Patroli vedrudega mures.
Moderaatorid: jr, Moderators
Patroli vedrudega mures.
Olemas siis lühikese kerega -82 a. isend.Vedrud muidugi väsinud ja viimase metsa tuuriga sai kaks ledte ära murtud.Tahaks midagi tõsisemat vedrudega ette võtta.Küsisin ka OÜ Lehtvedrust aga mees ütles ,et offroad autole ta eriti vedrusid teha ei tahaks.Arvas,et peaks uued ostma.Käisin poes küsimas aga suvaline autovaruosa pood ei saa sellist (uunikumi)osi ültse kätte.Kas oskab keegi öelda kust saada soodsalt uusi vedrupakke või teab millega annaks asendada?Peast käis läbi ka spiraal vedrudele ümber ehitus kas on kellelgi sedalaadi kogemust?
- sambla-aadu
- Rock Crawler
- Postitusi: 528
- Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
- Asukoht: Tartumaa/Võrumaa
mina enda patrolil tegin vanadele lehtvedrudele uuenduskuuri. ees kasutasin gaz 51 esimesi vedrupakke. asendasin nendes pakkides vaid pealehe patroli omaga. parempoolseid vedrukammitsaid tuli ca 2cm pikemaks teha. tagumised vedrud said tehtud samamoodi. kasutasin gaz 53 tagumisi vedrulehti(ainult pikemaid lehti). lõpptulemus on kõrgem ja pehmem patrol teedel ja metsas liiklemiseks ja kogu töö läks maksma kolm päeva kanalis kolistamist. PS! ennem kui gazi lehed alla panin,pinnisin need alasi peal uuesti ülesse. kuu ajaga vajusid natukene tagasi,kuid tulemus on iga kell kõrgem ja pehmem kui ennem oli. soovitan proovida,kui leiad paar päeva aega ja mõne utiilse gaz veoki alt vedrud saad. mina olen rahul hetkel.kui küsimusi on,siis küsi. olen nõu ja jõuga abiks.
- sambla-aadu
- Rock Crawler
- Postitusi: 528
- Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
- Asukoht: Tartumaa/Võrumaa
tähendab,mina hakkasin silmajärgi otsima sobivat asendust originaal lehtedele,sest need olid sirgu vajunud ja osad neist olid juppeks murdunud. juhuslikult leidsin gaz 52 esimesed vedrulehed. võrdlesin esimesele sillale rakenduvat koormust 1,7t(gaz52) vs 1,3t(patrol) tundus olema sobiv,kuna on piisav varu,et isegi maastikul lammutada kartmata,et kusagilt miskit laiali läheks. tagumised vedrud said valitud gaz 53 tagumiste kandevedrude seast(abivedrupakist ei leidnud sobivat kaupa). NB! gazi lehtvedrud on 5mm laiemad kui patrolil. pead kitsamaks käiama kammitsate kohapealt,et alla panna korralikult. tõstet tuli juurde ca 10cm jagu,kuid tollikene vajus tagasi kah-järele jäi ca 3 tolli jagu tõstet. mul on vedrud veel silla all.
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Praegu on mul nii vedrulehti kui ka valmis pakke. Kui aga metsas müramas tahad käia, soovitan ikkagi lisaspiraalvedrusid, lehed kipuvad käigu pikaks ajamise juures lõpuks ikkagi lagunema. Ainult spiraalidega on see mure, et siis ei ole originaalklassi offroadvõistlustele selle masinaga enam asja...
Kui vedrudest pikemalt vaja rääkida, siis 56 486769 või isakene@gmail.com
Kui vedrudest pikemalt vaja rääkida, siis 56 486769 või isakene@gmail.com
Ehee! Täna sai siis ostetud uued vedru pakid(kõik neli)ja hinda oli neil 2200 eek-pakk.
Ühes pakis neli lehte ja puksidki on kaasas,tarne kaks nädalat.Ma arvan,et selle raha eest ei tasu küll vanu pakke taastama hakata aga eks näib kaua need vastu peavad. Kui kellegil on huvi siis võin kontakti jagada.

- Valge Hiir
- MudDrag MaaleTooja
- Postitusi: 1214
- Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Sai ka kunagi oma lühikesel Patrolil kogu vedrude ring vahetatud. Uutel oli ka 4 lehte pakis. Esimene ots tõusis ilusti, tagaots jäi ikkagi suht lääpa.hastipikk kirjutas:Ehee! Täna sai siis ostetud uued vedru pakid(kõik neli)ja hinda oli neil 2200 eek-pakk.Ühes pakis neli lehte ja puksidki on kaasas,tarne kaks nädalat.Ma arvan,et selle raha eest ei tasu küll vanu pakke taastama hakata aga eks näib kaua need vastu peavad. Kui kellegil on huvi siis võin kontakti jagada.
Polnud siis midagi muud kui vana pakk lahti, 3 alumist lehte välja ja üks salapärane leht ( küsi Cheromeeste käest infot ) asemel.
Tulemus oli igati hea.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
In mud since 1999.