Väidan,et enamusel cooleriga mootoritel on cooler nii väike,et tegelikult tema kasutegur on olematu.
Mõõda siseneva ja väljuva õhu temperatuuri erinevus ära ja sa imestad,et tegelik erinevus on alla kraadi.
Lisaks enamus föönid toodavad nii vähe rõhku,et mingist tõsisest 'soojenemisest ei saa siin rääkida. Õhk hakkab soojaks minema kui teda surutakse kokku juba üle 3 bar'i , päris soojaks läheb juba 5 juures ...
Miks pumpa peale keerata ilma püromeetrita ei või?
Tegelikult tõsisel võistluspillil ei tohi püromeetrit (loe: väljalaskegaaside temperatuuri näidikut) peal olla, kuna siis hakkad liialt muretsema temperatuuri pärast ja võidusõidust ei tule enam midagi välja ..... sest sooja on nii kui nii liiga palju ...
Teatud tingimustes liigne kütus töötab jahutajana ja tõmbab väljalaske temperatuuri alla.
Kui ikka muretsed väljalaske temperatuuri pärast siis paigalda nitro seade või siis vee-pritsung
ah jaa : igale föönile ei meeldi üle 5 bar'i rõhk, minu oma lahkus enne finisit suure pauguga . Turbo eluiga läbisõiduna oli ainult 160 km
