Kuna viimaselt pildilt võib tunduda ,et auto on suht madal siis lisan pildi kus auto norm kõrgusel. Ehk naljalt ukselingini ei ulatu.
Ja et autot maaseest kätte saada on vaja suurt vintsi. Vints on mehaaniline ja kaalub 297 kg ja seejuures on alumiinium korpusega. Algselt oli vintsi kardaanil kaks 6mm tifti. Klapperil tr3 autot sikutades millel esisild kraavikalda all kinni lendasid aga tiftid pooleks.Seega sai need asendatud kahe 8mm poldiga. Eelviimasel pildil olevast august välja vintsides suretas vints 9,6 liitrise mootori välja aga tiftid pidasid. Vints asub taga raami peal ja kerib nii ette kui taha. Vintsi kardaani ja kerimisuuna lülitus toimub suruõhuga.Vintsil on ka trossi suunaja mis kerib trossi alati ilusti keerd keeru kõrvale. Ainuke jama on välja kerides kuna kerib ka tühipöördel nii kiirelt et vintsmann ei jõua trossi eest ära sikutada ja kipub pusasse kerima.
Üks pilt sillast kah. Tänu otsareduktoritele on differ mõnusalt väike võrreldes näiteks selle pommiga mis gaz66 silla keskel vastu maad ripub.
Vints on küll ikka väga tõsine tegija.Pole vist sellist ennem näindki.Auto kohta pole ka loomulikult ühtegi halba sõna öelda.Kuidas 150 rattaga rahul oled? Mulle on jäänd mulje,et väga hästi ta vist mustrit ei puhasta.Nad võiksid olla natu hõredamate soontega ja rehv ise ümarama profiiliga.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
uhti kirjutas:Vints on küll ikka väga tõsine tegija.Pole vist sellist ennem näindki.Auto kohta pole ka loomulikult ühtegi halba sõna öelda.Kuidas 150 rattaga rahul oled? Mulle on jäänd mulje,et väga hästi ta vist mustrit ei puhasta.Nad võiksid olla natu hõredamate soontega ja rehv ise ümarama profiiliga.
150 ratas puhastab mustrit küll kui piisavalt pauku on. Ütleme nii et sellisel 31-32 tolli rattaga vaevaliselt läbitaval rajal lendab tagasillaga paugutades selliseid praetaldriku suurusi mudakamakaid auto katusele. Samas kui vaikselt 4 veoga puutumata pinnasel meelitada siis kannab päris hästi.
Samas võiks autol rohkem pauku olla küll. Tuleb vist turbotama hakata. Tundubki kuidagi uskumatu et, auto juba 2 nädalat pärast klapperit sõidukorras oli ja kulud piirdusid 50 eurose starteri remondi ja 5 eurose sidurimansetiga. Kui kellegil peaks kunagi vaja minema siis siduri peasilindrile lähevad sprinteri mansetid
Meesmetsast kirjutas:Ei ole midagi halba öelda. Suured poisid mängivad ikka suurte autodega .
Tundub ju suur olevat küll aga tegelikult on ikka kökats. Kui töölt tulen ja ifat vaatan tuleb vahest naer peale. Meil siin nats eri arusaam suurest ja väiksest autost. Aga viskan näiteks paar pilti.
Sai täna üle tüki aja nats sõidetud ja ka üks videojupp tehtud.Muda eriti ei leidnud ja kaameramees autojärgi ka ei viitsind joosta seega törtsutasin tagasillaga edasi-tagasi. http://www.youtube.com/watch?v=xyskIMBf ... e=youtu.be
Igatahes on selge ,et jõudu on vähe ja tuleb mõelda kas turbotamise või mingi võimsama mootori peale.
Kui keegi teab soovitada mõnd soodsat sobivat mootorit siis võib teha pakkumisi või lihtsalt soovitada.
Nats loogilisem oleks turbotamine vist.
heints kirjutas:
Igatahes on selge ,et jõudu on vähe ja tuleb mõelda kas turbotamise või mingi võimsama mootori peale.
Kui keegi teab soovitada mõnd soodsat sobivat mootorit siis võib teha pakkumisi või lihtsalt soovitada.
Nats loogilisem oleks turbotamine vist.
Talvivaarast leiad mulle Clark 125B - le sobiva mootori ja minul jääb üle sulle korralik 8-ne MAZ
Originaal jah 9.6l ja 132 kw r6 vabalthingav. Jama selles ,et räigemas mudas jaksab korralikult vedada ainult aeglusti käiguga.
Esimese käiguga hakkab vaikselt ära vajuma samas aeglasega veab aga taho punases ja 2500 pööret.Vaja oleks niipalju pauku ,et jõuaks ka 1-2 käiguga ratast ringi lüüa. Diislile max pöördeid vist suuremaks pole mõtet ajada seega oleks vaja toorest jõudu et veaks ka suurema käiguga.
Seega mõtlengi kas turbost oleks abi? Ja see turbo peaks ka suur olema arvestades mootori litraasi.
Mõne veoauto või traktori turbo??
Aitan vintsi, tõste ja muu tjuuninguga. Teen lihtsamaid freesimistöid, treimistöid ja pisemat automaatikat-koosteseadmeid.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.