Etteruttavalt võin öelda, et see toiming niiväga lihtne pole. Muudkui paned ja tuleb.
Võin omast kogemusest öelda, et esimene kord ei tule nii nagu tehase pilli
Aga asjad, mida selle juures jälgida oleks:
Mõttetu rauda pole vaja auto külge keevitada. Näiteks: Lääba kinnitusi pole vaja teha 10mm plaadist.
Vedrude pikkus sõiduasendis.
Kas panhard mahub vahele ja selle max pikkus.
Läbilöögi puhvrite valik ja asukoht.
Difri nurk, et kardaan jääks norm (ette vaja kindlasti topeltrist vk poole)
Käändmiku nurkade korrigeerimine.
Lääba raamipoolse kinnituse asukoht.
Kkasti tala modimine (kardaan ei mahu käima)
Lääbade ründenurk võimalikult väikseks( Et vedrustus neelaks lööki, mitte lääbast raami)
Amortide paigutuseks ruumi kole vähe. Norm lahendus oli vedru sisse.
Roolivarda üles toomine, sest mida suurem on roolivarda nurk, seda hullemalt rool maastikul rabelema hakkab.
jne.
EDIT: Antud pildil ei ole 60 cruiseri sild: Paralleelvarras ju silla taga ning reverse cut differ.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.