Ei ole radika ette midagi aretanud, kuigi praegu mõtlen, et peaks... Eile täheldasin veel sellist nalja, et tühikäigul puhub leigemat õhku kui näiteks pöördeid andes.Occassion kirjutas:Muideks kas sul radika ette ka midagi pandud on? Miski papp või asi, et mootor liialt maha ei jahtuks kiiremal sõidul külma ilmaga. Tänapäeva diislid liialt palju enam niisama soojust ei anna kui vanasti. Ehk kõik ressurss läheb käiku ja suurt midagi üle ei jäägi.
GC 3.1TD suur kütusekulu
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Re: GC 3.1TD suur kütusekulu
Grand Cherokee 3.1TD Laredo 2000.
My Jeep won a war, while your Honda mowed my lawn!
My Jeep won a war, while your Honda mowed my lawn!
- Occassion
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 140
- Liitunud: E Mär 13, 2006 3:36 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: GC 3.1TD suur kütusekulu
Genka kirjutas:Ei ole radika ette midagi aretanud, kuigi praegu mõtlen, et peaks... Eile täheldasin veel sellist nalja, et tühikäigul puhub leigemat õhku kui näiteks pöördeid andes.Occassion kirjutas:Muideks kas sul radika ette ka midagi pandud on? Miski papp või asi, et mootor liialt maha ei jahtuks kiiremal sõidul külma ilmaga. Tänapäeva diislid liialt palju enam niisama soojust ei anna kui vanasti. Ehk kõik ressurss läheb käiku ja suurt midagi üle ei jäägi.
See, et tühikäigul vähem sooja tuleb on ka täitsa normaalne. Mootor lihtsalt ei jõua külmaga madalatel pööretel niipalju sooja toota kui vaja oleks. Soovitan alati auto käima panekul kasutada salongist õhu võtmist ja selle ringi ajamist ning kui soojaks läheb siis alles lülitada väljast tuleva õhu peale ringi. Muidu on klaasid udused kui pidevalt salongi õhku kasutada.
My Other Car Is a TANK!
GSM +3725113176
GSM +3725113176
Re: GC 3.1TD suur kütusekulu
Huvitav, kas tõesti on Jeepi jaoks -15 kraadi nii külm, et ta ei soojene normaalselt üles?
Kunagi oli 20 aastat vana mersu diisel, see läks kiiresti soojaks, ja salongi võis päiris saunaks kütta, kui vajadus tekkis.
Kunagi oli 20 aastat vana mersu diisel, see läks kiiresti soojaks, ja salongi võis päiris saunaks kütta, kui vajadus tekkis.

Grand Cherokee 3.1TD Laredo 2000.
My Jeep won a war, while your Honda mowed my lawn!
My Jeep won a war, while your Honda mowed my lawn!
Re: GC 3.1TD suur kütusekulu
Kui tahad kiiret soojenemist, siis viska see ventika viskosidur ära sealt ja areta el. ventilaator ja parem termostaat.Genka kirjutas:Huvitav, kas tõesti on Jeepi jaoks -15 kraadi nii külm, et ta ei soojene normaalselt üles?
Kunagi oli 20 aastat vana mersu diisel, see läks kiiresti soojaks, ja salongi võis päiris saunaks kütta, kui vajadus tekkis.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: GC 3.1TD suur kütusekulu
See on hea mõte kusjuures. Pean millalgi niikuinii radika kriitilise pilguga üle vaatama, tundub et tal pole enam kaua jäänud, sest plastiku ja metalli ühenduskohas on natuke niiske... Vedelikku küll ei kao veel, et oleks pidanud juurde valama, aga arvatavasti pole ka see aeg kaugel.
Grand Cherokee 3.1TD Laredo 2000.
My Jeep won a war, while your Honda mowed my lawn!
My Jeep won a war, while your Honda mowed my lawn!
Re: GC 3.1TD suur kütusekulu
Kusjuures käisin suvel Soomes ja kiirteel 120 km/h paugutades oli kütusekulu sama mis 90 km/h sõites.
Üks küsimus teile - mis kiiruselt läheb teil turbiin lukku? Minu omal läheb kuskil 110 km/h pealt. See ei ole päris normaalne...
Üks küsimus teile - mis kiiruselt läheb teil turbiin lukku? Minu omal läheb kuskil 110 km/h pealt. See ei ole päris normaalne...

Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Re: GC 3.1TD suur kütusekulu
Kui sa mulle, rumalale maalapsele, lahti seletad, mis tähendab, et turbiin on lukus, siis ma püüan vastata



Grand Cherokee 3.1TD Laredo 2000.
My Jeep won a war, while your Honda mowed my lawn!
My Jeep won a war, while your Honda mowed my lawn!
Re: GC 3.1TD suur kütusekulu
Käimakasti turbiin = Torgue Converter, kuidas keegi kutsub, lukustub teatud pööretel.
Siis on käimakasti pöörded võrdsed mootori pööretega. Kui turbiin on lukus ning gaasi rahulikult vajutada siis tõusevad mootori pöörded ja auto kiirus ühtemoodi. Tavaolukorras kui gaasi lisada siis kõigepealt tõusevad mootori pöörded ja alles siis hakkab auto kiirus kasvama.
Loodan, et said aru.
Siis kui turbiin läheb lukku jääb mulje, nagu lülituks sisse 5 käik. 4 käik on OverDrive.
Siis on käimakasti pöörded võrdsed mootori pööretega. Kui turbiin on lukus ning gaasi rahulikult vajutada siis tõusevad mootori pöörded ja auto kiirus ühtemoodi. Tavaolukorras kui gaasi lisada siis kõigepealt tõusevad mootori pöörded ja alles siis hakkab auto kiirus kasvama.
Loodan, et said aru.
Siis kui turbiin läheb lukku jääb mulje, nagu lülituks sisse 5 käik. 4 käik on OverDrive.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Re: GC 3.1TD suur kütusekulu
minumäletamist mööda läks mul lukku seal 90-95km/h kiiruse juures seda oli kohe nähe pööretelt langesid sinna 2000 kriipsu peale ,võimalik et sut alla.Ax kirjutas:Kusjuures käisin suvel Soomes ja kiirteel 120 km/h paugutades oli kütusekulu sama mis 90 km/h sõites.
Üks küsimus teile - mis kiiruselt läheb teil turbiin lukku? Minu omal läheb kuskil 110 km/h pealt. See ei ole päris normaalne...
Re: GC 3.1TD suur kütusekulu
[quote="OTU"][quote="Ax"]Kusjuures käisin suvel Soomes ja kiirteel 120 km/h paugutades oli kütusekulu sama mis 90 km/h sõites.
See peaks normaalne olema. Ju on minu Jeebu käimaril miskine kala
See peaks normaalne olema. Ju on minu Jeebu käimaril miskine kala

Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
- Bytewize
- Rock Crawler
- Postitusi: 735
- Liitunud: L Apr 09, 2011 1:54 pm
- Asukoht: Harjumaa | Tel.5II8II4
Re: GC 3.1TD suur kütusekulu
Hehe, ma sain oma 2.5 paadiankruga 170km/h kätte kiirteel 

Aitan vintsi, tõste ja muu tjuuninguga. Teen lihtsamaid freesimistöid, treimistöid ja pisemat automaatikat-koosteseadmeid.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
Re: GC 3.1TD suur kütusekulu
3,1td pöörded on100 km/h juures 2000, aga ega ta sellepärast lukus ei ole.OTU kirjutas:minumäletamist mööda läks mul lukku seal 90-95km/h kiiruse juures seda oli kohe nähe pööretelt langesid sinna 2000 kriipsu peale ,võimalik et sut alla.Ax kirjutas:Kusjuures käisin suvel Soomes ja kiirteel 120 km/h paugutades oli kütusekulu sama mis 90 km/h sõites.
Üks küsimus teile - mis kiiruselt läheb teil turbiin lukku? Minu omal läheb kuskil 110 km/h pealt. See ei ole päris normaalne...
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: GC 3.1TD suur kütusekulu
rekka kulu:
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Truck ... 2+osa.aspx
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Truck ... 1+osa.aspx
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Truck ... 2+osa.aspx
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Truck ... 1+osa.aspx
Viimati muutis ZilV8, T Veebr 14, 2012 7:55 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: GC 3.1TD suur kütusekulu
Sul siiski vanakooli V8 bensiinimootor, töömahtu ka omajagu... Eks kui külmast peast kohe sõitu minna ja otsad on lühikesed, kipuvad need kulunumbrid kähku suureks minema. Mu eelmine auto, kolmeliitrine bensukas, võttis talvel lühikeste otstega ja külma mootoriga 25 sajale, nii et su kulu on normaalne ma leian. Lase autol soojaks käia tühikäigul, või paigalda eelsoojendus, siis peaks numbrid väiksemaks saama.
Grand Cherokee 3.1TD Laredo 2000.
My Jeep won a war, while your Honda mowed my lawn!
My Jeep won a war, while your Honda mowed my lawn!