Pole tõsi, enamustel tuulutustel (ka aku tuulutusel) on voolikul "u" pööre sees, tilk ei mängi rolli, kui tekib rõhu erinevus, lükatakse tilk eest.urmas kirjutas:Täiendus teemasse.
Kui aku tuulutusavadest toru välja viia, peab jälgima, et see ainult ülespoole läheks. Kui on allpolle lontis, jääb happeaurudest tekkiv tilk torusse ja ei lase aurudel välja minna.
Aku salongis, selle ventileerimine?
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Mul oli toru ots mingil põhjusel lahti tulnud ja voolas sealt ca pudelikorgitäis hapet välja, kui toru liigutasin. Toru pikkus on 70cm ja läheb üles katuse nurka. Panin nüüd siiski nii, et läheb otse üles ilma U-aasata.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Ma loodan, et see ikka vastupidi on. Tehase poolt paigaldatud akudel on see kõigil alla poole, olgu see aku siis kapote, istme või pakiruumi põhja all. Teisiti poleks ju üldse mõeldav.urmas kirjutas:Täiendus teemasse.
Kui aku tuulutusavadest toru välja viia, peab jälgima, et see ainult ülespoole läheks. Kui on allpolle lontis, jääb happeaurudest tekkiv tilk torusse ja ei lase aurudel välja minna.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
No mõeldi ju ikka seda, et voolikul ei tohiks kahe kõrgema koha peal olla allapoole lontis kohtipe2ske kirjutas:Ma loodan, et see ikka vastupidi on. Tehase poolt paigaldatud akudel on see kõigil alla poole lontis, olgu see aku siis kapote, istme või pakiruumi põhja all. Teisiti poleks ju üldse mõeldav.urmas kirjutas:Täiendus teemasse.
Kui aku tuulutusavadest toru välja viia, peab jälgima, et see ainult ülespoole läheks. Kui on allpolle lontis, jääb happeaurudest tekkiv tilk torusse ja ei lase aurudel välja minna.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Jaguaril on aku pagassis ja mingit tuulutust tehase poolt sealt pole välja viidud. Pagass on aga ühenduses sõitjateruumiga, seega võib öelda, et aku on salongis. Ei haise ja eraldi tuleohutuse kohta juhiseid ka autos pole. Kas ma peaksin nüüd mures olema? Ei, sest üle pole ka mõtet dramatiseerida asju.
+372 5028488
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Jaguaril ei ole ka reegline küljes elektrivintsi mis põhjustaks kurja aku piinamist ja laadimistjr kirjutas:Jaguaril on aku pagassis ja mingit tuulutust tehase poolt sealt pole välja viidud. Pagass on aga ühenduses sõitjateruumiga, seega võib öelda, et aku on salongis. Ei haise ja eraldi tuleohutuse kohta juhiseid ka autos pole. Kas ma peaksin nüüd mures olema? Ei, sest üle pole ka mõtet dramatiseerida asju.

Olen oma silmadega näinud mitut garages laadimisel olevat akut juppeks lendamas nt. relakast lennanud sädeme abil
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
ibra wrote:ibra kirjutas:Lasin ise 210 AH aku laiali ,oli pandud käia alla laadima,sai sädet ja ime et ellu jäin.Terve garaaz oli hapet täis ja akupurgid lendasid välja ,paarkümmend senti läksid peast mööda.Kärakas oli metsik.
Diiselkütte paake saab keevitada koos küttega aga see küte ei tohi keevituskohani olla .Olen korduvalt seda praktiseerinud.
Shocked
Erakordselt vedanud sul siis...
Ma olen ise näinud, kuidas Belarusi paaki keevitanud tegelane avastas end järsku töökoja teisest seinast, kuna kütte aurud otsustasid pauku teha... No ei olnud lõbus pilt, päriselt.
Aga jaga oma "head nõu" edasi siin, eks inimesi leidub, kes Darwini auhinna järgi ihalevad... Thumb up!
Ei ,mul pole vedanud,seda tööd pead oskama teha,
kas aku plahvatas sama ürituse käigus

seff kirjutas:ibra wrote:ibra kirjutas:Lasin ise 210 AH aku laiali ,oli pandud käia alla laadima,sai sädet ja ime et ellu jäin.Terve garaaz oli hapet täis ja akupurgid lendasid välja ,paarkümmend senti läksid peast mööda.Kärakas oli metsik.
Diiselkütte paake saab keevitada koos küttega aga see küte ei tohi keevituskohani olla .Olen korduvalt seda praktiseerinud.
Shocked
Erakordselt vedanud sul siis...
Ma olen ise näinud, kuidas Belarusi paaki keevitanud tegelane avastas end järsku töökoja teisest seinast, kuna kütte aurud otsustasid pauku teha... No ei olnud lõbus pilt, päriselt.
Aga jaga oma "head nõu" edasi siin, eks inimesi leidub, kes Darwini auhinna järgi ihalevad... Thumb up!
Ei ,mul pole vedanud,seda tööd pead oskama teha,
kas aku plahvatas sama ürituse käigus
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Land Rover Series ja Defender sõidukitel on aku juhi istumise alla ja sealgi on sõitajete ruumist eraldamas vaid õhuke alumiinium lehest luuk.
Sõjaväe 24V mudelitel, on mõlemad akud esiistmete vahel kastis.
Mingist spets tuulutus pole kummalgi puhul.
Sõjaväe 24V mudelitel, on mõlemad akud esiistmete vahel kastis.
Mingist spets tuulutus pole kummalgi puhul.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Sõjaväe autodel pole peamine mõtlemaks juhi mugavusele.Landy kirjutas:Land Rover Series ja Defender sõidukitel on aku juhi istumise alla ja sealgi on sõitajete ruumist eraldamas vaid õhuke alumiinium lehest luuk.
Sõjaväe 24V mudelitel, on mõlemad akud esiistmete vahel kastis.
Mingist spets tuulutus pole kummalgi puhul.
Vanematel autodel võiks öelda sama.
Tükike Gruusiat Pärnus
www.kolhethi.ee
www.kolhethi.ee