Ma lisan siis pildimaterjali, kuidas D40-l on tehaseseades selle asja lahendanud :ir kirjutas:Ei pea silmas ainult manuaalseid, kardaan jooksebki koos sillaga kaasa koguaeg.GC kirjutas:Siin on nüüd mingi jama... kas räägitakse teineteisest mööda või!?
Aga et rummulukke üldse pole... pole varem kuulnud!
Või peab "ir" rummulukkudeks ainult manuaalseid.
Navara D22
Moderaatorid: jr, Moderators
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1973
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Olen ise viimased 4-5 aastat selliseid masinaid(Navara D-22 1998-2002 / Navara D-22 2002-2005 ja hetkel Navara D-40 2005-2009 omanud ja remontinud.GC kirjutas:Siin on nüüd mingi jama... kas räägitakse teineteisest mööda või!?
Aga et rummulukke üldse pole... pole varem kuulnud!
Või peab "ir" rummulukkudeks ainult manuaalseid.
Navara D-22 1998-2002.a mudelitel on tehasepoolt automaatsed rummulukud,mida võib asendada ka manuaalsete hubiega.
Navara D-22 2002-2005.a mudelitel on tehasepoolt rummulukkudeks jäigad nuutidega muhvid ja seega pöörlevad esimesed veovõllid pidevalt.Ka neid saab asendada manuaalsete hubidega.
Navara D-40 2005-2009.a mudelitel puuduvad rummulukud täielikult.Nagu eelnevas postituses pildilt näha,on seal veovõlliotsal nuudid ja samuti ka rummul ning esisillavedu lülitatakse vaakumiga reduktori juurest lahti.Sellele mudelile pole ka võimalik paigaldada manuaalseid hube.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1973
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Mina arvan küll teisiti.GC kirjutas: aga kuuldavasti pidi mittepöörlev kardaan nuudi surm olema, tõenäoliselt ka veovõllidel sama lugu.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Fakt on igatahes see, et väga vähe (ca 1000 km) esisilda kasutanudMaasturid kirjutas:Mina arvan küll teisiti.GC kirjutas: aga kuuldavasti pidi mittepöörlev kardaan nuudi surm olema, tõenäoliselt ka veovõllidel sama lugu.
pick up-l on esikardaani lõtk nuudis väga suur. Millest, tekib küsimus?
Esisilla lülitan alati erilise hoolega välja.
gaz fs 1
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1973
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Kas auto on sõitnud 0- 1000km ja nuut lõtkub või on läbisõit suurem?GC kirjutas:Fakt on igatahes see, et väga vähe (ca 1000 km) esisilda kasutanud
pick up-l on esikardaani lõtk nuudis väga suur. Millest, tekib küsimus?
Esisilla lülitan alati erilise hoolega välja.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1973
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Siis on see juba ülihea tulemus.Olen näinud ka mitmeid selliseid masinaid kus juba veidi üle 100 tuh. km läbisõiduga on esikardaan suure loksuga.GC kirjutas:Auto on sõitnud üle 300 000 km
.
Kas see kardaani nuudiosa selle 300 tuh. km jooksul ka määret on regulaarselt saanud?
Autod mida meie regulaarselt hooldame,saavad kardaaniristid ja nuudid iga 10 tuh. km järel lisamääret ja probleeme pole.(autod sõitnud vahemikus 100-350 tuh.km)
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Maasturid jutt tundub pädev.
Mul nüüd selline küsimus, et kui D22-l need jäigad muhvid ära võtta, et rattad saaksid vabalt pöörelda. Kas siis ratas peab loksuma või viitab see konkreetselt sellele, et laagrid on läbi? Ega ratas selle peale alt ära plaani tulla?
Kui kellelgi on pakkuda soodsalt D22'le sobivaid rummulukke, siis olen ka nendest huvitatud.
Mul nüüd selline küsimus, et kui D22-l need jäigad muhvid ära võtta, et rattad saaksid vabalt pöörelda. Kas siis ratas peab loksuma või viitab see konkreetselt sellele, et laagrid on läbi? Ega ratas selle peale alt ära plaani tulla?
Kui kellelgi on pakkuda soodsalt D22'le sobivaid rummulukke, siis olen ka nendest huvitatud.
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1973
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Selle masina rattalaagreid saab peale keerata.Võta see jäik muhv ära,keera kaks kruvi välja,võta vaheseib ära ja keera laagreid peale.piiks kirjutas:Maasturid jutt tundub pädev.
Mul nüüd selline küsimus, et kui D22-l need jäigad muhvid ära võtta, et rattad saaksid vabalt pöörelda. Kas siis ratas peab loksuma või viitab see konkreetselt sellele, et laagrid on läbi? Ega ratas selle peale alt ära plaani tulla?
Kui kellelgi on pakkuda soodsalt D22'le sobivaid rummulukke, siis olen ka nendest huvitatud.
Rummulukud meil uuena laos olemas.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Rummulukud sain teilt läbi Timberston'i kätte 
Järgmine küsimus on see, et mida oleks kõige targem laiali läinud esidifriga teha? Laili pole veel lammutanud, aga ilmselt on mingid hambad maha tõmmanud. Kõriseb ja mingis asendis kiilub kinni.
Kas ostaks uue sisu sisse?
Vaataks romulast/netist kasutatud difri?
Pankes mingi vingema sisu libiseva või siis lukustatava?
Taga on hetkel originaal libisev, aga tundub, et see enam kõikse paremini ei toimi.
Järgmine küsimus on see, et mida oleks kõige targem laiali läinud esidifriga teha? Laili pole veel lammutanud, aga ilmselt on mingid hambad maha tõmmanud. Kõriseb ja mingis asendis kiilub kinni.
Kas ostaks uue sisu sisse?
Vaataks romulast/netist kasutatud difri?
Pankes mingi vingema sisu libiseva või siis lukustatava?
Taga on hetkel originaal libisev, aga tundub, et see enam kõikse paremini ei toimi.
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1973
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Eks tuleb selline variant valida mis rahakotile sobilik.piiks kirjutas:
Kas ostaks uue sisu sisse?
Vaataks romulast/netist kasutatud difri?
Pankes mingi vingema sisu libiseva või siis lukustatava?
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120