Klaperjaht 2009. 28.-30.08.2009
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Hea võistleja TR1 klassist !
Kahjuks on meie sarjade reeglid rehvi osas tõesti lahku läinud. Aga Klaperjaht on selline sõit, kus esimesena finiseeruja astub poodiumile kui võitja. See on suure publikuga sõit ning me ei saa tekitada sellist janti, kus publik ei saa aru mis toimub.
Mis puudutab täpselt sarja arvestuse problemaatikat, siis kõik mis ei ole välja loetav juhendist, saab välja pandud bülletääniga.
Mis aga puutub tagavintsi kasutamist varuvintsina, siis Klaperjahil on täiesti legaalne võimalus tehnilises alas sõidu ajal remonti teha ning seal vintse jm. nodi valmis panna. Seega ei usu, et on mõistlik seda kaasas kanda.
Raja üleseehitus on sellel aastal selline, et Vaba, tr2 ja tr3 sõidavad I päeval oma trassi (väikeste erinevustega) ja tr1 saab laupäevaks täitsa uue ja jõukohase trassi. Kõvemad mehed sõidavad võib olla üldse ilma vintsimata raja läbi. orienteeruv keskmine ringi aeg plaanime 15 min. Siis on publikul mida vaadata. Kõike seda võib nurjata ainult paduvihm, aga iluws ilm on tegelikult juba broneeritud.
Vaiko
Kahjuks on meie sarjade reeglid rehvi osas tõesti lahku läinud. Aga Klaperjaht on selline sõit, kus esimesena finiseeruja astub poodiumile kui võitja. See on suure publikuga sõit ning me ei saa tekitada sellist janti, kus publik ei saa aru mis toimub.
Mis puudutab täpselt sarja arvestuse problemaatikat, siis kõik mis ei ole välja loetav juhendist, saab välja pandud bülletääniga.
Mis aga puutub tagavintsi kasutamist varuvintsina, siis Klaperjahil on täiesti legaalne võimalus tehnilises alas sõidu ajal remonti teha ning seal vintse jm. nodi valmis panna. Seega ei usu, et on mõistlik seda kaasas kanda.
Raja üleseehitus on sellel aastal selline, et Vaba, tr2 ja tr3 sõidavad I päeval oma trassi (väikeste erinevustega) ja tr1 saab laupäevaks täitsa uue ja jõukohase trassi. Kõvemad mehed sõidavad võib olla üldse ilma vintsimata raja läbi. orienteeruv keskmine ringi aeg plaanime 15 min. Siis on publikul mida vaadata. Kõike seda võib nurjata ainult paduvihm, aga iluws ilm on tegelikult juba broneeritud.
Vaiko
nakatunud 80-ndatel, krooniline alates 1998 "Saku Safari"; piloot parimas eas, tiim "Tegijad"
Nii see paraku on, et kui tahad E4x4KV ja NEZ sarja punkte siis rehvi max laius 11,5.Vahur kirjutas:Võistluste reglemendis võiks ära mainida ka selle kuidas arvestatakse/jagatakse Eesti KV ja NEZ sarja kohapunkte.Minu arust on vähemalt TR1-s rehvilaiuse nõue mõlemas sarjas erinev.Eestis 11,5" versus NEZ vaba laius(reglemendis küll kirjas tehase laius+1" aga see on kontrollimatu suurus).
Eeldatavasti pole enamustel Lätist saabuvatel võistlejatel meie karikasarja tabelisse asja.Esimesel NEZ sarja võistlusel Leedus oli vähemalt neljal LV võistlusautol 12,5" ja laiemad rehvid all.
Seega -kui tahad jahtida Klapperi üldvõitu ja NEZ sarja punkte- pane alla nii laiad rehvid kui hing ihkab.Tahad aga mõlemas sarjas osaleda piirdu 11,5 tollistega.VABA-s aga ei pea need,kes NEZ sarja punkte ei jahi,oma tagumist vintsi plommima.
Ootaks kommentaare ja täiendusi......
NEZ sarja rehvireeglid aga sellised:
Riga 24.03.2009
Bulletin 1
1. Technical regulations for category TR1, paragraph 6.6 should be expressed:
It is allowed to use wheels not more than 820 mm, measured at 2,0 atm., it is prohibited to use wheels from special cars, agricultural machines, and special road technique units. Tyre width is restricted to 320mm, and tyres must be covered by mudguards or arch extensions. It is forbidden to cut in protector. A protector wide is limited by standard, stated by factory- producer for concrete model series +25mm (or 1 inch). (deleted)
Discs must be factory produced. Discs planed for side tire fixing are forbidden.
2. Technical regulations for category OPEN, paragraph 11. Wheels and tyres should be expressed:
(..)Use of anti slip chains forbidden, tyre side fixing with beblocks is allowed. Mud terrain tyres and tyres with increased passability protector (protector must be at least 5mm) are allowed. Tyre width is not restricted, but tyres must be covered by mudguards or arch extensions.(..)
Krisjanis Viduss
Siis lubatud max laius 320 mm
Austatud võistlejad !
Nimelt ilmub järgmisel kolmapäeval Autolehe vahel "Klaperjaht 2009" nn. rallipass, ehk rallide kajastamisel tuntud infopuklett, milles seletatakse lahti nii ajakava, rajapilt, võistlejate ja pealtvaatajate parkla-alad, ohud rajal, aga ka võistlusklasside olemus ning võistlejate nimekiri. Kui Teil on soov ja tahtmine, et publik oskaks Teie sportauto võistlusnumbriga just Teie nime seostada, siis palume kõigil, kel vähegi võimalik teostada registreerumine EAL-i internetilehel lähema paari päeva jooksul.
Tänan tähelepanu eest!
Vaiko
Nimelt ilmub järgmisel kolmapäeval Autolehe vahel "Klaperjaht 2009" nn. rallipass, ehk rallide kajastamisel tuntud infopuklett, milles seletatakse lahti nii ajakava, rajapilt, võistlejate ja pealtvaatajate parkla-alad, ohud rajal, aga ka võistlusklasside olemus ning võistlejate nimekiri. Kui Teil on soov ja tahtmine, et publik oskaks Teie sportauto võistlusnumbriga just Teie nime seostada, siis palume kõigil, kel vähegi võimalik teostada registreerumine EAL-i internetilehel lähema paari päeva jooksul.
Tänan tähelepanu eest!
Vaiko
nakatunud 80-ndatel, krooniline alates 1998 "Saku Safari"; piloot parimas eas, tiim "Tegijad"
Turisti rada on nüüd valmis. Enda arvates sai küllalt mitmekesine - vaja on nii legendi- kui kaardilugemisoskust ja head tähelepanuvõimet. Midagi leidub nii kõvema kui ka pehmema pinnase austajatele. Usun, et ka uuema ja siledama auto omanik võib julgelt rajale tulla - piisava hoolsuse korral saab auto vigastamatult finishini tuua. Vintsi olemasolu pole vajalik, samas on nii mõnegi koha peal julgem ja kuivem tunne kui see siiski olemas on (kinnijäämise võimalus on täiesti olemas, eriti kui ilm vihmale peaks keerama). KäsiGPS tasuks kaasa võtta ning muidugi ka sobivad jalanõud ning riided metsas ja võsas liikumiseks. Samuti veel digifotoaparaat ja kirjutusvahend. Igatahes, edasi, seltsimehed turistid!
Tere hea Turist !
Lisaks Ermi jutule on niipalju veel lisada, et esimesi, ehk nobedamaid "Turiste" oodatakse Jõgevestesse umbes 11 tunnise seikluse järel, kes takerduvad orienteerumislabürinti, neil võib minna kauem aega. Aga kohtunikud võtavad koha peal Teid vastu umbes 23/24 reede tunnini, sellest muidugi pole hullu, sest saate kohtunikega hommikul ka kohtuda. Laupäevane programm algab Teile orienteeruvalt 11 paiku.
Turisti auhinnafond on summaarselt umbes 20 000,00 EEK. Peamine auhinnasponsor on Matkasport.
Hetkel on küll osavõtt veidi tagasihoidlik, aga kel veel soovi on siis kolmapäev on viimane päev endast teada anda sest Teile saadetakse kogu "Stardi" informatsioon ju meiliga varem kätte.
Vaiko
Lisaks Ermi jutule on niipalju veel lisada, et esimesi, ehk nobedamaid "Turiste" oodatakse Jõgevestesse umbes 11 tunnise seikluse järel, kes takerduvad orienteerumislabürinti, neil võib minna kauem aega. Aga kohtunikud võtavad koha peal Teid vastu umbes 23/24 reede tunnini, sellest muidugi pole hullu, sest saate kohtunikega hommikul ka kohtuda. Laupäevane programm algab Teile orienteeruvalt 11 paiku.
Turisti auhinnafond on summaarselt umbes 20 000,00 EEK. Peamine auhinnasponsor on Matkasport.
Hetkel on küll osavõtt veidi tagasihoidlik, aga kel veel soovi on siis kolmapäev on viimane päev endast teada anda sest Teile saadetakse kogu "Stardi" informatsioon ju meiliga varem kätte.
Vaiko
nakatunud 80-ndatel, krooniline alates 1998 "Saku Safari"; piloot parimas eas, tiim "Tegijad"
võistlusnumber
p. 5.4 järgi peab auto kandma võistlusnumbrit. Saab selle korraldajate käest? Kui ei, siis mis süsteem numbritega on?
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: võistlusnumber
Vastus siin:Prisas kirjutas:p. 5.4 järgi peab auto kandma võistlusnumbrit. Saab selle korraldajate käest? Kui ei, siis mis süsteem numbritega on?
http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... &Itemid=58
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: võistlusnumber
Ja kui plaan võistlema tulla ,siis seda ka vaja http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... &Itemid=69Landy kirjutas:Vastus siin:Prisas kirjutas:p. 5.4 järgi peab auto kandma võistlusnumbrit. Saab selle korraldajate käest? Kui ei, siis mis süsteem numbritega on?
http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... &Itemid=58
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008