Minu käes uhanud masinal praeguseks kerinud 380 000. Mina sellega sõitnud umbes 100 000 ja peale.
Moto vajanud profülaktilist remonti: eelsoojendus küünlad, Kõrgsurvepumba peal asetsev suretus klapp. Üle jäänud on ainult filtrid, õlid ja loomulik jooksev hooldus.
Veermik.
1. Esisild: Rooliotsad, pendel hoob. Kindlasti vaata ka torsioone! kas on juba põhja väänatud, või on veel reguleermaad.
2. tagasild: Vedru silmades olevad puksid (krigiseme hakkas)
muud midagi.
Kui ostma lähed, siis kontrolli järgmist:
Kasti ja Kabiini vaheline sein. Reeglina hakkab ta mädanema sealt. Eriti peaks ettevaatlik olema kui on plastik vann sees.
Karbid ( roostetavad seest välja

Mootoris, Vädna simmerid, reeglina lekivad, roolivõimu voolikud ka.
Õlifilter on räige õli all. Aga sellest pole hullu, kuna reeglina ei suudeta seda lihtsalt normaalselt kinni keerata. Pole ruumi.
Tagurdus tule andur, reeglina ei tööta.
Muus osas on kalla ja talla.

Varuosad lihtsalt saadavad ja ei maksa eriti midagi.
Lihtne masin ise nokitsemiseks.
Parimat
Martin