Algas kevadine ettevalmistus.
Plaanis olevad parendused:
1. Pidurid - Senine süsteem Ford E250 vaakumvõimendi+Gaz 53 peasilinder asendatakse Gaz 53 süsteemiga peasilinder + mõlemal sillal õliga juhitavad vaakumvõimendid.
2. Rool - Ford E250 võimendiga roolikarp asendatakse Sadko (Gaz 3308) roolikarbi, roolivõimendi ja silindriga (analoogne Gaz 66). Ei ütle ühtegi halba sõna selle tillukese Fordi roolikarbi kohta, igati tubli tükk, suutis eraldada ilma pingutuseta käändmiku küljest roolivarda hoova.
3. Automaatkasti hoovastik asendatakse trossiga. Raam paindub üsna oluliselt ja mingil hetkel juhtub, et esimese käiguga alustades jalutab hoovastik omapäi 1>2>D>N.
4. Vintsi trumli vabastamine muudetakse õhuga juhitavaks.
5. Auto värvkate muutub nimele kohaselt roosamaks.
6. Õhupaak kolib kabiini alt vintsi peale.
Mootor jääb esialgu vabalt hingeldavaks. Jälgides põhjanaabrite (Offroad Team Kutunjuusto ry) tegemisi tuleks ka ilmselt puhurile tasapisi mõtlema hakata.
Nagu ikka ei lõpe töö sellise projekti juures mitte kunagi 
