada. Kui vahetult enne filtrit sissetulev toru lekkis suri kohe ära. Aga kuidas filtrist tulev toru paistab õhu mõttes? Noh algul kindlasti natuke on õhku aga kui veidi käib peaks filtrist ka viimase õhu kätte saama.
Jeep GC 2.7CRD
58454535
58454535
Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis
Palju sealt kütet välja voolab, kui töötava mootoriga avada?
Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis
Noh lati teeb ikka märjaks. Ikka tuleb veidi jah.
Jeep GC 2.7CRD
58454535
58454535
Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis
Nende pihustite kontrollist.
Saate kodus kenasti vaadata küll,kui tahtmist.Ostate apteegist 20ml süstlad,panete tagasivoolu asemele,pihusti küljest juhtmed maha,käivitate 5sek,Vaatate palju süstaldesse jõudis kütet.3-5ml oleks hea,siis läheb teil auto ka normaalselt käima,kui rohkem ,lekib pihusti juhtklapp läbi ja surve üles aamiseks läheb rohkem aega.Kuni selleni et auto lõpuks ei käivitu.Eriti külmaga kui mootorit raske ringi ajada.
Saate kodus kenasti vaadata küll,kui tahtmist.Ostate apteegist 20ml süstlad,panete tagasivoolu asemele,pihusti küljest juhtmed maha,käivitate 5sek,Vaatate palju süstaldesse jõudis kütet.3-5ml oleks hea,siis läheb teil auto ka normaalselt käima,kui rohkem ,lekib pihusti juhtklapp läbi ja surve üles aamiseks läheb rohkem aega.Kuni selleni et auto lõpuks ei käivitu.Eriti külmaga kui mootorit raske ringi ajada.
olge marurahulikud!
-
- Zootramm
- Postitusi: 721
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis
agent007 kirjutas:Ise vaatasin ka seda radikat. Ning samuti käis mõte läbi see deinstallida. Meie oludes väga ei usu, et see radikas midagi mõjutaks. Manual kirjutab ka kütte jahutamisest. Isegi on ju pikk trass, sellel peaks isegi jahtuma piisavalt.
Välismaised offroadi vennad eemaldavad neid. Kui ma ei eksi siis austraalia kandis. Seal on ju isegi kordades soojem kliima kui meil.
Sai jälle auto alla vaadatud ja pahasti riivab silma see radikas. Kas keegi on jõudnud riiulisse panna ja evib personaalset kogemust radika vajalikkusest või mittevajalikkusest. Mul on ta juba veidi pihtagi saanud, ilmselt on üks ASMV turistisõit mõjutanud, kui sai veidi vale tehnikaga välja mindud.v6sa kirjutas:Ühisanumas (kütuselatis) on kütus kilobaarise surve all. Ega see tühjast teki ja kütus soojeneb päris kenasti. Talvel pole lugu, kuid soojal suvel võib päris huvitavaks minna...ibra kirjutas:See on kütusejahutaja. Ma talvel pigem soojendaks kütust.
Samas, julgelt pool auto küljes leiduvast on vajalik vaid teatud oludes ja teatud tulemuse saamiseks. Ning harva on see tulemus maksimaalne ökonoomsus või lihtsus.
Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis
See radikas on mõeldud selleks et sooja kütuse paaki tagasi voolamisel jahedasse paaki tekib paagi seintel kondents, et seda ei tekiks tuleb kütuse temp ühtlustada paagis olevaga
-
- Zootramm
- Postitusi: 721
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis
Kas on vahepeal kellelgi kogemust tekkinud selle radika eemaldamise tagajärgedest?kalle211 kirjutas:See radikas on mõeldud selleks et sooja kütuse paaki tagasi voolamisel jahedasse paaki tekib paagi seintel kondents, et seda ei tekiks tuleb kütuse temp ühtlustada paagis olevaga