
Reduktorsild
Moderaatorid: hulkur, Moderators
Reduktorsild
Selline küsimus. Kas tavalisele G-klassile(82a.) on võimalik mingitsorti reduktorsildasid (millised sobiksid) alla panna ning milliseks kujuneks nende hind? 

- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kõikidele autodele on võimlik kõikide teiste autode osasid külge aretada. Iseküsimus, mis on tegevuse eesmärk.
Hind sõltub sellest palju teed ise asju ja palju lased teha.
Hind sõltub sellest palju teed ise asju ja palju lased teha.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Ilmslet oleks lihtsaim varinat Unimogi alt sillad laenta.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Tahad g-le portaalid alla aretada aga muretsed sillakinnituste pärast?
Kamoon...keevitus-relakas-metall peavad su parimad sõbrad olema sellise projekti jaoks, kui juba sillakinnituste pärast põdema hakkad ja kunagi isegi ÜHTEGI pilti pole moogi sillast näinud siis parem jäta see asi sinnapaikka. VÕI...tee põhjalik uurimustöö, löö oma ressursid kokku ja kui kõik klapib siis tee asi ära.
Päris nii ka ei saa, et viskad mütsi lauale ja tahad idiot guide-i G-le mogi sildade installimiseks.
Virgo
Kamoon...keevitus-relakas-metall peavad su parimad sõbrad olema sellise projekti jaoks, kui juba sillakinnituste pärast põdema hakkad ja kunagi isegi ÜHTEGI pilti pole moogi sillast näinud siis parem jäta see asi sinnapaikka. VÕI...tee põhjalik uurimustöö, löö oma ressursid kokku ja kui kõik klapib siis tee asi ära.
Päris nii ka ei saa, et viskad mütsi lauale ja tahad idiot guide-i G-le mogi sildade installimiseks.
Virgo
Mujal maailmas tehtud rohkem kui kord.
Vaata sellise saksa firma poole kui O.R.C
Nemad kasutavad nn 'uue väikse unimogi' tüüpi kahes osast koosnevaid sildu, mis näiteks U90 all on.
Tulemuseks siis midagi sellist. Der Geländewagen mit Portalachsen
Kuskil skandinaavia saidil jäi silma ka üks Volvo portaalidega isend. Volvo sild ei ole eriliselt tugevam kui G oma.
Päris mitu G-d on tõstetud otse Unimogi raamidele. Aluseks siis 'suurte sildadega' isendid. G-Mog
404 sildu kasutatakse vähe, pikk diffrikorpus ja valel pool.
Ükskõik, mis portaalid aga vanema G(460) puhul tuleb ka vahekasti vahetus uuema vastu (VG080>VG150), sest vanal pöörleb esikardaan niiöelda valetpidi. Ka muud ehitamist saab mõnuga.
Kõike saab teha, kõigel on ka oma hind.
Mõttekuse üle ärme parem heieta, kui inimene tahab, siis anname inimesele võimaluse.
Meie (H.M.M team) jätkab meetrise rehvi ringi ajamist 460e sildadega, sest pole veel leidnud seda ust, kui näiteks U90 sildasi 'soodsalt' jagatakse.
Vaata sellise saksa firma poole kui O.R.C
Nemad kasutavad nn 'uue väikse unimogi' tüüpi kahes osast koosnevaid sildu, mis näiteks U90 all on.
Tulemuseks siis midagi sellist. Der Geländewagen mit Portalachsen
Kuskil skandinaavia saidil jäi silma ka üks Volvo portaalidega isend. Volvo sild ei ole eriliselt tugevam kui G oma.
Päris mitu G-d on tõstetud otse Unimogi raamidele. Aluseks siis 'suurte sildadega' isendid. G-Mog
404 sildu kasutatakse vähe, pikk diffrikorpus ja valel pool.
Ükskõik, mis portaalid aga vanema G(460) puhul tuleb ka vahekasti vahetus uuema vastu (VG080>VG150), sest vanal pöörleb esikardaan niiöelda valetpidi. Ka muud ehitamist saab mõnuga.
Kõike saab teha, kõigel on ka oma hind.
Mõttekuse üle ärme parem heieta, kui inimene tahab, siis anname inimesele võimaluse.
Meie (H.M.M team) jätkab meetrise rehvi ringi ajamist 460e sildadega, sest pole veel leidnud seda ust, kui näiteks U90 sildasi 'soodsalt' jagatakse.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4495
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Siin foorumis on juba üks sarnane teema http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=6795
Kõiksugu sillad sobivad igasugu masinatele - või saab sobima panna - aga milleks ?
Ehk siis enne suuremate ja töömahukamate mod'ide tegemist peaks ennekõike välja mõtlema kas saadav tulemus on seda tööd ja pappi ikka väärt.
Kõiksugu sillad sobivad igasugu masinatele - või saab sobima panna - aga milleks ?
Ehk siis enne suuremate ja töömahukamate mod'ide tegemist peaks ennekõike välja mõtlema kas saadav tulemus on seda tööd ja pappi ikka väärt.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Tegelikult on G küll viimane auto, millele ma mõtleks mingeid muid sildu alla panna, ausalt. Mis siis G sildadel viga on? Lukud on, tugevad on ka, vedrustus on hea ja hästi lahendatud, pidurid on ka head.
Probleemid Moogi sildade paigaldamisel...
Mersu 460 vahekast pööritab esisilda vales suunas.
Moogi differ asub valel pool.
Difri korpus on 2x pikem kui tavaautol.
Moogi sillakinnitus on läbi torque tube`i, e. asi ei näe üldse tavalise maastri silla moodi välja. Vaja leiutada kardaanile käbi, simmeri pesa, kinnitused jne.
Sillad on tohutu rasked ja uuemate moogide sillad on tohutu kallid.
Pidurid on vanematel sildadel (404 ja 406) ürgsed ja sitad.
Volvo...
Kardaani kinnituse valmidus olemas
Vedrustus tuleb samuti nullist teha.
Tugevus on täiesti piisav
Sillad on kerged
Pidurid on natuke paremad kui moogil.
Saadavus ja varuosad on problemaatiline ja suht kallis.
Kui, siis pigem Volvo.
Aga täpselt nagu ed101 ütles, esiteks tuleb vahetada vahekast.
Probleemid Moogi sildade paigaldamisel...
Mersu 460 vahekast pööritab esisilda vales suunas.
Moogi differ asub valel pool.
Difri korpus on 2x pikem kui tavaautol.
Moogi sillakinnitus on läbi torque tube`i, e. asi ei näe üldse tavalise maastri silla moodi välja. Vaja leiutada kardaanile käbi, simmeri pesa, kinnitused jne.
Sillad on tohutu rasked ja uuemate moogide sillad on tohutu kallid.
Pidurid on vanematel sildadel (404 ja 406) ürgsed ja sitad.
Volvo...
Kardaani kinnituse valmidus olemas
Vedrustus tuleb samuti nullist teha.
Tugevus on täiesti piisav
Sillad on kerged
Pidurid on natuke paremad kui moogil.
Saadavus ja varuosad on problemaatiline ja suht kallis.
Kui, siis pigem Volvo.
Aga täpselt nagu ed101 ütles, esiteks tuleb vahetada vahekast.
Viimati muutis erik, E Nov 12, 2007 9:23 pm, muudetud 1 kord kokku.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Reduktorsild
Kunagi uurisin oma Chevy tarvis korralike kap.rem sildasid, siis hinnaklass on järgmine:Rax888 kirjutas:Selline küsimus. ... milliseks kujuneks nende hind?
Killeraxle (peamaja saksamaal) tegi pakkumise 404 kahele esisillale.
Tsentraalne õhusüsteem, teoflantsid tavakardaanidele, ketaspidurid, 8 poldiga polt pattern, tihendid uued, laagrid uued.
8000EUR
406 esisillad 2tk:
Teoflantsid tavakardaanidele, ketaspidurid, 8 poldiga polt pattern, tihendid uued, laagrid uued.
8000EUR
+372 5028488
Kle Rax, mulle tundub, et Sa esitad aeg-ajalt mingeid ulme küsimusi siin. Kas Sul need 5-käiguline käigukast, võimsam mootor ja mehhaaniline vints on autole külge kruvitud, mille kohta siin uurinud oled?
Vabandust, kui küsimus õel tundus. Lihtsalt väga ebatõenäoline teema. Aga niisama küll huvitav, mida selline asi maksta võiks teoreetiliselt. Ise nagu teeks netis eeltööd, uuriks ja vaataks ning kui siis midagi segaseks jääks konkreetselt, siis tuleks ja küsiks.
Vabandust, kui küsimus õel tundus. Lihtsalt väga ebatõenäoline teema. Aga niisama küll huvitav, mida selline asi maksta võiks teoreetiliselt. Ise nagu teeks netis eeltööd, uuriks ja vaataks ning kui siis midagi segaseks jääks konkreetselt, siis tuleks ja küsiks.
Viimati muutis verbal, E Nov 12, 2007 2:16 pm, muudetud 3 korda kokku.
Hindadest veel nii palju, et see sinine portaalidega G oli aasta tagasi müügis ja küsiti 55000 dollarit. Päris aus hind.
Uue tüübi vahekasti saad Silberist 89 336krooni ja 49 sendi eest. Kuskilt saksa(?) romulatest võib pruugitud kasti saada aga ka seal küsitakse Mercedese hinda.
jri pakutud täis kompleksete sildade hinnad on reaalsed, ise neid asju (pidurid, kardaanipuksid) tehes ei saa kidlasti odavamalt.
Kui me uurisime uusi U90 sildu, siis seal tuleb ühe silla hind selline (8000 EUR) ehk selle raha eest saad uue Dacia Logani. Kahe silla eest saad juba korraliku uue auto.
Mittevõistlusauto kallal ei näe ma sellisel projektil tulevikku.
Portaale portaalide pärast ei maksa taga ajada.
Läbivust vaja? 38" rehviga G'd on siinmaalgi võistelnud.
Uue tüübi vahekasti saad Silberist 89 336krooni ja 49 sendi eest. Kuskilt saksa(?) romulatest võib pruugitud kasti saada aga ka seal küsitakse Mercedese hinda.
jri pakutud täis kompleksete sildade hinnad on reaalsed, ise neid asju (pidurid, kardaanipuksid) tehes ei saa kidlasti odavamalt.
Kui me uurisime uusi U90 sildu, siis seal tuleb ühe silla hind selline (8000 EUR) ehk selle raha eest saad uue Dacia Logani. Kahe silla eest saad juba korraliku uue auto.
Mittevõistlusauto kallal ei näe ma sellisel projektil tulevikku.
Portaale portaalide pärast ei maksa taga ajada.
Läbivust vaja? 38" rehviga G'd on siinmaalgi võistelnud.
verbal- mehhaanilist vintsi võid minu auto küljes juba järgmine nädal näha(hetkel stange värvimises). 3.0td mootor ning uued vidinad sinna sisse ka juba olemas-ootab ainult remonti. 5-e käiguline käikar vedeleb juba kuid garaazi nurgas. Lihtsalt ei ole aega olnud nende asjadega nii pingsalt tegeleda.
See sildade vahetus hakkab üha enam mulle mõttetuna tunduma- tänu teie valgustavale infole. Tänud.
See sildade vahetus hakkab üha enam mulle mõttetuna tunduma- tänu teie valgustavale infole. Tänud.
