Grand Cherokee küsimused...

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Kasutaja avatar
speedbird1229
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 103
Liitunud: P Dets 09, 2007 11:22 am
Asukoht: Tallinn

Grand Cherokee küsimused...

Postitus Postitas speedbird1229 »

Tere jälle!

Sain siis oma 1996 aasta V8 masina kätte täna ja sai mingi 40 km linnas maha sõidetud. Auto on vägagi teistsugune kui mõni tavaline Euroopa sõiduauto, tahtis parajalt harjumist, eriti arvestades minu suht vähest sõidukogemust. Eks ma siis kurdan siin oma muresid, kui miskit probleemi tekib (millest ma kurtnud veel ei ole!) :)

Tahaks teada, et kas oskaks keegi anda nõu, kust saaks lukustatava bensukorgi sellele masinale? Õiget korki ei olnud tal peal.

Tunnen lihtsalt huvi, et kui peaks kunagi vaja minema näiteks käigukast vahetada (või korralikult remontida) ja vahekastiga sama lugu, siis mis selliste juppide/tööde hinnad võiksid orienteeruvalt olla? Ütleme siis odavamates kohtades, mitte Silberautos.

Olen tähele pannud, et kui rahulikult kohalt minna või kiirus suht maha aeglustada, siis on kuulda kerget üminat, mis käib kooskõlas justkui auto liikumisega. Arvan, et käigukastiga seotud. Kiiremal sõidul seda ei ole täheldanud. Uurisin netis ringi ja mitmetel paistis asi olevat käigukasti laagrites. On see tõenäoline?

Üks sõber soovitas pärast sellise kasutatud auto ostu kohe teha ka mootori hammasrihma vahetus (koos rullikutega). On see Grandi puhul väga oluline ja saab selle vajadust mingil moel ehk kontrollida?

Aitäh!
sumps
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: P Okt 07, 2007 5:41 pm

Postitus Postitas sumps »

Tere
Ise kah suht "noor" grandi omanik ja tekkis küsimus kas 5.2l grandil on hammasrihm või kett. Mulle on mõlemat räägitud.
Kasutaja avatar
speedbird1229
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 103
Liitunud: P Dets 09, 2007 11:22 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas speedbird1229 »

Uurisin seda asja, suht kindlalt hammasrihm.
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

Paljudele küsimustele abikshttp://www.jeep.avtograd.ru/
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Jõelähme tel:51909391
Kontakt:

Postitus Postitas reimo »

Kust Sa uurisid? Haynes räägib ketist ja pildi peal ka kett näha.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Kasutaja avatar
speedbird1229
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 103
Liitunud: P Dets 09, 2007 11:22 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas speedbird1229 »

Näiteks siin NP249 vahekasti varuosadena on rihm näha http://www.tellico4x4.com/product_info. ... 5bfdee810b . Võib-olla tekitan ise veidi segadust, rihma all mõtlengi seda metallist lülidest koosnevat rihma-ketti. Vabandust sel juhul!
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

Mitte pahapärast aga,ma tahaks kohe näha seda rihma,mis õli sees vastu peab.Pildil on mitmerealine kett.
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Jõelähme tel:51909391
Kontakt:

Postitus Postitas reimo »

Sorry, kas Sa räägid vahekastist või mootorist?
Kett on mõlemas, vahekasti keti venimist saad diagnoosida järsu stardiga, veninud kett viskab üle (siin on sellest juttu olnud, kuidas täpsemalt, proovi otsida). Mootori ketil saad mõõta lõtku (kui huvi on, võin raamatust õpetuse sisse skännida). Lihtsalt niisama, igaks juhuks, pole neid kumbagi mõtet vahetada.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Kasutaja avatar
speedbird1229
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 103
Liitunud: P Dets 09, 2007 11:22 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas speedbird1229 »

Ajasin jah asjad sassi, suht algaja veel ses osas :D

Üritan seda vahekasti keti lõtku testida. Aga mootoris olevat rihma ei ole ka mõtet niisama torkida?
Kalla

Postitus Postitas Kalla »

Minu arust peaks olema GC ainuke rihm geneka-roolivõimu-kondi ja veepumba rihm :D
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

sumps kirjutas:Tere
Ise kah suht "noor" grandi omanik ja tekkis küsimus kas 5.2l grandil on hammasrihm või kett. Mulle on mõlemat räägitud.
Raudselt kett, mis käitab gaasijaotusmehanisme.
Rihm ajab ringi genet, veepumpa, roolivõimu ja konti.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Cruizsub
Fitting 44"
Postitusi: 497
Liitunud: P Sept 04, 2005 12:43 pm

Postitus Postitas Cruizsub »

Tahaks teada, et kas oskaks keegi anda nõu, kust saaks lukustatava bensukorgi sellele masinale? Õiget korki ei olnud tal peal.
Ise ostsin TOP Partsist tavalisele CHEROKEELE, maksis mingi 325.-
oli täitsa kohapeal olemas. Kuigi ise antud korgiga eriti rahul pole. Lukustamine suht imelik...pusimist oli ikka alguses suht palju...nüüd enamvähem hakkan ära harjuma...kui kiire on siis ajab eriti närvi
Kaks saia, üks piim
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Jõelähme tel:51909391
Kontakt:

Postitus Postitas reimo »

Aga mis te seda lukustatvat nii taga ajate, kas lukustatavast luugist ei piisa? Vähemalt minu omal on bensuluuk salongist avatav. Või on uuematel see kokkuhoiu mõttes ära jäetud?
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Kasutaja avatar
speedbird1229
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 103
Liitunud: P Dets 09, 2007 11:22 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas speedbird1229 »

Ahaa, siis lähen uurin sealt bensukorgi osas. Käisin täna Automaailmast läbi, seal olid ainukesed korgid vist veoautodele ja midagi sobivat ei leidnud. Ega suurt lootust polnudki.

Tegin veidike testimist täna aeglusti ja käigukasti suhtes. Pärast järjekordset ringiuhamist linna vahel sai nüüd selgeks, et mingi probleem justkui esimeselt teisele käigule vahetades. Kui hästi rahulikult kiirendada, siis vahetab suht OK ära (kuigi kerge nõksuga), rohkema gaasiga kipuvad aga pöörded vahetuse hetkel üles minema (samas vedu täielikult ära ei kao, justkui siiski midagi kiirendab) ja siis läheb käik sisse justkui mingisuguse hõõrdumishäälena tunduva kriiksu saatel. Kui 40 kmh juba sees ja siis kasvõi täislapatsiga anda, ei ole kiirendusega ega käiguvahetusega edasi mingeid muresid.

Sättisin end sirgele teele. Kõigepealt siis 4WD ALL TIME režiimis ja 1. käigu settingul automaatkastis. Probleemi nagu polnud. 2. käigu režiimis minu meelest tegigi seda hõõrdumishääle pulli, kuid justkui vähem kui D peal.

Lülitasin sisse 4WD LO, drive sisse ja lapatsit. Vahekastist nagu ei tulnudki mingit ketikõrinat ja ikka ilgema kiirendusega läks. Kusjuures minu meelest käigud vahetusid täiesti probleemideta. Tekkis juba tunne, et peabki äkki linnas aeglustiga sõitma niikaua kui probleemid on, kuid siis tuli meelde, et ta vist lukustab difrid ka ära.

Kusjuures ma ei mõista lihtsalt seda, miks näiteks päris alguses vahekasti kangi asendit muutes ei lükanud nagu ülekannet sisse ja ragises, eile õhtul vahetades täiesti perfektne jälle. Tänase testimise ajal võtsin auto jälle korra seisma tee peal, N käigukastile, aeglusti sisse ja assa kus lasi raginat. Ei julgenudki eriti edasi sikutada kangi, panin mootori seisma ja siis sain kenasti vahetada.
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

Eks sa pead proovima ja mängima. Ilmselt on siiski korras ja ära ise ää lõhu.
Spekuleeriks Sulle oma vana bensupaagi korgi 150 eekuga. Võtmega. On küll chero paagilt, aga küll ta sobib.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”