Navara D22

Moderaatorid: jr, Moderators

Gre
Rookie
Postitusi: 5
Liitunud: T Aug 19, 2008 11:41 pm
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Gre »

ir kirjutas:
GC kirjutas:Siin on nüüd mingi jama... kas räägitakse teineteisest mööda või!?
Aga et rummulukke üldse pole... pole varem kuulnud!
Või peab "ir" rummulukkudeks ainult manuaalseid.
Ei pea silmas ainult manuaalseid, kardaan jooksebki koos sillaga kaasa koguaeg.
Ma lisan siis pildimaterjali, kuidas D40-l on tehaseseades selle asja lahendanud :

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1970
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

GC kirjutas:Siin on nüüd mingi jama... kas räägitakse teineteisest mööda või!?
Aga et rummulukke üldse pole... pole varem kuulnud!
Või peab "ir" rummulukkudeks ainult manuaalseid.
Olen ise viimased 4-5 aastat selliseid masinaid(Navara D-22 1998-2002 / Navara D-22 2002-2005 ja hetkel Navara D-40 2005-2009 omanud ja remontinud.
Navara D-22 1998-2002.a mudelitel on tehasepoolt automaatsed rummulukud,mida võib asendada ka manuaalsete hubiega.
Navara D-22 2002-2005.a mudelitel on tehasepoolt rummulukkudeks jäigad nuutidega muhvid ja seega pöörlevad esimesed veovõllid pidevalt.Ka neid saab asendada manuaalsete hubidega.
Navara D-40 2005-2009.a mudelitel puuduvad rummulukud täielikult.Nagu eelnevas postituses pildilt näha,on seal veovõlliotsal nuudid ja samuti ka rummul ning esisillavedu lülitatakse vaakumiga reduktori juurest lahti.Sellele mudelile pole ka võimalik paigaldada manuaalseid hube.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
GC
Rock Crawler
Postitusi: 570
Liitunud: T Nov 16, 2004 4:02 pm
Asukoht: keskel

Postitus Postitas GC »

Selge siis!
Kindlasti nõuab see veovõllide ja kardaani kaasavedamine mõne lisagrammi kütust, aga kuuldavasti pidi mittepöörlev kardaan nuudi surm olema, tõenäoliselt ka veovõllidel sama lugu.
gaz fs 1
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1970
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

GC kirjutas: aga kuuldavasti pidi mittepöörlev kardaan nuudi surm olema, tõenäoliselt ka veovõllidel sama lugu.
Mina arvan küll teisiti.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
GC
Rock Crawler
Postitusi: 570
Liitunud: T Nov 16, 2004 4:02 pm
Asukoht: keskel

Postitus Postitas GC »

Maasturid kirjutas:
GC kirjutas: aga kuuldavasti pidi mittepöörlev kardaan nuudi surm olema, tõenäoliselt ka veovõllidel sama lugu.
Mina arvan küll teisiti.
Fakt on igatahes see, et väga vähe (ca 1000 km) esisilda kasutanud
pick up-l on esikardaani lõtk nuudis väga suur. Millest, tekib küsimus?
Esisilla lülitan alati erilise hoolega välja.
gaz fs 1
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1970
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

GC kirjutas:Fakt on igatahes see, et väga vähe (ca 1000 km) esisilda kasutanud
pick up-l on esikardaani lõtk nuudis väga suur. Millest, tekib küsimus?
Esisilla lülitan alati erilise hoolega välja.
Kas auto on sõitnud 0- 1000km ja nuut lõtkub või on läbisõit suurem?
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
GC
Rock Crawler
Postitusi: 570
Liitunud: T Nov 16, 2004 4:02 pm
Asukoht: keskel

Postitus Postitas GC »

Auto on sõitnud üle 300 000 km.
Esisilla vedu kasutan ainult siis kui ilma enam edasi ei lähe. Tee peal mitte kunagi... kui muidugi eriti sügav lumi pole.
gaz fs 1
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1970
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

GC kirjutas:Auto on sõitnud üle 300 000 km
.
Siis on see juba ülihea tulemus.Olen näinud ka mitmeid selliseid masinaid kus juba veidi üle 100 tuh. km läbisõiduga on esikardaan suure loksuga.
Kas see kardaani nuudiosa selle 300 tuh. km jooksul ka määret on regulaarselt saanud?
Autod mida meie regulaarselt hooldame,saavad kardaaniristid ja nuudid iga 10 tuh. km järel lisamääret ja probleeme pole.(autod sõitnud vahemikus 100-350 tuh.km)
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
piiks
Rookie
Postitusi: 7
Liitunud: R Dets 17, 2010 7:24 am
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas piiks »

Maasturid jutt tundub pädev.

Mul nüüd selline küsimus, et kui D22-l need jäigad muhvid ära võtta, et rattad saaksid vabalt pöörelda. Kas siis ratas peab loksuma või viitab see konkreetselt sellele, et laagrid on läbi? Ega ratas selle peale alt ära plaani tulla?

Kui kellelgi on pakkuda soodsalt D22'le sobivaid rummulukke, siis olen ka nendest huvitatud.
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1970
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

piiks kirjutas:Maasturid jutt tundub pädev.

Mul nüüd selline küsimus, et kui D22-l need jäigad muhvid ära võtta, et rattad saaksid vabalt pöörelda. Kas siis ratas peab loksuma või viitab see konkreetselt sellele, et laagrid on läbi? Ega ratas selle peale alt ära plaani tulla?

Kui kellelgi on pakkuda soodsalt D22'le sobivaid rummulukke, siis olen ka nendest huvitatud.
Selle masina rattalaagreid saab peale keerata.Võta see jäik muhv ära,keera kaks kruvi välja,võta vaheseib ära ja keera laagreid peale.
Rummulukud meil uuena laos olemas.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
piiks
Rookie
Postitusi: 7
Liitunud: R Dets 17, 2010 7:24 am
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas piiks »

Rummulukud sain teilt läbi Timberston'i kätte ;)

Järgmine küsimus on see, et mida oleks kõige targem laiali läinud esidifriga teha? Laili pole veel lammutanud, aga ilmselt on mingid hambad maha tõmmanud. Kõriseb ja mingis asendis kiilub kinni.

Kas ostaks uue sisu sisse?
Vaataks romulast/netist kasutatud difri?
Pankes mingi vingema sisu libiseva või siis lukustatava?

Taga on hetkel originaal libisev, aga tundub, et see enam kõikse paremini ei toimi.
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1970
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

piiks kirjutas:
Kas ostaks uue sisu sisse?
Vaataks romulast/netist kasutatud difri?
Pankes mingi vingema sisu libiseva või siis lukustatava?
Eks tuleb selline variant valida mis rahakotile sobilik.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
piiks
Rookie
Postitusi: 7
Liitunud: R Dets 17, 2010 7:24 am
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas piiks »

Rahakotti annab sobitada vastavalt vajadusele, aga eks ma üritan alguses selgeks teha, mis asi palju maksab.
Vasta

Mine “Nissan / Renault”