Võistlusautode käigukastid

Postid, mis kuhugi mujale ei sobi.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
MootorNiva
Off Roader Wannabe
Postitusi: 21
Liitunud: L Jaan 30, 2010 8:20 pm

Postitus Postitas MootorNiva »

Kas off-road autod on manuaal või automaat käigukastiga või vahet ei ole.
Kasutaja avatar
srock
True Off Roader!
Postitusi: 1187
Liitunud: K Veebr 20, 2008 9:57 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas srock »

MootorNiva kirjutas:Kas off-road autod on manuaal või automaat käigukastiga või vahet ei ole.
Kellele ema ,kellele tütar.
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Enamik on siiski manuaalkastiga. Automaadiga on peamiselt Jeep'id ja veel mõned üksikud muud margid.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Automaat igast asendist parem. Kepikasti mehed ei suuda lihtsalt sellega leppida 8)
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17417
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

uputaja kirjutas:Automaat igast asendist parem. Kepikasti mehed ei suuda lihtsalt sellega leppida 8)
sellel teemal võibki vaidlema jääda,enda kastika automaatiga nii palju jamasi olnud,et ei taha ühtegi automaati enam näha.
Nüüd läks sisend võll katki :evil:
Manuaal töökindlam kordades ja nagu näha siis offroadis võidab kõige rohkem töökindlusega.
Nii,et mul on õigus ja nii ongi,edasivaielda ka ei viitsi,lihtsalt lepi selle teadmisega :twisted:
56157755
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Bla bla bla. Keera siis boosti maha kui kasti korralikus ei taha modida :twisted:
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

Mul ka igapäevaauto automaat ja samuti ei viitsi kepiga mööda tuba ringi vehkida.
Samas ei sobi minumeelest automaat üldse metsa(võistlema).Tta ei ole töökindel.Teiseks on metsas olnud sitaks olukordi kus automaadiga saab juba vintsida kuid manuaaliga saab kiirelt edasi-tagasi nikerdada ja auto hakkab jälle liikuma.
Nii,et kui safariauto siis automaat ja kui võistlustele kohti püüdma,siis manuaal.
Kui nüüd keegi väidab vastupidist (uputaja nt. :D ) ,siis vaata kasvõi seda kuipalju kordi on automaatkastiga masinaid olnud esimeste seas ja kuipalju kordi manuaaliga.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Movistar kirjutas:Mul ka igapäevaauto automaat ja samuti ei viitsi kepiga mööda tuba ringi vehkida.
Samas ei sobi minumeelest automaat üldse metsa(võistlema).Tta ei ole töökindel.Teiseks on metsas olnud sitaks olukordi kus automaadiga saab juba vintsida kuid manuaaliga saab kiirelt edasi-tagasi nikerdada ja auto hakkab jälle liikuma.
Nii,et kui safariauto siis automaat ja kui võistlustele kohti püüdma,siis manuaal.
Kui nüüd keegi väidab vastupidist (uputaja nt. :D ) ,siis vaata kasvõi seda kuipalju kordi on automaatkastiga masinaid olnud esimeste seas ja kuipalju kordi manuaaliga.
110% nõus
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

Automaat kõlbab lühikese, kiire, tehnilise raja peale nagu näiteks Väo sõit, või mõni krossi või traieli etapp. Mutta ja metsa ikka manual. Kuigi ka mina kasutan igapäeva autodel ainult automaati.
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Natu OT - aga - ma olen jube palju märganud seda, et paljud inimesed kes sõidavad automaatkastiga masinaga kasutavad sõitmiseks ainult ühte jalga :roll: - miu jauks täiesti arusaamatu, et kui on kaks pedaali ja kaks jalga siis ...
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Noh elame näeme mis TH350 manuaal juhtimisega teeb. See targutamine, et kepikastiga võidetaks on BS - ühtegi normaalse automaatkastiga masinat pole TR2/TR3 rajal kunagi olnud.

110% on kinni kõik tiimi töös ja piloodi peas.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
empudogy
Fitting 38"
Postitusi: 385
Liitunud: E Okt 11, 2010 11:42 am
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas empudogy »

Järgmine võistlus äkki annab vastuse sellele küsimusele...
Autod:
Nissan Patrol 260 (1991)
MZMA 401 1954 (valmis 2012)
Volvo Laplander l3314 (1970)
ZAZ 965 1964 (valmis 2010)
Toyota Avensis (2007)
Toyota Corolla (1999)
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

Aga jah... movistar võttis asja päris hästi kokku, ainult, et osa sellest jutust on kokkuhoid mitte võrdlus. Pean silmas seda, et on võimalik ehitada ju kast töökindlaks ning automaadil rohkem võimalusi tuunimiseks. Kui ma kividel ronimiseks autot ehitaks, siis 100% kindlasti automaat, manual ei tuleks isegi kõne alla. Tavakaste võrreldes on manual ikka küll ennast paremini tõestanud, ma ei räägi siin praegu kallitest ümberehitustest.
Hetkel kulgen rahvamaja ja automaadiga... üldiselt sinna ta sobib ja ei kurda. Ma ei kujuta ette, kuidas ma selle laohoonega siin kuskil räige kallaku peal kässari, piduri ja gaasipedaaliga iga stop märgi taga kontserti annan. Automaadiga ei mõtle nagu sellistele asjadele, kuidas ma asfaldil kohalt ära saan :)
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
EleCTriC1
Fitting 38"
Postitusi: 219
Liitunud: L Dets 06, 2008 10:00 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas EleCTriC1 »

siin on plusse ja siin on miinuseid
poolautomaati pole keegi veel katsetanud siin maal?

osadel üritustel olen täheldanud, et kui manualiga mäkke minnakse ja vaja kitsikuses hoogu varuda siis käike vahetatakse nagu vanaemad.. :shock:

kiirenduse hetkel ei ole tarvis sidurit põhja vajutada, pole vaja ka gaasi lahti lasta.
1 rool, 2 paaki, 3 kojameest, 4 ratast, 5 uust, 6 silindrit, 7 istet, 8 topsihoidjat Pilt
Vasta

Mine “Ajaviide ja muidu huvitav jutt”