Comeup vintside pneumosidur

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Comeup vintside pneumosidur

Postitus Postitas Landy »

Leidsin comeup kodulehelt sellise lisavidina:
http://www.comeupwinch.com/en/pdt-dc-acc-ac.php

Kuidas,mis mudelitel ja milleks seda kasutatakse?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
jazz777
Tuuker
Postitusi: 156
Liitunud: E Mär 29, 2004 12:48 pm
Asukoht: Head Under Hood
Kontakt:

Re: Comeup vintside lisavarustus

Postitus Postitas jazz777 »

Landy kirjutas:Leidsin comeup kodulehelt sellise lisavidina:
http://www.comeupwinch.com/en/pdt-dc-acc-ac.php

Kuidas,mis mudelitel ja milleks seda kasutatakse?
See on üks jube hea vidin, mis autovintside mudelitele peaks kõigile minema. Tõlkes õhk-sidur, mis tegelikult tähendab seda:
Ilma selle jubinata - vintsman vabastas luku free-spoolile, kõnnib trossiga puu juurde, siis kõnnib tagasi, et lukk kinni keerata, siis avastab, et tross on lahti tulnud ja läheb tagasi puu juurde seda kinnitama ja alles siis hakkad sina vintsima.
Selle vidinaga - valge mees vajutab autos nuppu, vints läheb free-spoolile, vintsman tormab puuni, kinnitab trossi, seejärel vajutad uuesti nuppu, vints lukustub ja hakkadki suristama.
Lisaks on vaja muidugi kompressorit, et õhku anda ja üks keeruline elektriskeem (nagu olen aru saanud) kokku ühendada.
Vabad mehed ongi need kõige suuremad ketserid
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Comeup vintside lisavarustus

Postitus Postitas Landy »

jazz777 kirjutas:Lisaks on vaja muidugi kompressorit, et õhku anda ja üks keeruline elektriskeem (nagu olen aru saanud) kokku ühendada.
Olen sellest vidinast kuulnud ja ei osanud kohe kuidagi kokku viia. No kompressor on tänapäeval juba paljudes autodes olemas, aga mis elektri vidin sinna veel juurde tuleb aretada?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1973
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Re: Comeup vintside lisavarustus

Postitus Postitas Maasturid »

Landy kirjutas:Leidsin comeup kodulehelt sellise lisavidina:
http://www.comeupwinch.com/en/pdt-dc-acc-ac.php

Kuidas,mis mudelitel ja milleks seda kasutatakse?
Mina panin (ilmselt esimesena) oma Toyotale selle vidina juba peale aga ei läinud see mitte ludinal.
Nimelt on see vidin mõeldud hüdra vintsidele ja keere ei sobi kokku näitkeks DV9000 ja teiste mudelitega.
Minul lahendas selle probleemi treiel,kes tegi vidina vintsile sobivaks.
Kui õhtud "pimedamaks" lähevad lubas treiel mulle neid õhk sidureid omal käel valmistada ning kui asi toimib pakun ka teistele
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Äkki seletad veidi tööpõhimõtet. Kas survestamine vabastab piduri ja uuesti õhku välja lastes pidur taas lukustatakse?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1973
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

Landy kirjutas:Äkki seletad veidi tööpõhimõtet. Kas survestamine vabastab piduri ja uuesti õhku välja lastes pidur taas lukustatakse?
Just nii see toimib.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

tom76 kirjutas:
Landy kirjutas:Äkki seletad veidi tööpõhimõtet. Kas survestamine vabastab piduri ja uuesti õhku välja lastes pidur taas lukustatakse?
Just nii see toimib.
Kuidas oled jaganud kompressorist õhu jagamise difrilukule ja vintsile? Kas vahel eraldi manuaalne klapp või oled mingi elektrilise penumaatilise vidina vahele pannud?
Viimati muutis Landy, N Okt 19, 2006 9:50 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1973
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

Landy kirjutas:Kuidas oled jaganud kompressorist õhu jagamise difrilukule ja vintsile? Kas vahel eraldi manuaalne klapp või oled mingi elektrilise penumaatilise vidina vahele pannud?
Kuna mul oli ARB kompressoril tagalukule minev väljund vaba(seal LOCK RIGHT) siis seda ma vintsile mineva õhu juhtimiseks ära kasutasingi.
Mida siin ikka pikalt seletada,toimib täpselt samamoodi kui ARB diffri lukustamine ja vabastamine. :D
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

tom76 kirjutas:Kuna mul oli ARB kompressoril tagalukule minev väljund vaba(seal LOCK RIGHT) siis seda ma vintsile mineva õhu juhtimiseks ära kasutasingi.
Mida siin ikka pikalt seletada,toimib täpselt samamoodi kui ARB diffri lukustamine ja vabastamine. :D
Siis sulju lihtne. Mul endal lukke pole ja ilmselt niipea ei tule,kuid plaanis üks suvaline kopressor autosse rehvide täitmiseks installida. Mõtlen justkuidas selt õhu väljutamine ja selle juhtimine kahendada, kui selline vidin soov vintsile panna.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Kui kellelgi on vaja pneumojagajaid, nii elektrilisi kui ka manuaalseid, voolikuid,ühendusliitmikke ja muud pneumaatikamudru, siis võib alati minu poole pöörduda :) Hea meelega aitan ka süsteemi koostamisel.

56 486769
isakene@gmail.com
tanel
Rock Crawler
Postitusi: 961
Liitunud: K Mär 29, 2006 11:23 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanel »

Mitte et neoludiiti siin mängida, aga natuke üle pakkudes küsiks - kas selle vidina mõte on kogu setupi komplitseeritumaks ajada (loe: rohkem sõlmi, mis võivad saba panna) ja osta omale võimalus keset metsa freespooli soovimatuks kadumiseks?
Samamoodi vabastab vintsmani jooksmisest ju lihtsalt mootoriga trossi välja kerimine... ;)

Aga ärge võtke isiklikult, lihtsalt, mina seda omale ei paneks... Vintsmanina jooksnud küll ja see üks lisaots pole kunagi konti murdnud.
tegime pulli, aitab
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Mootoriga trossi välja kerimine võtab igaviku.Võistlustel ona aga iga minut arvel.Selle lisa otsa jooksmise asemel saaks midagi kasulikumat teha nagu näiteks juhi suunamine.
Ma olen mõelud tõsiselt selle paigaldamisest võistlus autole.Vähemalt ette.
Kuna ma isiklikut ei ole seda jubinat veel elusalt näinud siis on lõplik otsus hetkel ootel.
Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
jazz777
Tuuker
Postitusi: 156
Liitunud: E Mär 29, 2004 12:48 pm
Asukoht: Head Under Hood
Kontakt:

Postitus Postitas jazz777 »

Landy kirjutas:Mul endal lukke pole ja ilmselt niipea ei tule,kuid plaanis üks suvaline kopressor autosse rehvide täitmiseks installida. Mõtlen justkuidas selt õhu väljutamine ja selle juhtimine kahendada, kui selline vidin soov vintsile panna.
Jagamiseks rehvide pumpamisel ei ole IMHO küll mõtet mingit hüper-super pneumo-elektri-elektroonika klappe toppida. Ise kasutan kompressorit rehvide pumpamiseks ja jagaja puhumiseks sellisel viisil http://www.zone.ee/tuukerjazz/kompressor/
Ehk siis õhu väljutamine on kahendatud (uus kihvt termin) lihtlabase kolmiku ja kahe kuulkraani abiga, millest teise tõin mugava inimesena omale nina ette (klaasi kohal).
Vabad mehed ongi need kõige suuremad ketserid
tanel
Rock Crawler
Postitusi: 961
Liitunud: K Mär 29, 2006 11:23 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanel »

Veiko kirjutas:Mootoriga trossi välja kerimine võtab igaviku.Võistlustel ona aga iga minut arvel.Selle lisa otsa jooksmise asemel saaks midagi kasulikumat teha nagu näiteks juhi suunamine.
Võistlustel võib täiesti asjaks olla jah, nõus... seal tehnikale nagunii pai ei tehta ja olulisemad tagavarajupid kastis kaasa loksumas. Ma enesekeskselt tüüpi "metsast seenelt vaja välja koju saada" vaatenurgast käsitlesin.
tegime pulli, aitab
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”