Auto siis kodus nüüd. Nissan Patrol 2000 3,0.
Moderaatorid: jr, Moderators
Auto siis kodus nüüd. Nissan Patrol 2000 3,0.
Tere. Hakkan siis algusest pihta. Ehitan endale ise maja Tallinnast 28 km. Maantee pealt jääb krunt 500 m. Kuna tee (see 500 m) on halvasti läbitav ja pidevalt vaja objektile materjale vedada. Põllupeal töid teha, liiva ja muid eh. materjale ühest kohast teise ümber müüride vedada jne. siis vaja transpordi vahendit. Ühesõnaga plaanis endale muretseda elu esimene maastur. Kuna ressursid ei võimalda päris uut (loe uuemat kui a. 2000) osta siis valisin Auto 24 endale välja sellise. http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Auto on müüdud eestis ja ajalugu kõik olemas. Aastal 2003 on olnud üks remont üle 36 K. eek. Muidu mingid 300 eegused jne. Hooldused ka kõik näha. Läbisõit on 200 000 km. See tundub ka loogiline. Mootori ressurssi peaks veel jätkuma küll. Saksast toodud sama vanad kõik 150 000 km ja vähem. Peale selle müüb seda Elke. Platsilt olen ühe auto ostnud ja see juba pea aasta remondis.
Kasutada vaja seda veel haagissuvila vedamiseks ühest autospordi võistluselt teisele ajavõtu tarvis. Suvila kaal 1250 kg. See ei tohiks palju olla ja teinekord vaja see suvila ka metsavahele saada.
Selge see, et auto mootori kohta ei saa midagi visuaalse vaatluse põhjal öelda. Seega ootan Teie poolt kommentaare ja soovitusi, mida jälgida auto ostul. Kas maaletoojad annavad ka endapoolt müüdavatele autodele mingi garantii? Või peaks seda nende käest küsima. No ütleme kas või kuu aega.
Üks kodanik ühes teise foorumis soovis mulle edu öeldes, et loodan et sul palju sõita ei ole vaja. See auto tarbib kütust üle 16 l /100 keskmiselt. Siit väike mure ka. Bronn on juba makstud ja kolmapäevaks lepitud kokku väljaost.
Vastus oli siis selline: Palju õnne...arvestama pead kuskil 15-17 l/100km kütusekuluga.
Usun, et sul palju sõite ei ole...siis ehk pole eriti hull...
Ja veidi hiljem: No nii...
Olen kuulnud , et see auto võib isegi janusem olla, kui ma arvasin....
Lisaks sellele oleks vaja käru millele saaks vajadusel näiteks aluse fibot peale panna. Kas selliseid on ka võimalik kuskilt osta. Tikitreilerid vist kõik kuni 750 kg kannatavad.
Tänud.
Auto on müüdud eestis ja ajalugu kõik olemas. Aastal 2003 on olnud üks remont üle 36 K. eek. Muidu mingid 300 eegused jne. Hooldused ka kõik näha. Läbisõit on 200 000 km. See tundub ka loogiline. Mootori ressurssi peaks veel jätkuma küll. Saksast toodud sama vanad kõik 150 000 km ja vähem. Peale selle müüb seda Elke. Platsilt olen ühe auto ostnud ja see juba pea aasta remondis.
Kasutada vaja seda veel haagissuvila vedamiseks ühest autospordi võistluselt teisele ajavõtu tarvis. Suvila kaal 1250 kg. See ei tohiks palju olla ja teinekord vaja see suvila ka metsavahele saada.
Selge see, et auto mootori kohta ei saa midagi visuaalse vaatluse põhjal öelda. Seega ootan Teie poolt kommentaare ja soovitusi, mida jälgida auto ostul. Kas maaletoojad annavad ka endapoolt müüdavatele autodele mingi garantii? Või peaks seda nende käest küsima. No ütleme kas või kuu aega.
Üks kodanik ühes teise foorumis soovis mulle edu öeldes, et loodan et sul palju sõita ei ole vaja. See auto tarbib kütust üle 16 l /100 keskmiselt. Siit väike mure ka. Bronn on juba makstud ja kolmapäevaks lepitud kokku väljaost.
Vastus oli siis selline: Palju õnne...arvestama pead kuskil 15-17 l/100km kütusekuluga.
Usun, et sul palju sõite ei ole...siis ehk pole eriti hull...
Ja veidi hiljem: No nii...
Olen kuulnud , et see auto võib isegi janusem olla, kui ma arvasin....
Lisaks sellele oleks vaja käru millele saaks vajadusel näiteks aluse fibot peale panna. Kas selliseid on ka võimalik kuskilt osta. Tikitreilerid vist kõik kuni 750 kg kannatavad.
Tänud.
Viimati muutis dolby, P Apr 29, 2007 11:01 pm, muudetud 1 kord kokku.
Hetkel aega vähe, kommenteerin lühidalt.
Kütusekulu on sellel maanteel 10-11L ja linnas 12-13L originaalrehviga.
33" rehviga on väidetavalt kütusekulu linnas kasvanud 14L peale.
Ja veel odavama remondikuluga ja vastupidavama veermikuga maasturit selles klassis annab otsida. Veermikusse on asja kusagil 150-200K km peal.
Kütusekulu on sellel maanteel 10-11L ja linnas 12-13L originaalrehviga.
33" rehviga on väidetavalt kütusekulu linnas kasvanud 14L peale.
Ja veel odavama remondikuluga ja vastupidavama veermikuga maasturit selles klassis annab otsida. Veermikusse on asja kusagil 150-200K km peal.
+372 5028488
Hankisin endale Nissan Patrol - Y61 Series Electronic Service Manuali. Kui sellest kellegil abi oleks andke teada. Sees skeemid, pildid jne.
Viimati muutis dolby, E Apr 23, 2007 8:07 pm, muudetud 1 kord kokku.
Ahoi
Omal siis aastakese vanem ja 2,8 mootoriga
kütuse "joomise" pealt nii palju, et maantee/linn segamini mul ~13,5 -14,5
oleneb kuidas möödasõitte vaja teha ja kuidas ummikus istuma peab.
rehvimõõt 265/75/16
nagu JR kirjutas siis 200k, esisilla remont (munakad, puksid, käändtelje tihendid) suhteliselt odav ja kui ära teed siis kestab ka pikalt.
Mina oma isendiga rahul, natuke võiks võimsams olla nii 4,2 aga see selleks
Kui põllu ja vedamistööd tegema hakkad siis miks sa ei kaalu mingi "kastika" ostmist, navara, ls200, f150, kingcab etc etc ?
Best
Tony
Omal siis aastakese vanem ja 2,8 mootoriga
kütuse "joomise" pealt nii palju, et maantee/linn segamini mul ~13,5 -14,5
oleneb kuidas möödasõitte vaja teha ja kuidas ummikus istuma peab.
rehvimõõt 265/75/16
nagu JR kirjutas siis 200k, esisilla remont (munakad, puksid, käändtelje tihendid) suhteliselt odav ja kui ära teed siis kestab ka pikalt.
Mina oma isendiga rahul, natuke võiks võimsams olla nii 4,2 aga see selleks

Kui põllu ja vedamistööd tegema hakkad siis miks sa ei kaalu mingi "kastika" ostmist, navara, ls200, f150, kingcab etc etc ?
Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Nii. Nagu pealkirjas kirjutasin siis auto nüüd kodus. Sõiduelamus milline kui ennem oled sõitnud ainult sedaanide ja mullidega. Nädalavahetusega põllult kivid korjatud jne.
Üks küsimus ka. Autot pestes poleerides avastasin esiratastel keeratavad seibid.
Nüüd olen siit foorumist lugenud, et need on esisilla lukud. Küsimus siis selline. Neid saab keerata kahte asensisse. 4x2 (või oli see 2x4) ja 4x4. Siis kas see 4x2 tähendab seda, et esisild ei ole veole järgi lülitatud isegi siis kui vahekastist on lülitatud 4x4. Tähendab see seda, et sõita neljaveolisena on tarvis need keerata 4x4 peale ja vahekast ka 4x4 peale. Nüüd kui vahekastist 4x4 välja lülitada, siis esisild ei vea aga pool assid käivad ikka ringi nii kaua kui seibid on ka keeratud 2x4 peale?
Veel. See vahekasti kang on pealt nii kulunud, et seal midagi näha ei ole. Auto siis Y61. Järsku keegi kirjutab mis asendid sellel on vöörist ahtri poole. Nii sama ei taha ka seda torkida.
Tuli selline keeruline jutt.
Üks küsimus ka. Autot pestes poleerides avastasin esiratastel keeratavad seibid.

Veel. See vahekasti kang on pealt nii kulunud, et seal midagi näha ei ole. Auto siis Y61. Järsku keegi kirjutab mis asendid sellel on vöörist ahtri poole. Nii sama ei taha ka seda torkida.
Tuli selline keeruline jutt.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Oled aru saanud jahdolby kirjutas: Üks küsimus ka. Autot pestes poleerides avastasin esiratastel keeratavad seibid.Nüüd olen siit foorumist lugenud, et need on esisilla lukud. Küsimus siis selline. Neid saab keerata kahte asensisse. 4x2 (või oli see 2x4) ja 4x4. Siis kas see 4x2 tähendab seda, et esisild ei ole veole järgi lülitatud isegi siis kui vahekastist on lülitatud 4x4. Tähendab see seda, et sõita neljaveolisena on tarvis need keerata 4x4 peale ja vahekast ka 4x4 peale. Nüüd kui vahekastist 4x4 välja lülitada, siis esisild ei vea aga pool assid käivad ikka ringi nii kaua kui seibid on ka keeratud 2x4 peale?

Aga mis sa sellest kangist kardad - eks seal on kokku neli asendit (2vedu - 4 vedu - neutraal - 4 vedu koos aeglustiga) - ega midagi peesse keerata ei anna - järjekorda mai oska ütelda - katseta ise
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Juhul, kui tegemist on parktule pirniga:GR kirjutas:Endal samasugune, 2003 a oma. Siiani olen väga rahul olnud.
Kuid küsimus, kuidas esitule pirni vahetada?
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=5607
Ka kõige kehvem saabas jätab lumele jälje...
Ei, just tavapirni vahetust mõtlen.Kuzmitz kirjutas:Juhul, kui tegemist on parktule pirniga:GR kirjutas:Endal samasugune, 2003 a oma. Siiani olen väga rahul olnud.
Kuid küsimus, kuidas esitule pirni vahetada?
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=5607
Patrol GR 3.0Di
tegemist võib olla suht keeruke ettevõtmisega soovitaksin esindusse aeg kinni pannaGR kirjutas:Kuzmitz kirjutas:GR kirjutas:Endal samasugune, 2003 a oma. Siiani olen väga rahul olnud.
Kuid küsimus, kuidas esitule pirni vahetada?
Ei, just tavapirni vahetust mõtlen.

kui kuidagi enam ei saa siis aitab kindlasti manuaali lugemine
peace