Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"
Moderaator: Moderators
Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"
Lisan siis siia ka pildid ja infot ühest peletisest, mis kokku ehitatud peamiselt kolmest autost (Gaz,Ford,Saurer)
Raam ja sillad - Gaz 66
Kabiin - Gaz 3307
Mootor ja käigukast - International Harvester IDI 7.3 TD V8, Ford C6
Vahekast ja vints - Saurer BERNA
Rehvid - 18.4-R24
Kaal 4250 kg
Pildid ehitamisest nagi.ee
Pilte ja videopilte Nunnu'st ja teistest https://www.facebook.com/maksakolhoos
Raam ja sillad - Gaz 66
Kabiin - Gaz 3307
Mootor ja käigukast - International Harvester IDI 7.3 TD V8, Ford C6
Vahekast ja vints - Saurer BERNA
Rehvid - 18.4-R24
Kaal 4250 kg
Pildid ehitamisest nagi.ee
Pilte ja videopilte Nunnu'st ja teistest https://www.facebook.com/maksakolhoos
Viimati muutis Ural 6x6, L Nov 24, 2018 4:17 pm, muudetud 3 korda kokku.
Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"
Väga nunnu tõesti.
Lihtsalt huvi pärast, miks mitte kogu alusvankel Saurerilt (sillad + raam)? Kas Gaz 66 on kergem?
Lihtsalt huvi pärast, miks mitte kogu alusvankel Saurerilt (sillad + raam)? Kas Gaz 66 on kergem?
Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"
Ära ei kaalunud aga ainult Saureri sillad tundusid raskemad kui terve Gaz 66 alusvanker. Raami ja vedrustust ei ole mõtet võrreldagi kuna kandevõime on Saureril 2x suurem.olli kirjutas:Väga nunnu tõesti.
Lihtsalt huvi pärast, miks mitte kogu alusvankel Saurerilt (sillad + raam)? Kas Gaz 66 on kergem?
Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"
Nähtud, uuritud ja proovitud.
Väga vinge aparaat.
Väga vinge aparaat.
Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"
Algas kevadine ettevalmistus.
Plaanis olevad parendused:
1. Pidurid - Senine süsteem Ford E250 vaakumvõimendi+Gaz 53 peasilinder asendatakse Gaz 53 süsteemiga peasilinder + mõlemal sillal õliga juhitavad vaakumvõimendid.
2. Rool - Ford E250 võimendiga roolikarp asendatakse Sadko (Gaz 3308) roolikarbi, roolivõimendi ja silindriga (analoogne Gaz 66). Ei ütle ühtegi halba sõna selle tillukese Fordi roolikarbi kohta, igati tubli tükk, suutis eraldada ilma pingutuseta käändmiku küljest roolivarda hoova.
3. Automaatkasti hoovastik asendatakse trossiga. Raam paindub üsna oluliselt ja mingil hetkel juhtub, et esimese käiguga alustades jalutab hoovastik omapäi 1>2>D>N.
4. Vintsi trumli vabastamine muudetakse õhuga juhitavaks.
5. Auto värvkate muutub nimele kohaselt roosamaks.
6. Õhupaak kolib kabiini alt vintsi peale.
Mootor jääb esialgu vabalt hingeldavaks. Jälgides põhjanaabrite (Offroad Team Kutunjuusto ry) tegemisi tuleks ka ilmselt puhurile tasapisi mõtlema hakata.
Nagu ikka ei lõpe töö sellise projekti juures mitte kunagi
Plaanis olevad parendused:
1. Pidurid - Senine süsteem Ford E250 vaakumvõimendi+Gaz 53 peasilinder asendatakse Gaz 53 süsteemiga peasilinder + mõlemal sillal õliga juhitavad vaakumvõimendid.
2. Rool - Ford E250 võimendiga roolikarp asendatakse Sadko (Gaz 3308) roolikarbi, roolivõimendi ja silindriga (analoogne Gaz 66). Ei ütle ühtegi halba sõna selle tillukese Fordi roolikarbi kohta, igati tubli tükk, suutis eraldada ilma pingutuseta käändmiku küljest roolivarda hoova.
3. Automaatkasti hoovastik asendatakse trossiga. Raam paindub üsna oluliselt ja mingil hetkel juhtub, et esimese käiguga alustades jalutab hoovastik omapäi 1>2>D>N.
4. Vintsi trumli vabastamine muudetakse õhuga juhitavaks.
5. Auto värvkate muutub nimele kohaselt roosamaks.
6. Õhupaak kolib kabiini alt vintsi peale.
Mootor jääb esialgu vabalt hingeldavaks. Jälgides põhjanaabrite (Offroad Team Kutunjuusto ry) tegemisi tuleks ka ilmselt puhurile tasapisi mõtlema hakata.
Nagu ikka ei lõpe töö sellise projekti juures mitte kunagi
Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"
Sai ostetud piduri peasilindri remondikomplekt. Ilus, kena koos uute kolbide ja tihenditega. Pedaalile vajutades jõudis õli vaid tagapiduritele, esimestele nagu oli midagi aga ainult vajutamise hetkel. Kuna on tegemist kahe sektsiooniga pumbaga, siis esmalt mulksus õli pedaalile vajutamise ajal esimesest sektsioonist reservuaari tagasi. Sai peasilinder pooleks võetud ja vahetatud ära esimese ja teise sektsiooni vahelised tihendid(remondikomplekti omad tundusid ja olid ka väiksemad). Tulemus, reservuaari midagi ei mulksunud aga muus osas jäi probleem püsima. Lõpuks sai kogu peapump maha võetud ja üllatus-üllatus, selgus tõsiasi. See vidin, mis esimesel pildil on ilus küll aga ei tööta. Hea, et vana kolbi väga kaugele ei visanud. Läks vana kolb uute mansettidega sisse ja mõne aja pärast toimis peapump nagu peab. Mida ma öelda tahan, on see, et nõukogude päritoluga autole uuemal ajal toodetud juppe ostes(isegi esindusest) ärge vana minema visake enne kui olete veendunud, et olete saanud töökorras varuosa - может быть старый пригодится еще.
Igatahes raiskas see vidin üsna mitu tundi, millest on on oluliselt rohkem kahju kui sellest peaaegu mitte midagi maksnud kolvist, mis osutus vaid utiliseerimiskõlbulikuks.
Käib siis selle peasilindri sisse
Igatahes raiskas see vidin üsna mitu tundi, millest on on oluliselt rohkem kahju kui sellest peaaegu mitte midagi maksnud kolvist, mis osutus vaid utiliseerimiskõlbulikuks.
Käib siis selle peasilindri sisse
Viimati muutis Ural 6x6, L Mai 06, 2017 10:33 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"
Uus 1+2 toolikomplekt sai ka tuppa tassitud ja kinnitatud. Uute interjööri elementidega paraku ei sobi enam armatuurlaua värvitoon. Ilmselt tuleb lähiajal ka väike sanitaarremont teha
Viimati muutis Ural 6x6, R Juul 28, 2017 7:46 am, muudetud 1 kord kokku.
Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"
Roolikarp ja dosaator sai ka raami peale istutatud.(Gaz 3308)
Roolivõimendi õli jahutamiseks tundus kõige õigem valik Zil 131 mootoriõli jahutuse radiaator.
Roolivõimendi õli jahutamiseks tundus kõige õigem valik Zil 131 mootoriõli jahutuse radiaator.
- taxopets
- True Off Roader!
- Postitusi: 1062
- Liitunud: T Veebr 13, 2007 11:37 pm
- Asukoht: Nõmme vahel ka Läänemaa
Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"
Jagan täiesti sinu arvamust vene varuosade kvaliteedi osas. Minul läks piduri peapumba vahetuseks poolteist päeva, enne kui aru sain milles kala. Nimelt oli tagasivoolu ava u.1,5mm valesse kohta puuritud.
Tahad taksot endale ja oma 7 sõbrale? Palun väga hel. 5643111.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"
Sai pisut värvitud
Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"
Vasakul täishüdrauliline Ford C6 ja paremal särtsu ja aju vajav Ford E4od.
Lastesõidul sai katsetatud seda Ford C6 kasti. C6 käiguvahetus ja ülekannete kiirused sobivad auto ülekannetega isegi paremini, kui seni peal olnud E4od-l.
Probleemid, mis C6 katsetusel ilmnesid olid: suurel koormusel hakkas kast läbi libisema(turbiin või kettad), käikude õlirõhud osaliselt normist madalamad. Peale poolt päeva sõitmist oli õli nagu tökat.
Probleemi põhjused on paljuski tingitud eelnevast puudulikust hooldusest. Kui õli ei vahetata piisavalt tihti, siis õli sees olev praht laseb kettad libisema ja kettad kuluvad seetõttu kiirelt. Lisaks kuluvad ka turbiini labad. Sama käigukast on kasutusel ka Ford F250 ja F350. Kuna sellel turbiinil puudub turbiinilukk, siis treileri vedamiseks on soovitatav paigaldada suurem 13 tolline turbiin.
Probleemi lahendus peaks saabuma koos järgmise kevadega, sest talve jooksul tuleb kast seibideks lammutada, tellida teiselt poolt lompi uus kangem kasti sisu ja turbiin ning kogu see krempel kokku panna. Eelarve umbkaudselt 500 eurot.
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"
Kuidas käigukasti jahutus lahendatud on? Ja mis tempe kast näitab?
Terv. Villu
Terv. Villu
Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"
Jahutuseks on konditsioneeri radiaator, sundvendiga. Seni, kuni kast läbi ei libise on temperatuur 70-80 kraadi, see on siis kastist väljuv õli, mis jahutisse läheb.MetsaVikat kirjutas:Kuidas käigukasti jahutus lahendatud on? Ja mis tempe kast näitab?
Terv. Villu
Kui läbi hakkab libisema, siis jahutisse suunduva õli temperatuur tõuseb hetkega nii, et osuti tahaks minna teisele ringile. Kui kastil puhata lasta, siis temperatuur taastub umbes minutiga. Ilmselt E-250 bussi peal oleks see kast veel aastaid sõitnud, sest seal sellist pidevat maksimumi lähedast koormust ei teki.
Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"
Hiljuti sai kaalul ära käidud. Midagi üllatavat sealt ei leidnud. Seier peatus numbril 4250 kg.
Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"
Telemehed käisid külas ja tegid saatelõigu mudasõltlastest.
Saade eetris teisipäeval 13. märtsil kell 20.oo.
https://tv3play.tv3.ee/sisu/ullata-eestit/922298?
Saade eetris teisipäeval 13. märtsil kell 20.oo.
https://tv3play.tv3.ee/sisu/ullata-eestit/922298?