KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitus Postitas ibra »

Pomo kirjutas:kuskohas sul see klapp on ja kuidas see välja näeb?
Enda omal ei ole mingit klappi, mõtlesin just, et peaks panema, kui sellist asja kusagil müüa oleks.
Kui sa tahad tagasivooluklappi, siis neid on Tartus Pärna tn 11 Stikke poes. http://www.diisel.ee/?page=tooted&cat_id=21&limit=1
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
agent007
Rock Crawler
Postitusi: 562
Liitunud: T Dets 28, 2010 1:46 am
Asukoht: Tartu

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitus Postitas agent007 »

See tagasivooluklapp on huvitav. Kas annab 2.7 crd -l tulemust ka?
Jeep GC 2.7CRD
58454535
Kasutaja avatar
Pomo
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: K Mär 19, 2008 10:00 pm
Asukoht: Tartu

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitus Postitas Pomo »

no selleks, milleks ma teda mõtlesingi.
ei lase kütusel tagasi voolata.
Sobib paigaldada igale autole kui ei leita viga või vea kõrvaldamiseni
Näiteks filtri vahetamisel ei pea paagist kütust imema hakkama ja kui kusagil on vähe ebahermeetilisust, siis ei jookse jälle süsteem tühjaks.
teex yhe zuicu
margus61
Zootramm
Postitusi: 721
Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitus Postitas margus61 »

Pole küll päris täpselt teemasse, aga siin läks veidi laiemaks toitesüsteemi lahkamiseks.

Mu omal (ma ei tea, kas ka teistel) on põhja all üks väike ja kaitsetu radikas, minu arust kütuse tagasivoolu peal. See võtab kogu aeg näpud sügelema, et paneks riiulisse enne kui ta ise mõne maast turritava objekti külge rippuma jääb ja tagasivoolust tulev kütus hakkab loodust reostama, küttenäidik langeb nagu filmis jne.

Oskab keegi kirjeldada antud radika funktsiooni? Siinjuures deklareerin oma teadlikkust faktist, et tehase insenerid pole lollikari ja ei riputa igasugu vidinaid autde külge naljapärast. Äkki on näiteks selleks, et tagada auto probleemivaba toimimine ka kõrbes ja meie kliimas pole see oluline vms.
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitus Postitas ibra »

See on kütusejahutaja. Ma talvel pigem soojendaks kütust.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
agent007
Rock Crawler
Postitusi: 562
Liitunud: T Dets 28, 2010 1:46 am
Asukoht: Tartu

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitus Postitas agent007 »

Ise vaatasin ka seda radikat. Ning samuti käis mõte läbi see deinstallida. Meie oludes väga ei usu, et see radikas midagi mõjutaks. Manual kirjutab ka kütte jahutamisest. Isegi on ju pikk trass, sellel peaks isegi jahtuma piisavalt.
Välismaised offroadi vennad eemaldavad neid. Kui ma ei eksi siis austraalia kandis. Seal on ju isegi kordades soojem kliima kui meil.
Jeep GC 2.7CRD
58454535
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2483
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitus Postitas v6sa »

ibra kirjutas:See on kütusejahutaja. Ma talvel pigem soojendaks kütust.
Ühisanumas (kütuselatis) on kütus kilobaarise surve all. Ega see tühjast teki ja kütus soojeneb päris kenasti. Talvel pole lugu, kuid soojal suvel võib päris huvitavaks minna...

Samas, julgelt pool auto küljes leiduvast on vajalik vaid teatud oludes ja teatud tulemuse saamiseks. Ning harva on see tulemus maksimaalne ökonoomsus või lihtsus. 8)
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
mdsmlv
Off Roader Wannabe
Postitusi: 22
Liitunud: T Jaan 29, 2013 10:36 am

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitus Postitas mdsmlv »

Sain ka masina uuesti liikuma. Eile õhtul vahetasin kütusefiltri ja voolikud alates enne filtrit kuni pumbani. Selle ise pandud tagasivooluklapi viskasin ka vahelt välja. Pumpasin õhu välja ja käima ta läks. Lisasin kütusele käivitamist parandavat ja parafinijääke eemaldavat lisandit ka. Täna hommikul soojas garaažis läks kohe käima.

Küsimus oleks selle madalsurve (low pressure) pumba kohta, kuhu peale filtrit voolik läheb ja mille teises otsas on see õhutuse voolik. Saan aru, et sealt peaks saama õhku välja lasta töötava mootoriga. Nagu ka kodanik agent007 kirjutas, siis sureb mootor välja, kui see ots lahti teha. Kas äkki on see madalsurve pump omadega läbi? Kui proovisin õhutusauku veidi avada töötava mootoriga, siis pritsis sealt päris korraliku survega kütet.
Kasutaja avatar
agent007
Rock Crawler
Postitusi: 562
Liitunud: T Dets 28, 2010 1:46 am
Asukoht: Tartu

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitus Postitas agent007 »

Ehk on sul veel mõni leke süsteemis. Nüüd hiljem proovides mul enam ära ei sure mootor kui see klapp avada. Kui vahetult enne filtrit sissetulev toru lekkis suri kohe ära. Aga kuidas filtrist tulev toru paistab õhu mõttes? Noh algul kindlasti natuke on õhku aga kui veidi käib peaks filtrist ka viimase õhu kätte saama.
Jeep GC 2.7CRD
58454535
mdsmlv
Off Roader Wannabe
Postitusi: 22
Liitunud: T Jaan 29, 2013 10:36 am

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitus Postitas mdsmlv »

Palju sealt kütet välja voolab, kui töötava mootoriga avada?
Kasutaja avatar
agent007
Rock Crawler
Postitusi: 562
Liitunud: T Dets 28, 2010 1:46 am
Asukoht: Tartu

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitus Postitas agent007 »

Noh lati teeb ikka märjaks. Ikka tuleb veidi jah.
Jeep GC 2.7CRD
58454535
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 663
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitus Postitas Uko »

Nende pihustite kontrollist.
Saate kodus kenasti vaadata küll,kui tahtmist.Ostate apteegist 20ml süstlad,panete tagasivoolu asemele,pihusti küljest juhtmed maha,käivitate 5sek,Vaatate palju süstaldesse jõudis kütet.3-5ml oleks hea,siis läheb teil auto ka normaalselt käima,kui rohkem ,lekib pihusti juhtklapp läbi ja surve üles aamiseks läheb rohkem aega.Kuni selleni et auto lõpuks ei käivitu.Eriti külmaga kui mootorit raske ringi ajada.
olge marurahulikud!
margus61
Zootramm
Postitusi: 721
Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitus Postitas margus61 »

agent007 kirjutas:Ise vaatasin ka seda radikat. Ning samuti käis mõte läbi see deinstallida. Meie oludes väga ei usu, et see radikas midagi mõjutaks. Manual kirjutab ka kütte jahutamisest. Isegi on ju pikk trass, sellel peaks isegi jahtuma piisavalt.
Välismaised offroadi vennad eemaldavad neid. Kui ma ei eksi siis austraalia kandis. Seal on ju isegi kordades soojem kliima kui meil.
v6sa kirjutas:
ibra kirjutas:See on kütusejahutaja. Ma talvel pigem soojendaks kütust.
Ühisanumas (kütuselatis) on kütus kilobaarise surve all. Ega see tühjast teki ja kütus soojeneb päris kenasti. Talvel pole lugu, kuid soojal suvel võib päris huvitavaks minna...

Samas, julgelt pool auto küljes leiduvast on vajalik vaid teatud oludes ja teatud tulemuse saamiseks. Ning harva on see tulemus maksimaalne ökonoomsus või lihtsus. 8)
Sai jälle auto alla vaadatud ja pahasti riivab silma see radikas. Kas keegi on jõudnud riiulisse panna ja evib personaalset kogemust radika vajalikkusest või mittevajalikkusest. Mul on ta juba veidi pihtagi saanud, ilmselt on üks ASMV turistisõit mõjutanud, kui sai veidi vale tehnikaga välja mindud.
kalle211
Fitting 44"
Postitusi: 467
Liitunud: N Mär 18, 2010 10:16 pm

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitus Postitas kalle211 »

See radikas on mõeldud selleks et sooja kütuse paaki tagasi voolamisel jahedasse paaki tekib paagi seintel kondents, et seda ei tekiks tuleb kütuse temp ühtlustada paagis olevaga
margus61
Zootramm
Postitusi: 721
Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitus Postitas margus61 »

kalle211 kirjutas:See radikas on mõeldud selleks et sooja kütuse paaki tagasi voolamisel jahedasse paaki tekib paagi seintel kondents, et seda ei tekiks tuleb kütuse temp ühtlustada paagis olevaga
Kas on vahepeal kellelgi kogemust tekkinud selle radika eemaldamise tagajärgedest?
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”