Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
No ei ole mina veel aru saand kas automaatkast sobib TR1 klassi või mitte
Või on siiski mõtekam soetada manuaalkastiga võistlusmasin? Ja on siis tõesti TR1 klass nii koormav automaatkastile? Hirmus soov on TR1-s tulevikus kaasa lüüa ja ei tahaks kuidagi hullult aega ja raha magama panna ja lõpuks vale tehnikaga starti minna
http://www.soodaprits.ee
_________________
Audi Q7 3,0 TDI 180kW '12
BMW X5 3,0sd 210kW '09
Toyota Land Cruser 90, 3.0TD, 92kW '97
Jeep Grand Cherokee 5.2, 156kW, V8 '94
+372 52 333 96
+358 409 622 320
Gerto
Pole sel automaadil häda midagi.On sõidetud ennem ja sõidetakse ka edaspidi.Asi ikka rohkem sõitjast kinni-kas sobib või mitte.Automaadil soovitatakse panna lihtsalt suurem õliradikas, siis on kindel et ei kõrveta sisse mingil rängemal katsel.Manualil jälle hädad siduriga(oskamatul isegi lihtsam ära kõrvetada).Ise olen 4 aastat automaati kiusanud ja pole veel kordagi kastiga probleeme olnud.
Vaata palju Cherokeesid on võistlusradadel käinud, enamus ju at kastiga. Samuti G Mersusid automaadiga võistlemas nähtud. Isegi TR 3-s automaat esindatud.
Virgo
Mulle tundub, et automaatkast on siiski võimsamate bensukate teema. Mina oma diisel tr1 eelistan kindlasti manuaali. Tugev vääne ja madalad pöörded on igatahes see mis Toyotat metsas edasi viivad ja võlusõna on 3 aeglane
Mait Paldra, TR1, tiim "Artist" piloot
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
Neuser kirjutas:Mulle tundub, et automaatkast on siiski võimsamate bensukate teema. Mina oma diisel tr1 eelistan kindlasti manuaali. Tugev vääne ja madalad pöörded on igatahes see mis Toyotat metsas edasi viivad ja võlusõna on 3 aeglane