K: Konnaga pukseerimine?

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

K: Konnaga pukseerimine?

Postitus Postitas TiitR »

Pole kindel, kas sai nüüd õigesse alarubriiki, kuid pealkirjas küsimus olemas. Nimelt oleks saada konn, kuid pukseeritav auto oleks Pajero II autom. kastiga. Pukseeritav maa ca. 200 km. Et ilmselt vajalik kardaani lahti laskmine? :roll:
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: K: Konnaga pukseerimine?

Postitus Postitas ibra »

TiitR kirjutas:Pole kindel, kas sai nüüd õigesse alarubriiki, kuid pealkirjas küsimus olemas. Nimelt oleks saada konn, kuid pukseeritav auto oleks Pajero II autom. kastiga. Pukseeritav maa ca. 200 km. Et ilmselt vajalik kardaani lahti laskmine? :roll:
Miks? Kas siis sellel pole vahekastis N asendit?
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: K: Konnaga pukseerimine?

Postitus Postitas TiitR »

ibra kirjutas:
TiitR kirjutas:Pole kindel, kas sai nüüd õigesse alarubriiki, kuid pealkirjas küsimus olemas. Nimelt oleks saada konn, kuid pukseeritav auto oleks Pajero II autom. kastiga. Pukseeritav maa ca. 200 km. Et ilmselt vajalik kardaani lahti laskmine? :roll:
Miks? Kas siis sellel pole vahekastis N asendit?
On ikka, kuid kuidas selle autom. kastiga täpsemalt see pukseerimine käib? Kui kast N peal, kuid tagarattad ajavad ju käimarit ikkagi ringi? Või lahutab vahekasti N asend selle täielikult ja kannatab vedada?
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: K: Konnaga pukseerimine?

Postitus Postitas ibra »

TiitR kirjutas:
ibra kirjutas:
TiitR kirjutas:Pole kindel, kas sai nüüd õigesse alarubriiki, kuid pealkirjas küsimus olemas. Nimelt oleks saada konn, kuid pukseeritav auto oleks Pajero II autom. kastiga. Pukseeritav maa ca. 200 km. Et ilmselt vajalik kardaani lahti laskmine? :roll:
Miks? Kas siis sellel pole vahekastis N asendit?
On ikka, kuid kuidas selle autom. kastiga täpsemalt see pukseerimine käib? Kui kast N peal, kuid tagarattad ajavad ju käimarit ikkagi ringi? Või lahutab vahekasti N asend selle täielikult ja kannatab vedada?
Vahekasti neutraal ongi pukseerimise jaoks. Kui vahekast N peal, siis ei aja rattad mingit käigukasti ringi.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: K: Konnaga pukseerimine?

Postitus Postitas TiitR »

ibra kirjutas:Vahekasti neutraal ongi pukseerimise jaoks. Kui vahekast N peal, siis ei aja rattad mingit käigukasti ringi.
Tänud ibra...jälle targem! :wink:
Kasutaja avatar
CaveMan
True Off Roader!
Postitusi: 1059
Liitunud: P Dets 12, 2010 10:51 pm
Asukoht: Tallinn ja Peetri
Kontakt:

Re: K: Konnaga pukseerimine?

Postitus Postitas CaveMan »

Pajero II automaat ei ole ju vahekastis neutraal asendit!?
Land Cruiser 100 2005, 4,2TD Aut - 33'' Cooper Discoverer STT PRO - Come Up DV-9
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: K: Konnaga pukseerimine?

Postitus Postitas TiitR »

CaveMan kirjutas:Pajero II automaat ei ole ju vahekastis neutraal asendit!?
Vot siis! Panin mälu järele, kui mul veel taoline isend oli :oops:
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: K: Konnaga pukseerimine?

Postitus Postitas ibra »

Kui pole vahekasti N asendit, siis lühikest maad võid pukseerida käigukasti N asendis, aga 200km on selleks liiga pikk maa. Kas auto mootor ei tööta? Saaksid pukseerida töötava mootoriga, kui mingi muu viga.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17414
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: K: Konnaga pukseerimine?

Postitus Postitas Landy »

Pajero kohta ei oska öelda, kui Land Roveritel on kangita vahekastide jaoks spetsiaalne kaitsme pesa, kuhu kaitse sisse pannes takitatakse vooluring ja kast läheb neutraali.

Samas pideva nelikveoga auatodel soovitatakse kardaan alt ära võtta.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: K: Konnaga pukseerimine?

Postitus Postitas TiitR »

Landy kirjutas:Pajero kohta ei oska öelda, kui Land Roveritel on kangita vahekastide jaoks spetsiaalne kaitsme pesa, kuhu kaitse sisse pannes takitatakse vooluring ja kast läheb neutraali.

Samas pideva nelikveoga auatodel soovitatakse kardaan alt ära võtta.
Kuigi Pajero on lülitatava nelikuga, peabki ilmselt siiski kardaani eemaldama. Mootor ei tööta.
Allar
Rock Crawler
Postitusi: 883
Liitunud: K Nov 14, 2007 1:51 pm
Asukoht: jõgevamaa

Re: K: Konnaga pukseerimine?

Postitus Postitas Allar »

ibra kirjutas: Vahekasti neutraal ongi pukseerimise jaoks. Kui vahekast N peal, siis ei aja rattad mingit käigukasti ringi.
N asend on ikka mehaanilise vintsi jaoks, kui autol sidurit pole siis ei pole ju neutraali vajagi, kuna vintsi võimalus puudub, või on millelgi automaat ja meh vints?
PatrolY61 3.0D 35"

viis 3363923
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: K: Konnaga pukseerimine?

Postitus Postitas tarmo »

allar kirjutas:
ibra kirjutas: Vahekasti neutraal ongi pukseerimise jaoks. Kui vahekast N peal, siis ei aja rattad mingit käigukasti ringi.
N asend on ikka mehaanilise vintsi jaoks, kui autol sidurit pole siis ei pole ju neutraali vajagi, kuna vintsi võimalus puudub, või on millelgi automaat ja meh vints?
On küllalt autosid, millel automaatkast ja vahekastil N asend ja samal ajal pole võimalik neile PTO-dki panna.
Eks ta ikka pigem pukseerimiseks mõeldud on. Paraku viimasel ajal paljudel masinatel juba puudub N asend, kuigi vahekast aeglustiga on igati täisväärtuslik.

Aga miks ei võiks automaatkastiga meh vints toimida? Erilisti vahet ju ei ole.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: K: Konnaga pukseerimine?

Postitus Postitas TiitR »

CaveMan kirjutas:Pajero II automaat ei ole ju vahekastis neutraal asendit!?
Kas seal on mingi vahe pideva - ja lülitatava nelikuga siis? Miks küsin, sest LC120-l (autom.) oli küll vahekastil N asend? :roll: Aga jah, ei mäleta enam täpselt oma kunagist Pajerot :oops:
Kasutaja avatar
CaveMan
True Off Roader!
Postitusi: 1059
Liitunud: P Dets 12, 2010 10:51 pm
Asukoht: Tallinn ja Peetri
Kontakt:

Re: K: Konnaga pukseerimine?

Postitus Postitas CaveMan »

Mitsu book räägib slepis vedamisest nii:
if your vehicle is to be towed, pay careful attention to the following points:
1. Move the gear shift lever (manual transmission) or the selector lever (Auto transmission) to neutral or the 'N'

2. Move the transfer shift lever to '2h' position
3. Vehicles with rear differential lock system, turn off the rear differential lock switch.
4. be sure the towing speed is within the legal limit, in addition, if the vehicle is of the following type, make sure that the towing speed and distance given below are never exceeded.

vehicles with automatic transmission
Towing speed: 19mph
Towing distance: 19 miles
Aga kuna Pajero saad tagasillaga konna peale toetada ja esisild jookseb vabalt järele, siis pole nagu vaja kardaani lahti ühendamisega jännata. Rooli peab saama ainult ära lukustada otse asendisse.
Land Cruiser 100 2005, 4,2TD Aut - 33'' Cooper Discoverer STT PRO - Come Up DV-9
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: K: Konnaga pukseerimine?

Postitus Postitas TiitR »

CaveMan kirjutas:Mitsu book räägib slepis vedamisest nii:
if your vehicle is to be towed, pay careful attention to the following points:
1. Move the gear shift lever (manual transmission) or the selector lever (Auto transmission) to neutral or the 'N'

2. Move the transfer shift lever to '2h' position
3. Vehicles with rear differential lock system, turn off the rear differential lock switch.
4. be sure the towing speed is within the legal limit, in addition, if the vehicle is of the following type, make sure that the towing speed and distance given below are never exceeded.

vehicles with automatic transmission
Towing speed: 19mph
Towing distance: 19 miles
Aga kuna Pajero saad tagasillaga konna peale toetada ja esisild jookseb vabalt järele, siis pole nagu vaja kardaani lahti ühendamisega jännata. Rooli peab saama ainult ära lukustada otse asendisse.
Rool võiks just lukustamata olla ju? Jookseks kenasti järele? :roll:
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”