Auto siis kodus nüüd. Nissan Patrol 2000 3,0.

Moderaatorid: jr, Moderators

dolby
Rookie
Postitusi: 11
Liitunud: P Apr 22, 2007 5:56 pm
Asukoht: Harjumaa, Ääsmäe

Auto siis kodus nüüd. Nissan Patrol 2000 3,0.

Postitus Postitas dolby »

Tere. Hakkan siis algusest pihta. Ehitan endale ise maja Tallinnast 28 km. Maantee pealt jääb krunt 500 m. Kuna tee (see 500 m) on halvasti läbitav ja pidevalt vaja objektile materjale vedada. Põllupeal töid teha, liiva ja muid eh. materjale ühest kohast teise ümber müüride vedada jne. siis vaja transpordi vahendit. Ühesõnaga plaanis endale muretseda elu esimene maastur. Kuna ressursid ei võimalda päris uut (loe uuemat kui a. 2000) osta siis valisin Auto 24 endale välja sellise. http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Auto on müüdud eestis ja ajalugu kõik olemas. Aastal 2003 on olnud üks remont üle 36 K. eek. Muidu mingid 300 eegused jne. Hooldused ka kõik näha. Läbisõit on 200 000 km. See tundub ka loogiline. Mootori ressurssi peaks veel jätkuma küll. Saksast toodud sama vanad kõik 150 000 km ja vähem. Peale selle müüb seda Elke. Platsilt olen ühe auto ostnud ja see juba pea aasta remondis.
Kasutada vaja seda veel haagissuvila vedamiseks ühest autospordi võistluselt teisele ajavõtu tarvis. Suvila kaal 1250 kg. See ei tohiks palju olla ja teinekord vaja see suvila ka metsavahele saada.
Selge see, et auto mootori kohta ei saa midagi visuaalse vaatluse põhjal öelda. Seega ootan Teie poolt kommentaare ja soovitusi, mida jälgida auto ostul. Kas maaletoojad annavad ka endapoolt müüdavatele autodele mingi garantii? Või peaks seda nende käest küsima. No ütleme kas või kuu aega.

Üks kodanik ühes teise foorumis soovis mulle edu öeldes, et loodan et sul palju sõita ei ole vaja. See auto tarbib kütust üle 16 l /100 keskmiselt. Siit väike mure ka. Bronn on juba makstud ja kolmapäevaks lepitud kokku väljaost.

Vastus oli siis selline: Palju õnne...arvestama pead kuskil 15-17 l/100km kütusekuluga.
Usun, et sul palju sõite ei ole...siis ehk pole eriti hull...

Ja veidi hiljem: No nii...
Olen kuulnud , et see auto võib isegi janusem olla, kui ma arvasin....


Lisaks sellele oleks vaja käru millele saaks vajadusel näiteks aluse fibot peale panna. Kas selliseid on ka võimalik kuskilt osta. Tikitreilerid vist kõik kuni 750 kg kannatavad.

Tänud.
Viimati muutis dolby, P Apr 29, 2007 11:01 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Hetkel aega vähe, kommenteerin lühidalt.
Kütusekulu on sellel maanteel 10-11L ja linnas 12-13L originaalrehviga.
33" rehviga on väidetavalt kütusekulu linnas kasvanud 14L peale.

Ja veel odavama remondikuluga ja vastupidavama veermikuga maasturit selles klassis annab otsida. Veermikusse on asja kusagil 150-200K km peal.
+372 5028488
dolby
Rookie
Postitusi: 11
Liitunud: P Apr 22, 2007 5:56 pm
Asukoht: Harjumaa, Ääsmäe

Postitus Postitas dolby »

Hankisin endale Nissan Patrol - Y61 Series Electronic Service Manuali. Kui sellest kellegil abi oleks andke teada. Sees skeemid, pildid jne.
Viimati muutis dolby, E Apr 23, 2007 8:07 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Tony
Rock Crawler
Postitusi: 648
Liitunud: L Mär 08, 2003 7:42 pm
Asukoht: Harjumaa, Tutermaa

Postitus Postitas Tony »

Ahoi

Omal siis aastakese vanem ja 2,8 mootoriga

kütuse "joomise" pealt nii palju, et maantee/linn segamini mul ~13,5 -14,5
oleneb kuidas möödasõitte vaja teha ja kuidas ummikus istuma peab.
rehvimõõt 265/75/16

nagu JR kirjutas siis 200k, esisilla remont (munakad, puksid, käändtelje tihendid) suhteliselt odav ja kui ära teed siis kestab ka pikalt.

Mina oma isendiga rahul, natuke võiks võimsams olla nii 4,2 aga see selleks
:wink:

Kui põllu ja vedamistööd tegema hakkad siis miks sa ei kaalu mingi "kastika" ostmist, navara, ls200, f150, kingcab etc etc ?

Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
dolby
Rookie
Postitusi: 11
Liitunud: P Apr 22, 2007 5:56 pm
Asukoht: Harjumaa, Ääsmäe

Postitus Postitas dolby »

Kastikas ei sobi, kuna on juhuseid kus vaja keset põldu istuda ja võistlustel aega mõõta. Siis see nagu väikese kontori eest ka. Saab läpaka ja printeri generaatori järele pista ja tööd teha.
dolby
Rookie
Postitusi: 11
Liitunud: P Apr 22, 2007 5:56 pm
Asukoht: Harjumaa, Ääsmäe

Postitus Postitas dolby »

Nii. Nagu pealkirjas kirjutasin siis auto nüüd kodus. Sõiduelamus milline kui ennem oled sõitnud ainult sedaanide ja mullidega. Nädalavahetusega põllult kivid korjatud jne.

Üks küsimus ka. Autot pestes poleerides avastasin esiratastel keeratavad seibid. :D Nüüd olen siit foorumist lugenud, et need on esisilla lukud. Küsimus siis selline. Neid saab keerata kahte asensisse. 4x2 (või oli see 2x4) ja 4x4. Siis kas see 4x2 tähendab seda, et esisild ei ole veole järgi lülitatud isegi siis kui vahekastist on lülitatud 4x4. Tähendab see seda, et sõita neljaveolisena on tarvis need keerata 4x4 peale ja vahekast ka 4x4 peale. Nüüd kui vahekastist 4x4 välja lülitada, siis esisild ei vea aga pool assid käivad ikka ringi nii kaua kui seibid on ka keeratud 2x4 peale?

Veel. See vahekasti kang on pealt nii kulunud, et seal midagi näha ei ole. Auto siis Y61. Järsku keegi kirjutab mis asendid sellel on vöörist ahtri poole. Nii sama ei taha ka seda torkida.

Tuli selline keeruline jutt.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

dolby kirjutas: Üks küsimus ka. Autot pestes poleerides avastasin esiratastel keeratavad seibid. :D Nüüd olen siit foorumist lugenud, et need on esisilla lukud. Küsimus siis selline. Neid saab keerata kahte asensisse. 4x2 (või oli see 2x4) ja 4x4. Siis kas see 4x2 tähendab seda, et esisild ei ole veole järgi lülitatud isegi siis kui vahekastist on lülitatud 4x4. Tähendab see seda, et sõita neljaveolisena on tarvis need keerata 4x4 peale ja vahekast ka 4x4 peale. Nüüd kui vahekastist 4x4 välja lülitada, siis esisild ei vea aga pool assid käivad ikka ringi nii kaua kui seibid on ka keeratud 2x4 peale?
Oled aru saanud jah :)

Aga mis sa sellest kangist kardad - eks seal on kokku neli asendit (2vedu - 4 vedu - neutraal - 4 vedu koos aeglustiga) - ega midagi peesse keerata ei anna - järjekorda mai oska ütelda - katseta ise
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
Tony
Rock Crawler
Postitusi: 648
Liitunud: L Mär 08, 2003 7:42 pm
Asukoht: Harjumaa, Tutermaa

Postitus Postitas Tony »

MahviaDeTyrk kirjutas: (2vedu - 4 vedu - neutraal - 4 vedu koos aeglustiga) - ega midagi peesse keerata ei anna - järjekorda mai oska ütelda - katseta ise
Täpselt nii ongi

Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 941
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Urvo »

Ja kui sul automaat siis sel ajal, kui sa vahekasti kangi näpid, pane käigukast neutraali peale.
Viimati muutis Urvo, E Apr 30, 2007 3:59 pm, muudetud 1 kord kokku.
dolby
Rookie
Postitusi: 11
Liitunud: P Apr 22, 2007 5:56 pm
Asukoht: Harjumaa, Ääsmäe

Postitus Postitas dolby »

Tänud kõigile!
GR
Off Roader Wannabe
Postitusi: 23
Liitunud: L Sept 10, 2005 2:34 pm

Postitus Postitas GR »

Endal samasugune, 2003 a oma. Siiani olen väga rahul olnud.
Kuid küsimus, kuidas esitule pirni vahetada?
Patrol GR 3.0Di
Kasutaja avatar
Kuzmitz
Fitting 38"
Postitusi: 211
Liitunud: K Veebr 19, 2003 12:22 pm
Asukoht: tööl...

Postitus Postitas Kuzmitz »

GR kirjutas:Endal samasugune, 2003 a oma. Siiani olen väga rahul olnud.
Kuid küsimus, kuidas esitule pirni vahetada?
Juhul, kui tegemist on parktule pirniga:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=5607
Ka kõige kehvem saabas jätab lumele jälje...
GR
Off Roader Wannabe
Postitusi: 23
Liitunud: L Sept 10, 2005 2:34 pm

Postitus Postitas GR »

Kuzmitz kirjutas:
GR kirjutas:Endal samasugune, 2003 a oma. Siiani olen väga rahul olnud.
Kuid küsimus, kuidas esitule pirni vahetada?
Juhul, kui tegemist on parktule pirniga:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=5607
Ei, just tavapirni vahetust mõtlen.
Patrol GR 3.0Di
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

GR kirjutas:
Kuzmitz kirjutas:
GR kirjutas:Endal samasugune, 2003 a oma. Siiani olen väga rahul olnud.
Kuid küsimus, kuidas esitule pirni vahetada?


Ei, just tavapirni vahetust mõtlen.
tegemist võib olla suht keeruke ettevõtmisega soovitaksin esindusse aeg kinni panna :driving

kui kuidagi enam ei saa siis aitab kindlasti manuaali lugemine
peace
GR
Off Roader Wannabe
Postitusi: 23
Liitunud: L Sept 10, 2005 2:34 pm

Postitus Postitas GR »

Nii nalajkas kui see tunduda võib on tegelikult ka päris suur probleem. Homme käin mõnest töökojast läbi ehk vahetavad ära.

Nimelt on probleem just pistiku lahti tegemisega. Manuaalis on õpetus küll sees, aga irl on olukord veidike teisiti.
Patrol GR 3.0Di
Vasta

Mine “Nissan / Renault”