Soov soetada suuremat autot - Y61 2.8 või 3.0 diisel.

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
P6tu
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 138
Liitunud: E Juun 26, 2006 11:47 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Soov soetada suuremat autot - Y61 2.8 või 3.0 diisel.

Postitus Postitas P6tu »

Tervist,

Kuna sageli tekib vajadus ~2,5T haagist vedada, siis sõiduautod jäävad sellega tihti hätta või ei ole just kõige tervislikum auto käimakastile/mootorile. Samal ajal on mul vaja, et tegemist oleks ikkagi pereautoga ja universaalkerega (lapsevanker, hunnik riideid ja muidu nänni vaja ära mahutada). Mõnikord on ka vaja naabrilapsed peale võtta, siis on lisa istekohad taga samuti teretulnud. Olen oma otsingutega jõudnud Y61 Patrolini.
Tekkinud küsimused:
Kumb on ökonoomsem, kas 3,0 või 2,8?
Kumb on töökindlam?
Kas automaat või manuaal (ise hindan väga madalalt automaatkasti - puudub "minu kontroll")?
Kas on äkki ikkagi midagi muud peale Patroli?

Jube palju on diskusteerimist olnud 2,8 jahutuse probleemidega, aga samas keegi otseslt ei lükka takka ka 3,0 mootorile (samas mingeid otseseid vigu välja pole toodud - või ei ole leidnud). Ja veel keerulisemaks teeb minu arusaamasi nendest mootoritest see, et üteldakse, et 2,8 mootor on jube töökindel (ometigi leiab igalt poolt kirumist kõvera plokikaane kohta)

Et lihtsam oleks vastata, siis hinnavahemik soetatava auto puhul on seal 5 000€ juures. Igaks juhuks mainin juurde, et mingit mahtuniversaali ei taha (ei ole mõtet rääkida, et mõtekam soetada mõni buss), metsapisik on olemas (kui naine ja lapsed lubavad), aga 99% sõitudes ikka teedel ning selles 99%-st 70% linnas.

Autot, mis hetkel huvi pakuvad (oskab keegi ehk midagi konkreetsete autode kohta pajatada?) :
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2301047
http://www.auto24.ee/used/2314229
http://www.auto24.ee/used/2307028(antud isendit kardan just 3,0 mootori ja automaatkasti pärast, aga nahksisu on suur boonus)


Ette tänades,
P6tu
Kasutaja avatar
Alari
Fitting 38"
Postitusi: 383
Liitunud: P Okt 26, 2008 7:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Soov soetada suuremat autot - Y61 2.8 või 3.0 diisel.

Postitus Postitas Alari »

Patrol on linnavahel sõitmiseks üsna ebamugav, Land Cruiser 90 on igapäevaseks sõitmiseks mugavam, ilmselt ka Pajero.
Kasutaja avatar
holari
Rock Crawler
Postitusi: 809
Liitunud: E Nov 26, 2012 10:32 am
Asukoht: Pärnu

Re: Soov soetada suuremat autot - Y61 2.8 või 3.0 diisel.

Postitus Postitas holari »

Kui tahad mugav kulgeda, siis Lc. Patrol on äge ja rauast. Linnas kehvem. Jube uimased on kõik Patrolid.
Just vahetasin oma Patroli Lc vastu. See tartu oma ei olnud väga käinud. Kui soojalt läheb tööle ja roostes ei ole, on korras.

H.
Kasutaja avatar
P6tu
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 138
Liitunud: E Juun 26, 2006 11:47 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Soov soetada suuremat autot - Y61 2.8 või 3.0 diisel.

Postitus Postitas P6tu »

Alari kirjutas:Patrol on linnavahel sõitmiseks üsna ebamugav, Land Cruiser 90 on igapäevaseks sõitmiseks mugavam, ilmselt ka Pajero.
Mis mõttes see Patrol ebamugavam on (suur pöörderaadius, jäik vedrustus) ?
Mulle on jäänud mulje, et LC 90 jääb natuke hinnaklassist välja (korralik isend). Lisaks on pagasiruumi laius Pajerol ja LC90-l kitsam kui Patrolil. Kas reaalsuses (loe praktilises kasutuses) sellist erinevust ei ole? Kuna metsapisik on olemas, siis tundub mõistlikum sõltumatust vedrustusest mööda vaadata (mitte, et mingeid ümberehitusi kohe tegema hakkaks)... LC90 kui ka Pajero on sõltumatu vedrustusega, samas Patrolil on ees talasild.
Nii Toyotal kui ka Mitsul on tagauks ühes tükis (suur, lai, raske), kas see pika peale hingedele ja tagumisele postile raskelt ei mõju? Tean, et vanematel Pajerodel hinged pidasid ilusti vastu aga kere hakkas küll läbi väänama (ukse sulgemisel tuli seda kergitada). Sellepärast üldse kardan natuke seda tagavararatast tagumisel uksel...
Kas üleülde tuleks ennatlikult mingeid tegevusi teha, et vältida tagumist uste ära vajumist (ükskõik, mis maasturil, millel tagavararatas on taha paigaldatud) ?
Kasutaja avatar
Alari
Fitting 38"
Postitusi: 383
Liitunud: P Okt 26, 2008 7:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Soov soetada suuremat autot - Y61 2.8 või 3.0 diisel.

Postitus Postitas Alari »

Patrol meenutab sõiduomadustelt rohkem väikeveokit, mis talasildade puhul muidugi üllatav pole, samuti on ta suuruselt võrreldav pigem LC100-ga, mitte 90-ga.
Patrolil puudub erinvalt LC-st ka keskdiferentsiaal, ehk tal on jäik nelikvedu (lülitatav), igapäevaauto puhul võib kohati häirida, maitse asi.
Prii
Off Roader Wannabe
Postitusi: 40
Liitunud: T Dets 02, 2008 11:47 am
Asukoht: Tallinn/Jõgeva

Re: Soov soetada suuremat autot - Y61 2.8 või 3.0 diisel.

Postitus Postitas Prii »

See, kas Patrol on linnas mugav või mitte, on väga individuaalne. Mul on Pajero ja Patroli kogemus ja ma ei ütleks, et Pajero sõltumatu esisild mingi eriline mugavusfeatuur oleks Patroli täissilla kõrval. Peamine vahe tuleb sellest, et Patrol on suurem. Kui puupüsti täis Ülemiste parklas mingile kohale on vaja manööverdada, siis Pajeroga on seda mugav teha, kuid ei ole ka Patroliga kuhugi parkimata jäänud.

2.8 on uimane (3.0 kogemus puudub) väiksemate sama vanade maasturitega võrreldes, kuid mis siis? Tallinna linnas ma ei ole tundnud, et ma kellelegi jalgu jääks, seega täiesti sõidetav. Maanteel 90 pealt möödasõitu tehes võiks teravam olla.

Tagavararatas uksel - mina olen hetkel tegemas tagarauda, millele käib tagavararatas eraldi liigendiga külge, midagi sellist http://www.4wdbits.co.nz/ProductImages/ ... earbar.gif
Aga ega see uks 1998a masinal ilma selleta ka kõver ei ole.
Kasutaja avatar
P6tu
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 138
Liitunud: E Juun 26, 2006 11:47 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Soov soetada suuremat autot - Y61 2.8 või 3.0 diisel.

Postitus Postitas P6tu »

Tänan vastajatele.
Tundub, et ega otseselt midagi võrdväärset samas hinnaklassis ei ole (LC100 tunduvalt kallim) ja muud asjad mõõtudelt väiksemad.
Endiselt painab mind käigukasti küsimus ja siis, kas 2,8 või 3,0 mootor... Kohe mitte ei tea, kas peaks üldse kumbagi eelistama ning kas see automaatkast on rohkem mingi mugavusasi ja raskemaid haagiseid vedades võib alt vedada (kui tunnetus puudub) või kuidas?

Parimat soovides,
Kasutaja avatar
enx
True Off Roader!
Postitusi: 1171
Liitunud: K Veebr 20, 2008 7:01 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Soov soetada suuremat autot - Y61 2.8 või 3.0 diisel.

Postitus Postitas enx »

P6tu kirjutas:Tänan vastajatele.
Tundub, et ega otseselt midagi võrdväärset samas hinnaklassis ei ole (LC100 tunduvalt kallim) ja muud asjad mõõtudelt väiksemad.
Endiselt painab mind käigukasti küsimus ja siis, kas 2,8 või 3,0 mootor... Kohe mitte ei tea, kas peaks üldse kumbagi eelistama ning kas see automaatkast on rohkem mingi mugavusasi ja raskemaid haagiseid vedades võib alt vedada (kui tunnetus puudub) või kuidas?

Parimat soovides,
Mulle jäi silma, et automaat kastiga on lubatud max haagis 2500kg ja manuaal kastiga 3500kg.
Sämmy Offroad Team
Prii
Off Roader Wannabe
Postitusi: 40
Liitunud: T Dets 02, 2008 11:47 am
Asukoht: Tallinn/Jõgeva

Re: Soov soetada suuremat autot - Y61 2.8 või 3.0 diisel.

Postitus Postitas Prii »

Käigukast on maitse asi. Manuaaliga rohkem kontrolli, saad vajadusel käima tõmmata või mureta sabas koju vedada, kui midagi valesti läheb.
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2646
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Re: Soov soetada suuremat autot - Y61 2.8 või 3.0 diisel.

Postitus Postitas helar »

Nendest mootoritest on siin räägitud palju. Otsing abiks või loe ka datsuni alajaotust.
Olen mõlema variandiga kulgend ja kärutand. Ja kui jutuks käru vedamine -sisulist vahet pole- üks uimane mõlemad.
Soovitan siiski 2.8. Ja kui pidevalt raske käru sabas, PEAB olema püromeeter.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kasutaja avatar
eerik2
Fitting 44"
Postitusi: 418
Liitunud: T Juul 21, 2015 6:15 pm
Asukoht: Allpool Emajõge

Re: Soov soetada suuremat autot - Y61 2.8 või 3.0 diisel.

Postitus Postitas eerik2 »

Prii kirjutas:Käigukast on maitse asi. Manuaaliga rohkem kontrolli, saad vajadusel käima tõmmata või mureta sabas koju vedada, kui midagi valesti läheb.
Ma ei tea nüüd kuidas Patroli või Pajeroga on aga mina saan oma automaatkastiga Fordil vahekastist neutraali peale panna ja pole ka mingit muret vedamisega.
F-250XLT 7,3D
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”