KARM SAFARI 17.05.14
Moderaator: Moderators
Re: KARM SAFARI 17.05.14
Kus siis nüüd need mehed on kes naersid selle jutu peale, mis mina alguses kirjutasin
Teatasin teile, et alla 35 rehviga pole mõtet minna ja siis ka planeerige u 8 tundi
Aga Landy vaidles ikka vastu!!!!!!
Toyota Hilux 33`vints
Toyota LJ 70 33`Mudzzilla, vints
TR 3
mob:56234582
Toyota LJ 70 33`Mudzzilla, vints
TR 3
mob:56234582
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2652
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: KARM SAFARI 17.05.14
Nääh Tiit, mis sa ikka parastad. Ländi tegi suts Tsonn Weini- lasi puusalt.
Hõljuk oleks sinna keskkonda kõikseparemini sobinud
Hõljuk oleks sinna keskkonda kõikseparemini sobinud
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: KARM SAFARI 17.05.14
Ega ta ei teagi kuna ka aastavahetuse safril keeras Ländy kolmandiku peal otsa ringi ja pani punumaOliver kirjutas: Aga edaspidi on teada, mida tähendab, kui ländi kirjutab "KARM SAFARI" ... See tähendab seda, et tal pole õrna aimugi, mis ees ootab
HM Racing Team
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: KARM SAFARI 17.05.14
Ma pole ka kusgil öelnud, et ma kogu trassi oleksin läbinud. Lugege mu esimest postitust.Movistar kirjutas:Ega ta ei teagi kuna ka aastavahetuse safril keeras Ländy kolmandiku peal otsa ringi ja pani punumaOliver kirjutas: Aga edaspidi on teada, mida tähendab, kui ländi kirjutab "KARM SAFARI" ... See tähendab seda, et tal pole õrna aimugi, mis ees ootab
Õnneks on Muuvil alati virisemist - küll on minu üritustel igav ning liiga palju asfati ja kõva tolmuteed ning siis kuii veidi offroadi pakun on jälle kisa taevani.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: KARM SAFARI 17.05.14
Viiamsed 12h oli 6 auto kohta 3,5 töötavat vintsi ja üks neist oli tagumine vints.
Aga tehke mulle selgeks, miks need vintsid teil nii hullusti lagunevad....
Paluks välja tuua lagunend vintside tootjate nimed.
Aga tehke mulle selgeks, miks need vintsid teil nii hullusti lagunevad....
Paluks välja tuua lagunend vintside tootjate nimed.
XC 70
Re: KARM SAFARI 17.05.14
Päeva alguses läks 1 Warn, hiljem 2 Mile Markerit ja ka üks Comeup. Lihtsalt juhtus nii, ega see ei tähenda et need vintsi tootjad kehvad on. 1 MM oli äsja ostetud auto küljes. Töötas ja rohkem ei uurinud enne minekut. Teine pandi üle 3 aasta kokku, tundus et töötas ja rohkem edasi ei uuritud, sest see oli enne safarit eelmine öö. Teistega oli lihtsalt halb õnn ilmselt.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: KARM SAFARI 17.05.14
Vintside lagunemise põhjuseks oli ilmselt nende vanus ning teadmata hooldusajalugu. On päris suur vahe kas tavalisel safril teha paar (pisikest) tõmmet või anda vinstidele jutti tunde kaupa hagu. Pidime paljusid vintse pidevalt veega jahutama.
Selle trassi teises pooles mes sõnaotsese mõttes liikusimegi vaid pidevalt vintsides. Sellises keskkonnas lööks mehhaanilised ja hüdrovintsid oma elektrilisi suguvendi töökindlusega ikka pika puuga.
Selle trassi teises pooles mes sõnaotsese mõttes liikusimegi vaid pidevalt vintsides. Sellises keskkonnas lööks mehhaanilised ja hüdrovintsid oma elektrilisi suguvendi töökindlusega ikka pika puuga.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: KARM SAFARI 17.05.14
Jaa meh. vints oli hea. Meil vooluga ega kuumenemisega probleemi polnud. Cherokee peal Draakon pidas isegi lõpuni vastu 
- Oliver
- offroad on külm, pime ja vastik
- Postitusi: 442
- Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: KARM SAFARI 17.05.14
Krt, pean jälle kobisema, sest taas targutab Landy teemal, millest tal pole tegelikult halli aimugi.
Selle vintsi hooldus ajalugu on selgelt teada. Rike tekkis ennekõike vale kasutamise tõttu.
Selle vintsi hooldus ajalugu on selgelt teada. Rike tekkis ennekõike vale kasutamise tõttu.
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Re: KARM SAFARI 17.05.14
Millal mul virisemist oli,et offroadi on/oli liiga palju ?Landy kirjutas: Õnneks on Muuvil alati virisemist - küll on minu üritustel igav ning liiga palju asfati ja kõva tolmuteed ning siis kuii veidi offroadi pakun on jälle kisa taevani.
HM Racing Team
Re: KARM SAFARI 17.05.14
Aga räägime nüüd kenasti lahti kuda see vale kasutamine välja näeb.Oliver kirjutas:Krt, pean jälle kobisema, sest taas targutab Landy teemal, millest tal pole tegelikult halli aimugi.
Selle vintsi hooldus ajalugu on selgelt teada. Rike tekkis ennekõike vale kasutamise tõttu.
Ma siiani atv vintsi piinand igast asendist 3 aastat....töö tegemiseks ja kestab sunnik, Helari endisele ZJ-le ootab ostetud com-up peale panemist, seega....võhik ootab vale kasutamise nippe
XC 70
Re: KARM SAFARI 17.05.14
Minu vints põles ka maha. Jeiii... Miks? Sest ise oleme lollid. Kui autot vintsitakse läbi kahe ploki, siis ilmselgelt ei ole sul mõtet enam otse üritada.....
Mis puutub aga raja ehitusse,siis ei ole midagi kobiseda. Priit, raja algus, kus sina ära pudenesid oli mõnus. Siis ma ei olnud esimeses otsas, vaid olin eelviimane masin. Esimeseks saingi, peale sinu taandumist. Kuni sinnani oli väga mõnus rada. Vaatad, kuidas teised nussivad, ja sõidad ringiratast. Rajuks läks allles peale söögipausi. Metsas ei tundunudgi raju, aga pildipealt tabas reaalsus.
Ehk siis, Tore päev oli. Ja loll on loll, muud midagi.
Kaspar
Järgmise korrani
Mis puutub aga raja ehitusse,siis ei ole midagi kobiseda. Priit, raja algus, kus sina ära pudenesid oli mõnus. Siis ma ei olnud esimeses otsas, vaid olin eelviimane masin. Esimeseks saingi, peale sinu taandumist. Kuni sinnani oli väga mõnus rada. Vaatad, kuidas teised nussivad, ja sõidad ringiratast. Rajuks läks allles peale söögipausi. Metsas ei tundunudgi raju, aga pildipealt tabas reaalsus.
Ehk siis, Tore päev oli. Ja loll on loll, muud midagi.
Kaspar
Järgmise korrani
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Re: KARM SAFARI 17.05.14
puhvel kirjutas:Aga räägime nüüd kenasti lahti kuda see vale kasutamine välja näeb.Oliver kirjutas:Krt, pean jälle kobisema, sest taas targutab Landy teemal, millest tal pole tegelikult halli aimugi.
Selle vintsi hooldus ajalugu on selgelt teada. Rike tekkis ennekõike vale kasutamise tõttu.
Ma siiani atv vintsi piinand igast asendist 3 aastat....töö tegemiseks ja kestab sunnik, Helari endisele ZJ-le ootab ostetud com-up peale panemist, seega....võhik ootab vale kasutamise nippe
Kas sa arvad tõesti ,et foorumis õpitakse sõitma? Minu nägemuses oled sa juba kaks koledat viga teinud esimene ,et ostsid jeebi ja teine ,et ostsid el vintsi. Isegi kui sa kõik Ländy heietamised õige nurga all vintsimisest ja ploki kasutamisest selgeks õpid istud lõpuks ikkagi katkise jeebiga kuskil pasaugus kinni tuba releede põlemise tossu täis. Ja siis tuleb see kirjutis meelde.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: KARM SAFARI 17.05.14
Jutt käib vintsimisest mitte sõitmisest, nendel võiks ikka vahet teha.heints kirjutas:puhvel kirjutas:Aga räägime nüüd kenasti lahti kuda see vale kasutamine välja näeb.Oliver kirjutas:Krt, pean jälle kobisema, sest taas targutab Landy teemal, millest tal pole tegelikult halli aimugi.
Selle vintsi hooldus ajalugu on selgelt teada. Rike tekkis ennekõike vale kasutamise tõttu.
Ma siiani atv vintsi piinand igast asendist 3 aastat....töö tegemiseks ja kestab sunnik, Helari endisele ZJ-le ootab ostetud com-up peale panemist, seega....võhik ootab vale kasutamise nippe
Kas sa arvad tõesti ,et foorumis õpitakse sõitma? Minu nägemuses oled sa juba kaks koledat viga teinud esimene ,et ostsid jeebi ja teine ,et ostsid el vintsi. Isegi kui sa kõik Ländy heietamised õige nurga all vintsimisest ja ploki kasutamisest selgeks õpid istud lõpuks ikkagi katkise jeebiga kuskil pasaugus kinni tuba releede põlemise tossu täis. Ja siis tuleb see kirjutis meelde.
Aga muidu tore lugeda julgustavat kommentaari
Ja ilma vintsita või käsivintsiga jeep on etem kui el vintsiga jeep ?
XC 70
Re: KARM SAFARI 17.05.14
Elektrivints ( planetaarülekandega) on nagu alkoholivaba õlu. Nimi on "õlu" ja välimus ka kuidagi " õlle " moodi aga maitse on p*sk.
Ehk siis on autod liiga rasked ja vintsid lahjad.
Lisaks on autodel konstruktsioonist tingitud lisatakistusi mis koormavad vintsi veelgi.(igasugused põiktalad jne.põhja all)
Võttes kaalust kõvasti alla ja/või pannes külge mingi vähe toekama vintsi, muutub pilt kardinaalselt.
See ongi kogu probleem miks need "asjad" katki lähevad.
Ehk siis on autod liiga rasked ja vintsid lahjad.
Lisaks on autodel konstruktsioonist tingitud lisatakistusi mis koormavad vintsi veelgi.(igasugused põiktalad jne.põhja all)
Võttes kaalust kõvasti alla ja/või pannes külge mingi vähe toekama vintsi, muutub pilt kardinaalselt.
See ongi kogu probleem miks need "asjad" katki lähevad.
HM Racing Team