Algne plaan oli oma 3 liitrise bensu mootoriga nobedat unimogi modifitseerida v8 ja suurte ratastega. Terve mõistusega inimesed pakkusid kõik välja erinevaid asju mis plaanitud modifikatsiooni tulemusel ära lagunevad aga mina neid ei uskund.
Jaanipäeval peale poolt pudelit konjakit jõudsin järeldusele ,et on täiesti võimalik et unimog kogu selle jama peale jupid mööda rada laiali sülitab.
Peale lisa konjaki manustamist jõudsin järeldusele ,et uus auto peab vett mitte kartma(diisel) omama lülitatavaid lukke,meh vintsi ja kannatama suurt ratast. Ainuke selline auto mis meelde tuli oli Ifa w50.
Järgmine päev tõdesime ,et mõistliku hinnaga ifat müügil pole,miskipärast sisestasin guugli otsingusse sõna ifa 4x4.Edasi sattusin kohta nimega delfi automüügi kuulutused kus nõutud auto sobiva hinnaga müügil oli.Otseloomulikult ei saanud selline väärt rauahunnik tallinnas asuda vaid oli endale saaremaale pesa teinud.
Kihutasin seepeale saaremaale kus mind meeldiv üllatus tabas autol oli 4 silindri asemel 6 pütti.
Selgus et tegemist on w50 haruldase järeltuliaga nimega ifa l60.
Autosi on valmistatud kokku 20 289 tk w50 valmistati 571 789 tk
Põhi erinevus neil kahel autol ongi mootoris l60 9,6l 132kw ja w50 6,5l 92 kw
Lisaks on l60 uuemad sillad, 9 käiguline kast,kallutatav kabiin ja palju muid uuendusi.
Auto oli saaremaal seisnud mingi paar aastakest mille jooksul olid head inimesed ülima hoolikusega maha lõiganud kõik el juhtmed.
Maksin käsiraha ära ja põrutasin soome tagasi. Umbes juuli keskel sain lõpuks aega autole järgi minna.
Ajasin scannil tahma üles ja põrutasin saarele tagasi. Kohapeal sai komplekteeritud 4,1m kõrge koorem mis nägi välja selline.


