Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
Tegin ka siia selle teema kunas auto24 foorumist ja teistest foorumitest ei saanud mõistliku vastust. Siin tundub olema kõige teadjam seltskond olema ja kõige suuremad kokkupuuted diiselmootoritega ja saavad nad ju metsas kõige suurema valu ka.
Probleem siis järgmine:
Kui väljas temp alla -10ne siis mootor ei lähe soojaks. (Vaevalt 40 C) Kui külma vähem(0 - -5C), siis enam vähem O ja R vahel ja tuleb salongi sooja ka.
Termostaat kaks korda vahetatud, et selles viga pole. Radiaator ka eest kaetud. Lisasoendust pole.
Selline pilt oli siis reedel peale 50 km läbimist kiirusega 90-100 km/h. http://uaz.planet.ee/Transit_album/slides/Temp.html
Eelnevalt olin ka eemaldanud jahutusventilaatori ja kattnud mootori mistraga pealt kinni.
Peatusin tanklas, et tankida siis katsudes oli radiaatori ülemine lõdvik külm.
Eile panin käima, lasin kohapeal töötada u. 10 min. ja siis tegin linnas 5 km sõidu ja koju tagasi. Selle ajaga ei jõudnud osuti sinise jooneni.
paistab suht vanakooli transit,omal oli sama 2,5või2,4d
tembinäitaja umbes sama koha peal kylma ilmaga, aga sooja puhus kyll niiet istu särgiväel sees...
pane esimene radikas täitsa kinni papiga , vaata kas ta siis läheb yldse soojaks...
Veiko kirjutas:Kui auto kohapeal käib kerge pöördega nii umbes 1500-2000 kas siis soojaks läheb?
Veiko
minu oma ei tahtnud hästi siis soojaks minna tahtis koormust saada pisut, ehk siis vaikselt sõita väikese kiirusega, tundub nagu salongiradikas umbes, sa vaata muidugi ka korraks seda voolikut mis ymber
mootori jookseb pealtpoolt kas seal se 90kraadi kurv mis on äkki kogematta kinni pole surutud..
jr kirjutas:Kas termostaat on ikka 88c või sinnakanti? Tundub nagu et ikka liiga vara avaks termostaadi.
Ehk on ka salongiradikas umbes, et sooja salongi ei puhu?
Volta autos öeldi et +84C (igasugused kirjad puuduvad pealt) originaal oli +88C
Mootor käega katsudes ainult leige, tosooli tase normis ja loe minu postitus põhjalikult läbi siis saad teada, kas avab termostaadi või ei.
Veiko kirjutas:Kui auto kohapeal käib kerge pöördega nii umbes 1500-2000 kas siis soojaks läheb?
Veiko
minu oma ei tahtnud hästi siis soojaks minna tahtis koormust saada pisut, ehk siis vaikselt sõita väikese kiirusega, tundub nagu salongiradikas umbes, sa vaata muidugi ka korraks seda voolikut mis ymber
mootori jookseb pealtpoolt kas seal se 90kraadi kurv mis on äkki kogematta kinni pole surutud..
Asi ei ole niivõrd soenduses, kui mootori töötemperatuuris.
Kirjutasin, et kui väljas soojem siis ka temp normis O ja R vahel ja soendusest tuleb piisavalt sooja.
Homme proovin võtta veepumbal rihma maha ja vaatan kas siis soojeneb mootor ülesse kui täielikult ringvool puudub.
Kui temp normis siis ka tuba soe kui aga osuti sinise peal või siis kusagil N-i juures siis ka soendusest ainult leige õhk.
Jokker kirjutas:Tegin ka siia selle teema kunas auto24 foorumist ja teistest foorumitest ei saanud mõistliku vastust. Siin tundub olema kõige teadjam seltskond olema ja kõige suuremad kokkupuuted diiselmootoritega ja saavad nad ju metsas kõige suurema valu ka.
Probleem siis järgmine:
Kui väljas temp alla -10ne siis mootor ei lähe soojaks. (Vaevalt 40 C) Kui külma vähem(0 - -5C), siis enam vähem O ja R vahel ja tuleb salongi sooja ka.
Termostaat kaks korda vahetatud, et selles viga pole. Radiaator ka eest kaetud. Lisasoendust pole.
Selline pilt oli siis reedel peale 50 km läbimist kiirusega 90-100 km/h. http://uaz.planet.ee/Transit_album/slides/Temp.html
Eelnevalt olin ka eemaldanud jahutusventilaatori ja kattnud mootori mistraga pealt kinni.
Peatusin tanklas, et tankida siis katsudes oli radiaatori ülemine lõdvik külm.
Eile panin käima, lasin kohapeal töötada u. 10 min. ja siis tegin linnas 5 km sõidu ja koju tagasi. Selle ajaga ei jõudnud osuti sinise jooneni.
Äkki on kogemusi?
Vaatan,et asukoht suht lähedal - Türi
Võta Pakiauto meestega ühendust ja usun,et saad veale jälile. www.pakiauto.ee
Veiko kirjutas:Kui auto kohapeal käib kerge pöördega nii umbes 1500-2000 kas siis soojaks läheb?
Veiko
minu oma ei tahtnud hästi siis soojaks minna tahtis koormust saada pisut, ehk siis vaikselt sõita väikese kiirusega, tundub nagu salongiradikas umbes, sa vaata muidugi ka korraks seda voolikut mis ymber
mootori jookseb pealtpoolt kas seal se 90kraadi kurv mis on äkki kogematta kinni pole surutud..
Asi ei ole niivõrd soenduses, kui mootori töötemperatuuris.
Kirjutasin, et kui väljas soojem siis ka temp normis O ja R vahel ja soendusest tuleb piisavalt sooja.
Homme proovin võtta veepumbal rihma maha ja vaatan kas siis soojeneb mootor ülesse kui täielikult ringvool puudub.
Kui temp normis siis ka tuba soe kui aga osuti sinise peal või siis kusagil N-i juures siis ka soendusest ainult leige õhk.
kui kinni lased kuumusest, siis minukäest saad uue mootori omale
ja üldse, mul terve transit varuosadeks niiet kui vaja midagi siis
5221232
tom76 kirjutas:
Vaatan,et asukoht suht lähedal - Türi
Võta Pakiauto meestega ühendust ja usun,et saad veale jälile. www.pakiauto.ee
Kunagi elasin küll Türil , aga praegu ma ainult nädalavahetustel, põhiliselt ikka Tallinnas, aga eks ma proovi sinna homme helistada ja oma muret kurta.
Lugesin Jokker ja mitu korda lugesin, aga kusagilt ei lugenud välja, kas panid uue termostaadi või kasutasid romula vanu, mis ongi pidevalt lahti juba.
Ja kas oled ikka pliidil veepoti ja termomeetriga ära kontrollinud ka selle uue termostaadi. Ise olen igasugu pasa otsa sattunud juba uuest peast. 84c tundub suht madal. Ise oleks 88c või 92c peale mõelnud. Vahe on vägagi märgatav salongis külmetades.
Omalgi on kunagine kogemus transitiga, millel oli peale soetamist sama teema. Sai käidud isegi korra ühes nn. remonditöökojas, kus vahetati termostaat ära ja kuna asi kordus, siis öeldi, et olgi masina eripära.
Kuid tegelik probla avastati tookord fordi teeninduse abiga.
Nüüd ei tahaks küll ilkuda, kuid kas temostaat on ikka õigetpidi paigas?
Tookord avastati, et Termostaat oli peaalaspidi pandud ja koguaeg lahti.
Õnneks ei tõusnud temp. üldse nii kõrgele, et oleks termostaat sulguda jaksanud, muidu oleks soojema ilmaga mingil hetkel hoobilt keema läinud ja mootori paari minutiga kotti lasknud.
pisike kirjutas:
Tookord avastati, et Termostaat oli peaalaspidi pandud ja koguaeg lahti.
Õnneks ei tõusnud temp. üldse nii kõrgele, et oleks termostaat sulguda jaksanud, muidu oleks soojema ilmaga mingil hetkel hoobilt keema läinud ja mootori paari minutiga kotti lasknud.
Hmmmm.
Tavaliselt on termostaadid koguaeg kinnises olekus. Tagurpidi pannes ei saa kuumenev jahutusvedelik termoelemendile ligi ja ta sellepärast ei avane.
Kui lood nii on, kui Pisike kirjutab, siis peab sel autol olema küll mingi eriline termostaat.
Meie oludes käiks ma 84 kraadisest termostaadist küll kaugelt mööda. Vaataks pigem midagi 92 või 98 kraadist.
Motamees kirjutas:
Hmmmm.
Tavaliselt on termostaadid koguaeg kinnises olekus. Tagurpidi pannes ei saa kuumenev jahutusvedelik termoelemendile ligi ja ta sellepärast ei avane.
Kui lood nii on, kui Pisike kirjutab, siis peab sel autol olema küll mingi eriline termostaat.
Seda minagi mõtlen.
Kui pikemalt seletada, siis väideti, et värk olla olnud paika pandud nii, et mingi nipiga oli suur ring kogu aeg taga. Ei tea, kas vägisi või kuidas, aga termostaat kogu aeg lahti.
Mis, mida kuumenedes sulgema pidi, ei tea. Ise juures ei olnud. Ei kommentaari, nii vähemalt väideti.