Võistlusautode käigukastid
Moderaator: Moderators
- MootorNiva
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 21
- Liitunud: L Jaan 30, 2010 8:20 pm
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Enamik on siiski manuaalkastiga. Automaadiga on peamiselt Jeep'id ja veel mõned üksikud muud margid.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Arutelu samal teemal;
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=31422
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=31422
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
sellel teemal võibki vaidlema jääda,enda kastika automaatiga nii palju jamasi olnud,et ei taha ühtegi automaati enam näha.uputaja kirjutas:Automaat igast asendist parem. Kepikasti mehed ei suuda lihtsalt sellega leppida
Nüüd läks sisend võll katki

Manuaal töökindlam kordades ja nagu näha siis offroadis võidab kõige rohkem töökindlusega.
Nii,et mul on õigus ja nii ongi,edasivaielda ka ei viitsi,lihtsalt lepi selle teadmisega

56157755
Mul ka igapäevaauto automaat ja samuti ei viitsi kepiga mööda tuba ringi vehkida.
Samas ei sobi minumeelest automaat üldse metsa(võistlema).Tta ei ole töökindel.Teiseks on metsas olnud sitaks olukordi kus automaadiga saab juba vintsida kuid manuaaliga saab kiirelt edasi-tagasi nikerdada ja auto hakkab jälle liikuma.
Nii,et kui safariauto siis automaat ja kui võistlustele kohti püüdma,siis manuaal.
Kui nüüd keegi väidab vastupidist (uputaja nt.
) ,siis vaata kasvõi seda kuipalju kordi on automaatkastiga masinaid olnud esimeste seas ja kuipalju kordi manuaaliga.
Samas ei sobi minumeelest automaat üldse metsa(võistlema).Tta ei ole töökindel.Teiseks on metsas olnud sitaks olukordi kus automaadiga saab juba vintsida kuid manuaaliga saab kiirelt edasi-tagasi nikerdada ja auto hakkab jälle liikuma.
Nii,et kui safariauto siis automaat ja kui võistlustele kohti püüdma,siis manuaal.
Kui nüüd keegi väidab vastupidist (uputaja nt.

HM Racing Team
110% nõusMovistar kirjutas:Mul ka igapäevaauto automaat ja samuti ei viitsi kepiga mööda tuba ringi vehkida.
Samas ei sobi minumeelest automaat üldse metsa(võistlema).Tta ei ole töökindel.Teiseks on metsas olnud sitaks olukordi kus automaadiga saab juba vintsida kuid manuaaliga saab kiirelt edasi-tagasi nikerdada ja auto hakkab jälle liikuma.
Nii,et kui safariauto siis automaat ja kui võistlustele kohti püüdma,siis manuaal.
Kui nüüd keegi väidab vastupidist (uputaja nt.) ,siis vaata kasvõi seda kuipalju kordi on automaatkastiga masinaid olnud esimeste seas ja kuipalju kordi manuaaliga.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Aga jah... movistar võttis asja päris hästi kokku, ainult, et osa sellest jutust on kokkuhoid mitte võrdlus. Pean silmas seda, et on võimalik ehitada ju kast töökindlaks ning automaadil rohkem võimalusi tuunimiseks. Kui ma kividel ronimiseks autot ehitaks, siis 100% kindlasti automaat, manual ei tuleks isegi kõne alla. Tavakaste võrreldes on manual ikka küll ennast paremini tõestanud, ma ei räägi siin praegu kallitest ümberehitustest.
Hetkel kulgen rahvamaja ja automaadiga... üldiselt sinna ta sobib ja ei kurda. Ma ei kujuta ette, kuidas ma selle laohoonega siin kuskil räige kallaku peal kässari, piduri ja gaasipedaaliga iga stop märgi taga kontserti annan. Automaadiga ei mõtle nagu sellistele asjadele, kuidas ma asfaldil kohalt ära saan
Hetkel kulgen rahvamaja ja automaadiga... üldiselt sinna ta sobib ja ei kurda. Ma ei kujuta ette, kuidas ma selle laohoonega siin kuskil räige kallaku peal kässari, piduri ja gaasipedaaliga iga stop märgi taga kontserti annan. Automaadiga ei mõtle nagu sellistele asjadele, kuidas ma asfaldil kohalt ära saan

siin on plusse ja siin on miinuseid
poolautomaati pole keegi veel katsetanud siin maal?
osadel üritustel olen täheldanud, et kui manualiga mäkke minnakse ja vaja kitsikuses hoogu varuda siis käike vahetatakse nagu vanaemad..
kiirenduse hetkel ei ole tarvis sidurit põhja vajutada, pole vaja ka gaasi lahti lasta.
poolautomaati pole keegi veel katsetanud siin maal?
osadel üritustel olen täheldanud, et kui manualiga mäkke minnakse ja vaja kitsikuses hoogu varuda siis käike vahetatakse nagu vanaemad..

kiirenduse hetkel ei ole tarvis sidurit põhja vajutada, pole vaja ka gaasi lahti lasta.
1 rool, 2 paaki, 3 kojameest, 4 ratast, 5 uust, 6 silindrit, 7 istet, 8 topsihoidjat 
