Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.
MahviaDeTyrk kirjutas:mina oma lolli aruga ei hakkaks sõidumasina diiselmootori pealepaneku peale mõtlema - kui siis mõne kaubiku oma - et ikka altots mõnusalt rabaks -
samas diiselmootor ikkagi väikse pöörde mootor - et uaz'iga ka mujal kui metsas sõita kannataks (ilma et peaks aeglase sõiduki märgid külge riputama) - tuleb ilmselt ka ülekannetega miskit ette võtta
Kas ikka on nii? Enamik diiselmootoreid suudab rahulikult 4000rpm teha ja ega vene mootorid ka suuremapöördelised polnud. Seega ei tohiks probleemi olla, kui just ei taha kolliga kiirendama minna
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Minul on nissan 2,3d peal tühja masinaga sõita piisab küll,koorma vedamisel
jääb pisut lahjaks.Aeglase lõppülekandega üle 80 ei läinud,kiire ülekandega
120 pole probleem,kiirendusega ei hiilga täismassiga sõites,linnas teistest suurt maha ei jää.Ise olen rahul.
Kas keegi oskaks selles valdkonnas uustulnukale öelda nendest ARK-i protseduuridest ja piirangutest? Kas nõutakse mingeid teste või on mingi määrus, mis kogu seda ümberehitust reguleerib? Mind huvitab UAZ-ile teise mootori pealepanek. Rain