GC 3.1TD suur kütusekulu

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Kasutaja avatar
Genka
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 161
Liitunud: R Jaan 13, 2012 2:29 pm
Asukoht: Tallinn

Re: GC 3.1TD suur kütusekulu

Postitus Postitas Genka »

Occassion kirjutas:Muideks kas sul radika ette ka midagi pandud on? Miski papp või asi, et mootor liialt maha ei jahtuks kiiremal sõidul külma ilmaga. Tänapäeva diislid liialt palju enam niisama soojust ei anna kui vanasti. Ehk kõik ressurss läheb käiku ja suurt midagi üle ei jäägi.
Ei ole radika ette midagi aretanud, kuigi praegu mõtlen, et peaks... Eile täheldasin veel sellist nalja, et tühikäigul puhub leigemat õhku kui näiteks pöördeid andes.
Grand Cherokee 3.1TD Laredo 2000.
My Jeep won a war, while your Honda mowed my lawn!
Kasutaja avatar
Occassion
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 140
Liitunud: E Mär 13, 2006 3:36 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: GC 3.1TD suur kütusekulu

Postitus Postitas Occassion »

Genka kirjutas:
Occassion kirjutas:Muideks kas sul radika ette ka midagi pandud on? Miski papp või asi, et mootor liialt maha ei jahtuks kiiremal sõidul külma ilmaga. Tänapäeva diislid liialt palju enam niisama soojust ei anna kui vanasti. Ehk kõik ressurss läheb käiku ja suurt midagi üle ei jäägi.
Ei ole radika ette midagi aretanud, kuigi praegu mõtlen, et peaks... Eile täheldasin veel sellist nalja, et tühikäigul puhub leigemat õhku kui näiteks pöördeid andes.

See, et tühikäigul vähem sooja tuleb on ka täitsa normaalne. Mootor lihtsalt ei jõua külmaga madalatel pööretel niipalju sooja toota kui vaja oleks. Soovitan alati auto käima panekul kasutada salongist õhu võtmist ja selle ringi ajamist ning kui soojaks läheb siis alles lülitada väljast tuleva õhu peale ringi. Muidu on klaasid udused kui pidevalt salongi õhku kasutada.
My Other Car Is a TANK!
GSM +3725113176
Kasutaja avatar
Genka
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 161
Liitunud: R Jaan 13, 2012 2:29 pm
Asukoht: Tallinn

Re: GC 3.1TD suur kütusekulu

Postitus Postitas Genka »

Huvitav, kas tõesti on Jeepi jaoks -15 kraadi nii külm, et ta ei soojene normaalselt üles?
Kunagi oli 20 aastat vana mersu diisel, see läks kiiresti soojaks, ja salongi võis päiris saunaks kütta, kui vajadus tekkis. :shock:
Grand Cherokee 3.1TD Laredo 2000.
My Jeep won a war, while your Honda mowed my lawn!
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: GC 3.1TD suur kütusekulu

Postitus Postitas ibra »

Genka kirjutas:Huvitav, kas tõesti on Jeepi jaoks -15 kraadi nii külm, et ta ei soojene normaalselt üles?
Kunagi oli 20 aastat vana mersu diisel, see läks kiiresti soojaks, ja salongi võis päiris saunaks kütta, kui vajadus tekkis. :shock:
Kui tahad kiiret soojenemist, siis viska see ventika viskosidur ära sealt ja areta el. ventilaator ja parem termostaat.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
Genka
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 161
Liitunud: R Jaan 13, 2012 2:29 pm
Asukoht: Tallinn

Re: GC 3.1TD suur kütusekulu

Postitus Postitas Genka »

See on hea mõte kusjuures. Pean millalgi niikuinii radika kriitilise pilguga üle vaatama, tundub et tal pole enam kaua jäänud, sest plastiku ja metalli ühenduskohas on natuke niiske... Vedelikku küll ei kao veel, et oleks pidanud juurde valama, aga arvatavasti pole ka see aeg kaugel.
Grand Cherokee 3.1TD Laredo 2000.
My Jeep won a war, while your Honda mowed my lawn!
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1168
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Re: GC 3.1TD suur kütusekulu

Postitus Postitas Ax »

Kusjuures käisin suvel Soomes ja kiirteel 120 km/h paugutades oli kütusekulu sama mis 90 km/h sõites.

Üks küsimus teile - mis kiiruselt läheb teil turbiin lukku? Minu omal läheb kuskil 110 km/h pealt. See ei ole päris normaalne... :evil:
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Kasutaja avatar
Genka
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 161
Liitunud: R Jaan 13, 2012 2:29 pm
Asukoht: Tallinn

Re: GC 3.1TD suur kütusekulu

Postitus Postitas Genka »

Kui sa mulle, rumalale maalapsele, lahti seletad, mis tähendab, et turbiin on lukus, siis ma püüan vastata :oops: :D
Grand Cherokee 3.1TD Laredo 2000.
My Jeep won a war, while your Honda mowed my lawn!
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1168
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Re: GC 3.1TD suur kütusekulu

Postitus Postitas Ax »

Käimakasti turbiin = Torgue Converter, kuidas keegi kutsub, lukustub teatud pööretel.
Siis on käimakasti pöörded võrdsed mootori pööretega. Kui turbiin on lukus ning gaasi rahulikult vajutada siis tõusevad mootori pöörded ja auto kiirus ühtemoodi. Tavaolukorras kui gaasi lisada siis kõigepealt tõusevad mootori pöörded ja alles siis hakkab auto kiirus kasvama.

Loodan, et said aru.

Siis kui turbiin läheb lukku jääb mulje, nagu lülituks sisse 5 käik. 4 käik on OverDrive.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
OTU
Mudder
Postitusi: 54
Liitunud: R Okt 16, 2009 4:44 pm

Re: GC 3.1TD suur kütusekulu

Postitus Postitas OTU »

Ax kirjutas:Kusjuures käisin suvel Soomes ja kiirteel 120 km/h paugutades oli kütusekulu sama mis 90 km/h sõites.

Üks küsimus teile - mis kiiruselt läheb teil turbiin lukku? Minu omal läheb kuskil 110 km/h pealt. See ei ole päris normaalne... :evil:
minumäletamist mööda läks mul lukku seal 90-95km/h kiiruse juures seda oli kohe nähe pööretelt langesid sinna 2000 kriipsu peale ,võimalik et sut alla.
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1168
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Re: GC 3.1TD suur kütusekulu

Postitus Postitas Ax »

[quote="OTU"][quote="Ax"]Kusjuures käisin suvel Soomes ja kiirteel 120 km/h paugutades oli kütusekulu sama mis 90 km/h sõites.

See peaks normaalne olema. Ju on minu Jeebu käimaril miskine kala :evil:
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Kasutaja avatar
Bytewize
Rock Crawler
Postitusi: 735
Liitunud: L Apr 09, 2011 1:54 pm
Asukoht: Harjumaa | Tel.5II8II4

Re: GC 3.1TD suur kütusekulu

Postitus Postitas Bytewize »

Hehe, ma sain oma 2.5 paadiankruga 170km/h kätte kiirteel :P
Aitan vintsi, tõste ja muu tjuuninguga. Teen lihtsamaid freesimistöid, treimistöid ja pisemat automaatikat-koosteseadmeid.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: GC 3.1TD suur kütusekulu

Postitus Postitas ibra »

OTU kirjutas:
Ax kirjutas:Kusjuures käisin suvel Soomes ja kiirteel 120 km/h paugutades oli kütusekulu sama mis 90 km/h sõites.

Üks küsimus teile - mis kiiruselt läheb teil turbiin lukku? Minu omal läheb kuskil 110 km/h pealt. See ei ole päris normaalne... :evil:
minumäletamist mööda läks mul lukku seal 90-95km/h kiiruse juures seda oli kohe nähe pööretelt langesid sinna 2000 kriipsu peale ,võimalik et sut alla.
3,1td pöörded on100 km/h juures 2000, aga ega ta sellepärast lukus ei ole.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
ZilV8
Mudder
Postitusi: 86
Liitunud: P Veebr 05, 2012 9:48 pm

Re: GC 3.1TD suur kütusekulu

Postitus Postitas ZilV8 »

:eek
Viimati muutis ZilV8, T Veebr 14, 2012 7:54 pm, muudetud 1 kord kokku.
ZilV8
Mudder
Postitusi: 86
Liitunud: P Veebr 05, 2012 9:48 pm

Re: GC 3.1TD suur kütusekulu

Postitus Postitas ZilV8 »

Viimati muutis ZilV8, T Veebr 14, 2012 7:55 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Genka
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 161
Liitunud: R Jaan 13, 2012 2:29 pm
Asukoht: Tallinn

Re: GC 3.1TD suur kütusekulu

Postitus Postitas Genka »

Sul siiski vanakooli V8 bensiinimootor, töömahtu ka omajagu... Eks kui külmast peast kohe sõitu minna ja otsad on lühikesed, kipuvad need kulunumbrid kähku suureks minema. Mu eelmine auto, kolmeliitrine bensukas, võttis talvel lühikeste otstega ja külma mootoriga 25 sajale, nii et su kulu on normaalne ma leian. Lase autol soojaks käia tühikäigul, või paigalda eelsoojendus, siis peaks numbrid väiksemaks saama.
Grand Cherokee 3.1TD Laredo 2000.
My Jeep won a war, while your Honda mowed my lawn!
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”