Klaperjaht 2009. 28.-30.08.2009

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Noh, Klapperil on tagavintsi kasutamise tõenäosus küll üliväike. Seal tarvis kogu aeg edasi rühkida...
pilgrems
Rock Crawler
Postitusi: 749
Liitunud: P Apr 08, 2007 4:12 pm
Asukoht: põllul&metsas

Postitus Postitas pilgrems »

Kui esi vints peaks saba andma siis hea tagant varu vällja tuua või hoopis ots ringi pöörata ja tagurpidi edasi rühkida.
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
Cooper
Mudder
Postitusi: 60
Liitunud: E Jaan 14, 2008 9:46 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Cooper »

Hea võistleja TR1 klassist !

Kahjuks on meie sarjade reeglid rehvi osas tõesti lahku läinud. Aga Klaperjaht on selline sõit, kus esimesena finiseeruja astub poodiumile kui võitja. See on suure publikuga sõit ning me ei saa tekitada sellist janti, kus publik ei saa aru mis toimub.

Mis puudutab täpselt sarja arvestuse problemaatikat, siis kõik mis ei ole välja loetav juhendist, saab välja pandud bülletääniga.

Mis aga puutub tagavintsi kasutamist varuvintsina, siis Klaperjahil on täiesti legaalne võimalus tehnilises alas sõidu ajal remonti teha ning seal vintse jm. nodi valmis panna. Seega ei usu, et on mõistlik seda kaasas kanda.

Raja üleseehitus on sellel aastal selline, et Vaba, tr2 ja tr3 sõidavad I päeval oma trassi (väikeste erinevustega) ja tr1 saab laupäevaks täitsa uue ja jõukohase trassi. Kõvemad mehed sõidavad võib olla üldse ilma vintsimata raja läbi. orienteeruv keskmine ringi aeg plaanime 15 min. Siis on publikul mida vaadata. Kõike seda võib nurjata ainult paduvihm, aga iluws ilm on tegelikult juba broneeritud.

Vaiko
nakatunud 80-ndatel, krooniline alates 1998 "Saku Safari"; piloot parimas eas, tiim "Tegijad"
Kasutaja avatar
MM
HallKardinal
Postitusi: 538
Liitunud: K Dets 15, 2004 1:18 pm
Kontakt:

Postitus Postitas MM »

Vahur kirjutas:Võistluste reglemendis võiks ära mainida ka selle kuidas arvestatakse/jagatakse Eesti KV ja NEZ sarja kohapunkte.Minu arust on vähemalt TR1-s rehvilaiuse nõue mõlemas sarjas erinev.Eestis 11,5" versus NEZ vaba laius(reglemendis küll kirjas tehase laius+1" aga see on kontrollimatu suurus).
Eeldatavasti pole enamustel Lätist saabuvatel võistlejatel meie karikasarja tabelisse asja.Esimesel NEZ sarja võistlusel Leedus oli vähemalt neljal LV võistlusautol 12,5" ja laiemad rehvid all.
Seega -kui tahad jahtida Klapperi üldvõitu ja NEZ sarja punkte- pane alla nii laiad rehvid kui hing ihkab.Tahad aga mõlemas sarjas osaleda piirdu 11,5 tollistega.VABA-s aga ei pea need,kes NEZ sarja punkte ei jahi,oma tagumist vintsi plommima.
Ootaks kommentaare ja täiendusi......
Nii see paraku on, et kui tahad E4x4KV ja NEZ sarja punkte siis rehvi max laius 11,5.

NEZ sarja rehvireeglid aga sellised:

Riga 24.03.2009
Bulletin 1

1. Technical regulations for category TR1, paragraph 6.6 should be expressed:

It is allowed to use wheels not more than 820 mm, measured at 2,0 atm., it is prohibited to use wheels from special cars, agricultural machines, and special road technique units. Tyre width is restricted to 320mm, and tyres must be covered by mudguards or arch extensions. It is forbidden to cut in protector. A protector wide is limited by standard, stated by factory- producer for concrete model series +25mm (or 1 inch). (deleted)
Discs must be factory produced. Discs planed for side tire fixing are forbidden.

2. Technical regulations for category OPEN, paragraph 11. Wheels and tyres should be expressed:

(..)Use of anti slip chains forbidden, tyre side fixing with beblocks is allowed. Mud terrain tyres and tyres with increased passability protector (protector must be at least 5mm) are allowed. Tyre width is not restricted, but tyres must be covered by mudguards or arch extensions.(..)


Krisjanis Viduss

Siis lubatud max laius 320 mm
Mait Mumme - eks ole sõidetud kah ... 4x4 fän since`99
www.europart.ee
+3725069842
Cooper
Mudder
Postitusi: 60
Liitunud: E Jaan 14, 2008 9:46 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Cooper »

Austatud võistlejad !

Nimelt ilmub järgmisel kolmapäeval Autolehe vahel "Klaperjaht 2009" nn. rallipass, ehk rallide kajastamisel tuntud infopuklett, milles seletatakse lahti nii ajakava, rajapilt, võistlejate ja pealtvaatajate parkla-alad, ohud rajal, aga ka võistlusklasside olemus ning võistlejate nimekiri. Kui Teil on soov ja tahtmine, et publik oskaks Teie sportauto võistlusnumbriga just Teie nime seostada, siis palume kõigil, kel vähegi võimalik teostada registreerumine EAL-i internetilehel lähema paari päeva jooksul.

Tänan tähelepanu eest!

Vaiko
nakatunud 80-ndatel, krooniline alates 1998 "Saku Safari"; piloot parimas eas, tiim "Tegijad"
walkman
Rock Crawler
Postitusi: 516
Liitunud: E Sept 10, 2007 12:27 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas walkman »

No AURORA'l on näiteks regatud ja makstud, aga meie võistkonna nime registreerunute hulgas EAL'i lehel küll pole. Kas meie ei saagi sinna rallipassi nimekirja ?
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27
Cooper
Mudder
Postitusi: 60
Liitunud: E Jaan 14, 2008 9:46 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Cooper »

Viimane hetk on sellel nimekirjal pühapäeva õhtu ja selle saadab ära austatud moderaator Kotkas. Eks kogu info jõuab läbi mitme kinnitamise ja kontrolli sinna lehele, nii, et kannatust.

Vaiko
nakatunud 80-ndatel, krooniline alates 1998 "Saku Safari"; piloot parimas eas, tiim "Tegijad"
Libekala
Lord of the Numbers
Postitusi: 94
Liitunud: K Aug 31, 2005 2:18 pm

Postitus Postitas Libekala »

Turisti rada on nüüd valmis. Enda arvates sai küllalt mitmekesine - vaja on nii legendi- kui kaardilugemisoskust ja head tähelepanuvõimet. Midagi leidub nii kõvema kui ka pehmema pinnase austajatele. Usun, et ka uuema ja siledama auto omanik võib julgelt rajale tulla - piisava hoolsuse korral saab auto vigastamatult finishini tuua. Vintsi olemasolu pole vajalik, samas on nii mõnegi koha peal julgem ja kuivem tunne kui see siiski olemas on (kinnijäämise võimalus on täiesti olemas, eriti kui ilm vihmale peaks keerama). KäsiGPS tasuks kaasa võtta ning muidugi ka sobivad jalanõud ning riided metsas ja võsas liikumiseks. Samuti veel digifotoaparaat ja kirjutusvahend. Igatahes, edasi, seltsimehed turistid!
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1168
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ax »

Tekkis küsimus kas sprintorienteerumisele antakse seekord punktid mälupulga peal või peab need jälle käsitsi arvutisse taguma (nagu eelmisel aastal)? Seda kui kell 16.00 on tehniline, mandaat ja briifing ning kell 17.00 juba start siis läheb vist suht kiireks? :shock:
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Cooper
Mudder
Postitusi: 60
Liitunud: E Jaan 14, 2008 9:46 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Cooper »

Tere hea Turist !

Lisaks Ermi jutule on niipalju veel lisada, et esimesi, ehk nobedamaid "Turiste" oodatakse Jõgevestesse umbes 11 tunnise seikluse järel, kes takerduvad orienteerumislabürinti, neil võib minna kauem aega. Aga kohtunikud võtavad koha peal Teid vastu umbes 23/24 reede tunnini, sellest muidugi pole hullu, sest saate kohtunikega hommikul ka kohtuda. Laupäevane programm algab Teile orienteeruvalt 11 paiku.

Turisti auhinnafond on summaarselt umbes 20 000,00 EEK. Peamine auhinnasponsor on Matkasport.

Hetkel on küll osavõtt veidi tagasihoidlik, aga kel veel soovi on siis kolmapäev on viimane päev endast teada anda sest Teile saadetakse kogu "Stardi" informatsioon ju meiliga varem kätte.

Vaiko
nakatunud 80-ndatel, krooniline alates 1998 "Saku Safari"; piloot parimas eas, tiim "Tegijad"
kiljotiin
Off Roader Wannabe
Postitusi: 21
Liitunud: T Juul 14, 2009 8:55 am
Asukoht: Tartu Haaslava vald

Postitus Postitas kiljotiin »

POle siiamaani kordagi käinud Offroadi võistlustel, kuid kui peaks mingi muutatus tulemas keset päeva, kuidas pealtvaatajatele teada antakse sellest?
Kasutaja avatar
jussike
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 102
Liitunud: P Apr 09, 2006 6:56 pm
Asukoht: Tallinn,Nõmme.

Postitus Postitas jussike »

kiljotiin kirjutas:POle siiamaani kordagi käinud Offroadi võistlustel, kuid kui peaks mingi muutatus tulemas keset päeva, kuidas pealtvaatajatele teada antakse sellest?

:oops: mida sa mõtled peealtvaatajana muutuste kohta mis pealtvaatajale
tähtsad.
VolvoV70 Cross CountrY 2001
Toyota HILUX 1998.TD
Prisas
Off Roader Wannabe
Postitusi: 26
Liitunud: R Aug 07, 2009 8:44 am

võistlusnumber

Postitus Postitas Prisas »

p. 5.4 järgi peab auto kandma võistlusnumbrit. Saab selle korraldajate käest? Kui ei, siis mis süsteem numbritega on?
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17414
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: võistlusnumber

Postitus Postitas Landy »

Prisas kirjutas:p. 5.4 järgi peab auto kandma võistlusnumbrit. Saab selle korraldajate käest? Kui ei, siis mis süsteem numbritega on?
Vastus siin:
http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... &Itemid=58
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
srock
True Off Roader!
Postitusi: 1187
Liitunud: K Veebr 20, 2008 9:57 pm
Asukoht: Tallinn

Re: võistlusnumber

Postitus Postitas srock »

Landy kirjutas:
Prisas kirjutas:p. 5.4 järgi peab auto kandma võistlusnumbrit. Saab selle korraldajate käest? Kui ei, siis mis süsteem numbritega on?
Vastus siin:
http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... &Itemid=58
Ja kui plaan võistlema tulla ,siis seda ka vaja http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... &Itemid=69
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”