Nissan Pickup D22 Body lift / kere tõste 2"- 3"

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Nissan Pickup D22 Body lift / kere tõste 2"- 3"

Postitus Postitas tuningman »

Just tulin väljast trooperi kallalt. Piltidel vastus sinu eelmisele küsimusele.
Kuna unustasin ennem pukside paigaldust hallist pilti teha ja ära ei viitsind enam katkuda,
siis punase pealt näha kui väike oli vahe ennem. näpud vahale ei mahtunud.
Ah ja muide, see tagumine kere ja raami vahe läheb veel väiksemaks natuke, kui kerele ettepoole
ka need bellaka padjad panen. hetkel oli vaid 4tk käepärast :oops:
Viimati muutis tuningman, K Veebr 26, 2014 2:21 pm, muudetud 1 kord kokku.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Nissan Pickup D22 Body lift / kere tõste 2"- 3"

Postitus Postitas tuningman »

muide unustasin veel mainida, et need hetkel lahtiselt vahel, ehk kinni keeramatta.
willyle panin esiosa vahele 2 tk. 10mm polt läbi ja kokku läksid ehk 5mm,
kui need kinni tõmbasin
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kasutaja avatar
Martinsr
Fitting 38"
Postitusi: 272
Liitunud: P Mär 28, 2010 6:20 pm
Asukoht: Tallinn/Harjumaa

Re: Nissan Pickup D22 Body lift / kere tõste 2"- 3"

Postitus Postitas Martinsr »

Niih, sai siis ka torsioonid edasi tõstetud. Kokku siis 4 nuudi võrra. Esimese hooga, sai ikka jubedalt peale (üle) pingutatud ja esimesed 5 km Tallinna teid tahtsid hambad suust lüüa. Sai natuke poldist tagasi keeratud, poole võrra mis ma peale väänasin,... sai parem kui kunagi varem
(ainult siis kui nad uued olid :D)
Miks ma seda tegin?
Kuna sai ninale vints kinnitatud, muutus esiots raskemaks, sellest ka minu torsiooni tõstmis nali. Enne oli nina ilusti üleval ninale lisandus umb 50kg lisa !

Iseenesest töö oli suht lihtne. Ilmselt sellest, et varem samal autol juba torsioone vahetanud. Eelmine kord lõppes küll valuse õppetunniga.
Pikk jutt, S*tt jutt aga kokkuvõte ka, äkki kellegile kulub marjaks ära ja ei tee sama viga nagu mina. Jäävad käed korda ja pea terveks jne.

Minu esimese torsiooni vahetusega tehtud vead. parem torsioon oli pooleks ja vasak terve.

Esimen viga: Tõstsin auto mitte piisavalt üles. Rattad polnud maast lahti.
Teine viga: Tungi panin ka kõigele lisaks sinna kus ta ei hoidnud.
Kolmas viga: Jumala eest mõelda pole ju vaja......, et ilmselt viimane kord, kui keegi neid torsioone puutus oli tehases, Lisaks torsioon ei tööta ju ometi pingele.
Neljas viga: Võti, üles mutrile peale... keeran, käib ringi. Võti alla poldi peapeale, ühe käega hoian, et ringi ei käiks ja teisega keeran....... SUUURIM VIGA!!!! Esimene tugevam surve võtmele ja polt pooleks. Kogu selle torsiooni reav ja viha vallanus momendiga. Mina ühes kanali nurgas- ja võtmed teises, auto kukkus tungilt, sain küttepaagiga pähe, ranne 2 nädalaks paigast ära. Siiani halva ilmaga annab tunda. :P

Nüüd siis vol.2
Algselt sai tehtud tõmmits ja valmistatud ennast moraalselt ette. Kuna torsiooniga mängimine veel valusalt meeles, siis sai toimitud nii. (Kanalis tegin) Üle kanali 6mm seinaga umb 30X10 kantraud. kaks 12T hüdrotungi raami alla ja auto korralikult üles. Kuna, väga enam ei soovind mängida käte ja muu säärasega. Sai võetud kolmas tung ratastega sõiduka oma. Padrun siis nö. tungi tõste pessa ja torsiooni pingutuspoldi pea otsa- ja tõmmatud korralik pinge peale. Võtmega keerama ja voilaa. Kuna pinge oli piisav, et mitte lasta polti ringi käima. Piisab vaid tungist ja 19 võtmest. Keerasin mutrit, aegajalt liigutasin tungi järgi. Töötas suurepäraselt. Võtsin koos keskmise torsioonide pingutus raamiga maha, laua peal lõbusam.
Eest nuudist kättesaamine: Õrnalt sooja, tõmmits külge, pinge peale, haamer, kuvalda... enda valmis keevitatud löögiraud- ja maha. 4 nuuti edasi ja kokku. (Kõlab lihtsalt??? Ei olnud Garaaž oli krdeid ja raiskasid täis!! aega võttis ka kõvasti) Peale pingutasin samuti autotungi ja padruniga. Auto raskus aitab torsiooni peale keerata, ei võta isegi higi lahti. Üle on lihtne keerata ja auto konkreetseks pukiks muuta. (mida ma ka tegin)
Ei pretendeeri absoluutsele tõele, kuidas tehas nendega ümberkäimist mõelnud on ei kujuta ette, aga mul töötas.

Peaks mainima veel, et torsioonide eest nuudist peale keeramine on ainult omal vastutusel ja ilmselt lõpeb nende peatse purunemisega, lisaks kõige ebamugavamas kohas :D Mida vanem masin seda ohtlikum, Teraano 1 vms. Lisaks ei soovita viibida ka eespool pinguteid, mootori suunal, kui oled nad alles edasi tõstnud. Krt teab vanad asjad- ei hoiata kui pooleks lähevad. Toriooni ots kõris pole hea hingata. Seega Osta Uued torsioonid ja lase spetsialistil vahetada! :mrgreen: :mrgreen:

Ma nüüd proovin, kaua vana mära jalgade otsas ratsutada saab.......








Nüüd nina ilusti üleval ja meel hea!
JÕUDU!!!
Mitsubishi Pajero matkamaja
www.uitajad.ee
Kasutaja avatar
Martinsr
Fitting 38"
Postitusi: 272
Liitunud: P Mär 28, 2010 6:20 pm
Asukoht: Tallinn/Harjumaa

Re: Nissan Pickup D22 Body lift / kere tõste 2"- 3"

Postitus Postitas Martinsr »

Kuna enamus teemasid- nii probleemi otsingu, kui muudatustega masina kallal, lõppu ei leia ega mingit vastust. Isiklikult käib see mulle närvidele aga see selleks :D
Nüüd on kõvatatud ja tilka näpitud juba 4 viimast lehekülge. Ma arvan, et ühe teema siiski võiks siis ka lõpu saada.
Merre vahepeal kõvasti vett juurde voolanud, lisaks mu auto, millele antud tõste mõeldud oli, on omanikku vahetanud. Asemele sai võetud sama marki ja mudelit kandev d22. Täiseti stock masin.

Sain siis eelmine nädal, ilusa paki kätte, siinkohal suurimad tänud!! :wink:

Sisu järgmine:

Pilt

Tõste läheb 40mm + 0.5ne tugiseib.

Lähipäevadel hakkab selguma, mis ulatususes ja mida pean ümber tegema.

Martin
Mitsubishi Pajero matkamaja
www.uitajad.ee
Ardo1992
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 146
Liitunud: N Veebr 06, 2014 7:22 pm
Asukoht: L-Viru

Re: Nissan Pickup D22 Body lift / kere tõste 2"- 3"

Postitus Postitas Ardo1992 »

Martinsr kirjutas:
Sai võetud kolmas tung ratastega sõiduka oma. Padrun siis nö. tungi tõste pessa ja torsiooni pingutuspoldi pea otsa- ja tõmmatud korralik pinge peale. Võtmega keerama ja voilaa. Kuna pinge oli piisav, et mitte lasta polti ringi käima. Piisab vaid tungist ja 19 võtmest. Keerasin mutrit, aegajalt liigutasin tungi järgi. Töötas suurepäraselt. Võtsin koos keskmise torsioonide pingutus raamiga maha, laua peal lõbusam.
Seda keskmist raami mõtled siis seda, mille külge mõlemad torsioonid lähevad ja mille küljes on see piklik kolmnurkne junn? Või see mille küljes on see pikk viimse pingutuse tegemise polt? Kui nii, siis kuidas saab eest lahti torsiooni õõtsa küljest? Nina pool on mul mutter torsioon läheb vist läbi puksi? Igastahes minu pea seda välja ei mõelnud, kuidas eest lahti saada see vigur.
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Nissan Pickup D22 Body lift / kere tõste 2"- 3"

Postitus Postitas tuningman »

torsoon istub nuutidega selle flantsi sees mis õõtsa küljes on. torsoon ei lähe läbi õõtsa.
Kõigepealt lased torsoonil pinge maha siis keerad selle flantsi ära,
sest tavaliselt torsoon ei taha nuudist ära tulla.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Ardo1992
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 146
Liitunud: N Veebr 06, 2014 7:22 pm
Asukoht: L-Viru

Re: Nissan Pickup D22 Body lift / kere tõste 2"- 3"

Postitus Postitas Ardo1992 »

tuningman kirjutas:torsoon istub nuutidega selle flantsi sees mis õõtsa küljes on. torsoon ei lähe läbi õõtsa.
Kõigepealt lased torsoonil pinge maha siis keerad selle flantsi ära,
sest tavaliselt torsoon ei taha nuudist ära tulla.
Hommikul Martin selgitas jah piltidega minu teemas seda torsiooni värki. Nüüd ootan nädalavahetust :D.
Kasutaja avatar
Martinsr
Fitting 38"
Postitusi: 272
Liitunud: P Mär 28, 2010 6:20 pm
Asukoht: Tallinn/Harjumaa

Re: Nissan Pickup D22 Body lift / kere tõste 2"- 3"

Postitus Postitas Martinsr »

Niih.

Aega natsa läks 2 päeva kokku, aga Tehtud ta sai. Ühesõnaga mina 40mm tõstega muutma ei pidanud praktiliselt midagi. Mõned pisikesed jamad olid. Kere ja raami vahelised poldid kuna nad on nn " kluhharridega". Millest 2 ma ka keevisest lahti keerasin ja sellega tekitasin endale pisikesed mured, lahendus lihtne. sai vähe põrandat saetud ja hiljem veidike keevitatud, Käigukangid vajusid rohkem põrandasse, 4wd välja mul ei tao igatahes, radikas istub oma kohal, ventika difuusrit sai veits lõigatud. Kasti tõste on veel poolik, vaja lisaraam aretada, et mitte kaotada veovõimes.
Huvitavaks lisaks mis peale Body lifti ( millega ma üldse ei arvestanud) On suurepärane õlifiltrile, starterile, kõrgsurvepumbale ja nii mõnelegi detailile ligipääs. Enne oli selle filtriga igavene jama :D

Pilt

Pilt

Natuke kergitatud torsiooniga.
Pilt

Eks pildimaterjali on veel, viskan hiljem üles.

Siin kohal suured Tänud Sambla-Aadule!!! :wink:
Mitsubishi Pajero matkamaja
www.uitajad.ee
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Nissan Pickup D22 Body lift / kere tõste 2"- 3"

Postitus Postitas tuningman »

õli filtriga originaal asendis jah jama. ei pääse õieti ligi ei ülevalt ega alt. siis on ok kui ligipääs paranes.
ja kangid ja muud värgid näkku ei pane.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kasutaja avatar
Madris
Off Roader Wannabe
Postitusi: 21
Liitunud: E Nov 03, 2014 5:05 pm

Re: Nissan Pickup D22 Body lift / kere tõste 2"- 3"

Postitus Postitas Madris »

Tervitus,

Elustan seda pea aastake soikus olnud teemat.

Kas peale 40 mm pukside paigaldust oli siiski vaal mingeid lõikamisi/pikendamisi teha (va. eelpool mainitud)? Ja kuidas kastialune tehtud sai?

Kust sellist puksimaterjali leiaks. Oleks omal vaja ka see väike tõste ära teha.


Parimat,

Madis
Kasutaja avatar
Martinsr
Fitting 38"
Postitusi: 272
Liitunud: P Mär 28, 2010 6:20 pm
Asukoht: Tallinn/Harjumaa

Re: Nissan Pickup D22 Body lift / kere tõste 2"- 3"

Postitus Postitas Martinsr »

Ei olnud seal midagi otseselt tuunida rohkem vaja. Peavalu tekitavad ilmselt kerekinnitus poldid, nn kluharr (keevis punktidega mutter) mis on kere ja põranda pleki vahel ja kui ta ringi käima hakkab tuleb põrandat lõikama hakata. 1 toru vaja pikendada. siduri oma oli vist. Kastil on 6 kinnitus polti. Sinna ka klotsid alla. Lisaks kui kandevõimet ei taha kaotada siis pane ka kasti ristitaladele padi alla, mis toetaks vastu raami koormaga.
Mitsubishi Pajero matkamaja
www.uitajad.ee
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”