Volvo c303 (Peaaegu originaalne)
Moderaator: Moderators
Re: Ifa L60
Kuna viimaselt pildilt võib tunduda ,et auto on suht madal siis lisan pildi kus auto norm kõrgusel. Ehk naljalt ukselingini ei ulatu.
Ja et autot maaseest kätte saada on vaja suurt vintsi. Vints on mehaaniline ja kaalub 297 kg ja seejuures on alumiinium korpusega. Algselt oli vintsi kardaanil kaks 6mm tifti. Klapperil tr3 autot sikutades millel esisild kraavikalda all kinni lendasid aga tiftid pooleks.Seega sai need asendatud kahe 8mm poldiga. Eelviimasel pildil olevast august välja vintsides suretas vints 9,6 liitrise mootori välja aga tiftid pidasid. Vints asub taga raami peal ja kerib nii ette kui taha. Vintsi kardaani ja kerimisuuna lülitus toimub suruõhuga.Vintsil on ka trossi suunaja mis kerib trossi alati ilusti keerd keeru kõrvale. Ainuke jama on välja kerides kuna kerib ka tühipöördel nii kiirelt et vintsmann ei jõua trossi eest ära sikutada ja kipub pusasse kerima.
Üks pilt sillast kah. Tänu otsareduktoritele on differ mõnusalt väike võrreldes näiteks selle pommiga mis gaz66 silla keskel vastu maad ripub.
Ja et autot maaseest kätte saada on vaja suurt vintsi. Vints on mehaaniline ja kaalub 297 kg ja seejuures on alumiinium korpusega. Algselt oli vintsi kardaanil kaks 6mm tifti. Klapperil tr3 autot sikutades millel esisild kraavikalda all kinni lendasid aga tiftid pooleks.Seega sai need asendatud kahe 8mm poldiga. Eelviimasel pildil olevast august välja vintsides suretas vints 9,6 liitrise mootori välja aga tiftid pidasid. Vints asub taga raami peal ja kerib nii ette kui taha. Vintsi kardaani ja kerimisuuna lülitus toimub suruõhuga.Vintsil on ka trossi suunaja mis kerib trossi alati ilusti keerd keeru kõrvale. Ainuke jama on välja kerides kuna kerib ka tühipöördel nii kiirelt et vintsmann ei jõua trossi eest ära sikutada ja kipub pusasse kerima.
Üks pilt sillast kah. Tänu otsareduktoritele on differ mõnusalt väike võrreldes näiteks selle pommiga mis gaz66 silla keskel vastu maad ripub.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 130
- Liitunud: L Aug 25, 2007 12:52 pm
- Asukoht: Pealinn
Re: Ifa L60
Ei ole midagi halba öelda. Suured poisid mängivad ikka suurte autodega .
Re: Ifa L60
Vints on küll ikka väga tõsine tegija.Pole vist sellist ennem näindki.Auto kohta pole ka loomulikult ühtegi halba sõna öelda.Kuidas 150 rattaga rahul oled? Mulle on jäänd mulje,et väga hästi ta vist mustrit ei puhasta.Nad võiksid olla natu hõredamate soontega ja rehv ise ümarama profiiliga.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Re: Ifa L60
uhti kirjutas:... ja rehv ise ümarama profiiliga.
Mida lapikum seda parem. Lapik kannab paremini.
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
5249634
Re: Ifa L60
150 ratas puhastab mustrit küll kui piisavalt pauku on. Ütleme nii et sellisel 31-32 tolli rattaga vaevaliselt läbitaval rajal lendab tagasillaga paugutades selliseid praetaldriku suurusi mudakamakaid auto katusele. Samas kui vaikselt 4 veoga puutumata pinnasel meelitada siis kannab päris hästi.uhti kirjutas:Vints on küll ikka väga tõsine tegija.Pole vist sellist ennem näindki.Auto kohta pole ka loomulikult ühtegi halba sõna öelda.Kuidas 150 rattaga rahul oled? Mulle on jäänd mulje,et väga hästi ta vist mustrit ei puhasta.Nad võiksid olla natu hõredamate soontega ja rehv ise ümarama profiiliga.
Samas võiks autol rohkem pauku olla küll. Tuleb vist turbotama hakata. Tundubki kuidagi uskumatu et, auto juba 2 nädalat pärast klapperit sõidukorras oli ja kulud piirdusid 50 eurose starteri remondi ja 5 eurose sidurimansetiga. Kui kellegil peaks kunagi vaja minema siis siduri peasilindrile lähevad sprinteri mansetid
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: Ifa L60
Tundub ju suur olevat küll aga tegelikult on ikka kökats. Kui töölt tulen ja ifat vaatan tuleb vahest naer peale. Meil siin nats eri arusaam suurest ja väiksest autost. Aga viskan näiteks paar pilti.Meesmetsast kirjutas:Ei ole midagi halba öelda. Suured poisid mängivad ikka suurte autodega .
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: Ifa L60
Siin siis väike auto
Ja siin suur auto
Suure auto ratas
Aga mänguasjad ongi päris autodest väiksemad
Ja siin suur auto
Suure auto ratas
Aga mänguasjad ongi päris autodest väiksemad
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 130
- Liitunud: L Aug 25, 2007 12:52 pm
- Asukoht: Pealinn
Re: Ifa L60
Ja jah, see näide on rohkem nagu autoostu vajaduse selgitus oma naisele: "ega see ju nii suur ka ei ole" .heints kirjutas:Siin siis väike auto... Aga mänguasjad ongi päris autodest väiksemad
Re: Ifa L60
Sai täna üle tüki aja nats sõidetud ja ka üks videojupp tehtud.Muda eriti ei leidnud ja kaameramees autojärgi ka ei viitsind joosta seega törtsutasin tagasillaga edasi-tagasi.
http://www.youtube.com/watch?v=xyskIMBf ... e=youtu.be
Igatahes on selge ,et jõudu on vähe ja tuleb mõelda kas turbotamise või mingi võimsama mootori peale.
Kui keegi teab soovitada mõnd soodsat sobivat mootorit siis võib teha pakkumisi või lihtsalt soovitada.
Nats loogilisem oleks turbotamine vist.
http://www.youtube.com/watch?v=xyskIMBf ... e=youtu.be
Igatahes on selge ,et jõudu on vähe ja tuleb mõelda kas turbotamise või mingi võimsama mootori peale.
Kui keegi teab soovitada mõnd soodsat sobivat mootorit siis võib teha pakkumisi või lihtsalt soovitada.
Nats loogilisem oleks turbotamine vist.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: Ifa L60
Talvivaarast leiad mulle Clark 125B - le sobiva mootori ja minul jääb üle sulle korralik 8-ne MAZheints kirjutas: Igatahes on selge ,et jõudu on vähe ja tuleb mõelda kas turbotamise või mingi võimsama mootori peale.
Kui keegi teab soovitada mõnd soodsat sobivat mootorit siis võib teha pakkumisi või lihtsalt soovitada.
Nats loogilisem oleks turbotamine vist.
Re: Ifa L60
Kui suur see originaalmootor on nii kubatuurilt kui ka võimsuselt?
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Re: Ifa L60
Originaal jah 9.6l ja 132 kw r6 vabalthingav. Jama selles ,et räigemas mudas jaksab korralikult vedada ainult aeglusti käiguga.
Esimese käiguga hakkab vaikselt ära vajuma samas aeglasega veab aga taho punases ja 2500 pööret.Vaja oleks niipalju pauku ,et jõuaks ka 1-2 käiguga ratast ringi lüüa. Diislile max pöördeid vist suuremaks pole mõtet ajada seega oleks vaja toorest jõudu et veaks ka suurema käiguga.
Seega mõtlengi kas turbost oleks abi? Ja see turbo peaks ka suur olema arvestades mootori litraasi.
Mõne veoauto või traktori turbo??
Esimese käiguga hakkab vaikselt ära vajuma samas aeglasega veab aga taho punases ja 2500 pööret.Vaja oleks niipalju pauku ,et jõuaks ka 1-2 käiguga ratast ringi lüüa. Diislile max pöördeid vist suuremaks pole mõtet ajada seega oleks vaja toorest jõudu et veaks ka suurema käiguga.
Seega mõtlengi kas turbost oleks abi? Ja see turbo peaks ka suur olema arvestades mootori litraasi.
Mõne veoauto või traktori turbo??
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: Ifa L60
Variant - Volvo FL10: mootoril on 9,6L ja 234kW, turbodiisel, R6. Äkki sobib selle levinud masina föön?
- Bytewize
- Rock Crawler
- Postitusi: 735
- Liitunud: L Apr 09, 2011 1:54 pm
- Asukoht: Harjumaa | Tel.5II8II4
Re: Ifa L60
Paned igale silindrile oma turbo
Aitan vintsi, tõste ja muu tjuuninguga. Teen lihtsamaid freesimistöid, treimistöid ja pisemat automaatikat-koosteseadmeid.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.