Kas ikka on nii? Enamik diiselmootoreid suudab rahulikult 4000rpm teha ja ega vene mootorid ka suuremapöördelised polnud. Seega ei tohiks probleemi olla, kui just ei taha kolliga kiirendama minnaMahviaDeTyrk kirjutas:mina oma lolli aruga ei hakkaks sõidumasina diiselmootori pealepaneku peale mõtlema - kui siis mõne kaubiku oma - et ikka altots mõnusalt rabaks -
samas diiselmootor ikkagi väikse pöörde mootor - et uaz'iga ka mujal kui metsas sõita kannataks (ilma et peaks aeglase sõiduki märgid külge riputama) - tuleb ilmselt ka ülekannetega miskit ette võtta
uaz+diisli peale panek.
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Re: uaz+diisli peale panek.
Kas keegi oskaks selles valdkonnas uustulnukale öelda nendest ARK-i protseduuridest ja piirangutest? Kas nõutakse mingeid teste või on mingi määrus, mis kogu seda ümberehitust reguleerib? Mind huvitab UAZ-ile teise mootori pealepanek. Rain
UAZ huviline
Rusikareegel on vist see, et 20% ulatuses ei tohi ei mass, töömaht ega KW erineda tootja originaalmootorist.
Aga helista ja küsi:
ARK poolt tunnustatud eksperdid
Jaan-Peeter Taklaja (Tallinn) 520 3764
Harry Pajundi (Saue) 527 1169
Aadu Kroon (Vasalemma) 518 5606
Tiit Kangro (Tartu) 517 5846
Kalju Veski (Tartu) 501 5384
Ahti Nõmm (Jõgeva) 5646 0912
Peeter Haugas (Põlva) 503 1316
Urmas Valtna (Pärnu) 507 4691
Krister Kivistik (Viljandi) 520 4656
Aga helista ja küsi:
ARK poolt tunnustatud eksperdid
Jaan-Peeter Taklaja (Tallinn) 520 3764
Harry Pajundi (Saue) 527 1169
Aadu Kroon (Vasalemma) 518 5606
Tiit Kangro (Tartu) 517 5846
Kalju Veski (Tartu) 501 5384
Ahti Nõmm (Jõgeva) 5646 0912
Peeter Haugas (Põlva) 503 1316
Urmas Valtna (Pärnu) 507 4691
Krister Kivistik (Viljandi) 520 4656
+372 5028488