O:Kärukonks UAZile
Moderaatorid: jr, boob, Moderators
O:Kärukonks UAZile
UAZ 469le vaja siis tänapäevase haagise konksu. Vajalik selline, et saab säilitada ka originaalkonksu. Ei tea kas selline lahendus on võimalik, aga olen vist kuskil midagi sellist näinud küll. 5220718 Raul
Seal, kus lõppeb asfalt...sinna lööme Zillisauna püsti!
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: O:Kärukonks UAZile
Lihtne. tee selline nagu mul willil algul oli. adapter plaat on 10mm paks. kinnitub orig. konksu poltide alla ja saad ka orig konksu kah säilitada.kytz kirjutas:UAZ 469le vaja siis tänapäevase haagise konksu. Vajalik selline, et saab säilitada ka originaalkonksu. Ei tea kas selline lahendus on võimalik, aga olen vist kuskil midagi sellist näinud küll. 5220718 Raul
Viimati muutis tuningman, L Mai 09, 2015 10:27 pm, muudetud 1 kord kokku.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
To tuningman
Tänud info eest, kas ja mis koormus selline konstruktsoon välja kannatas?
Seal, kus lõppeb asfalt...sinna lööme Zillisauna püsti!
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: To tuningman
Otseselt midagi mega rasket tassinud ei ole. kuhjaga liiva täis subrjonok vist raskeim koorem siiani. paari auto vrakki ikma sildadetta ka lohistanud, aga saad ju adapterplaadile külgedesse või taha ka risti tugevdused raamile toetatuna keevitada.kytz kirjutas:Tänud info eest, kas ja mis koormus selline konstruktsoon välja kannatas?

Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: O:Kärukonks UAZile
Oled sa konksu saanud teinud? Võin oma pea, käed ja materjali käiku lasta kui veel huvi on?kytz kirjutas:UAZ 469le vaja siis tänapäevase haagise konksu. Vajalik selline, et saab säilitada ka originaalkonksu. Ei tea kas selline lahendus on võimalik, aga olen vist kuskil midagi sellist näinud küll. 5220718 Raul
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
- Panda
- Fitting 38"
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Juul 23, 2007 4:40 pm
- Asukoht: Jõelähtme, puhtam Ülgase
- Kontakt:
Re: O:Kärukonks UAZile
Tegin kevadel omale täpselt samasuguse asja. Plaat mingi 7mm 3 latist kõrvuti kokku keevitatud orig veokonksu alla(tahtsin seda säilitada). Katsetus oli nii. Tõmbain konksust 1,5t miniekskavaatorit mudaselt pinnalt välja. Küll jõnksutades aga kopp sai liikuma jälle ja konks ei liikunud mitte kuhugi 

4-Runner,UAZ 3303
Mudasõltlane alates 1999 sügissõidust.
Pandakaru 4x4
Mudasõltlane alates 1999 sügissõidust.
Pandakaru 4x4
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
Re: O:Kärukonks UAZile
Saab jätta muidu mõlemad külge... eurokäru ja uazi käru kinnituskõrgused on väga erinevad!
Viimati muutis atdoom, E Mai 11, 2015 8:59 am, muudetud 1 kord kokku.
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
-
- Rookie
- Postitusi: 9
- Liitunud: T Mai 26, 2009 2:33 pm
Re: O:Kärukonks UAZile
Tere. Teema küll vana ja vabandan, et selle uuesti üles töstan aga tekkis omalgi vajadus kärukonksu järgi.
Kas kellelgi on pildil oleva plaadi kohta mingeid mööte vöi joonist, et selline asi valmis teha?
Kas kellelgi on pildil oleva plaadi kohta mingeid mööte vöi joonist, et selline asi valmis teha?
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2483
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: O:Kärukonks UAZile
Kalilli pakutav viib lahkumisnurga olematuks, kuna veokuul pole kõige alumine asi. Materjalina on see muidugi hää kaup
UAZ raami tagumine tala ei ole kuigi väändekindel. Oma Krooksule sai tehtud 10millisest plaat, selle külge keevitatud 250 mm pikk 60x5 nelikanttorust hülss, mille sisse läheb L-kujuliselt 4-kanttorudest tehtud konksujalg. Passati küljest lõigatud veokuuli kõrgus on tavapäraselt 300 mm. Konksu alumine serv on sama kõrgel, kui tagadifri karter ja paikneb selle joonel. Mis tähendab, et säärane ankur kraavist läbi ronides künnab isuga... Ehk Õige Maasturi konks peab olema eemaldatav!

Pildil paistvat kooslust russiga mudast välja tirides andis järele tagatala, mis väändus. Koleda väljanägemisega keevitused ja 4+4 mm toru seinapaksust konksujalale oli piisav
Minu lahenduseks on tõmmitsad konksuhülsi alaservast silla kohale pikitala külge. Seal on paslikud avad olemas, pole vaja raamile midagi juurde keevitada. Laiskusest tegemata...
Kui on tahtmine säilitada originaallõuad, peab konksujala hülss olema viidud sedapalju allapoole.
Variant on viia konksu raami sobiva lati/toruga varuratta alt eelviimase raamitalani - ka see ei lase konksu tõmbel tagatala väänata. Miskine 50 mm kõrgust peaks täiesti piisav olema. Eriti, kui väike nurk tugevduseks sisse keevitada.
Plaadi tegemisel tuleb siis tähele panna raami tagatala tugevduselementide needipäid, mis kenasti ette jäävad ja tähelepanu nõuavad. Kaval oleks need asendada konksu kinnitusplaati kinni hoidvate poltidega;)

UAZ raami tagumine tala ei ole kuigi väändekindel. Oma Krooksule sai tehtud 10millisest plaat, selle külge keevitatud 250 mm pikk 60x5 nelikanttorust hülss, mille sisse läheb L-kujuliselt 4-kanttorudest tehtud konksujalg. Passati küljest lõigatud veokuuli kõrgus on tavapäraselt 300 mm. Konksu alumine serv on sama kõrgel, kui tagadifri karter ja paikneb selle joonel. Mis tähendab, et säärane ankur kraavist läbi ronides künnab isuga... Ehk Õige Maasturi konks peab olema eemaldatav!


Pildil paistvat kooslust russiga mudast välja tirides andis järele tagatala, mis väändus. Koleda väljanägemisega keevitused ja 4+4 mm toru seinapaksust konksujalale oli piisav

Minu lahenduseks on tõmmitsad konksuhülsi alaservast silla kohale pikitala külge. Seal on paslikud avad olemas, pole vaja raamile midagi juurde keevitada. Laiskusest tegemata...

Kui on tahtmine säilitada originaallõuad, peab konksujala hülss olema viidud sedapalju allapoole.
Variant on viia konksu raami sobiva lati/toruga varuratta alt eelviimase raamitalani - ka see ei lase konksu tõmbel tagatala väänata. Miskine 50 mm kõrgust peaks täiesti piisav olema. Eriti, kui väike nurk tugevduseks sisse keevitada.
Plaadi tegemisel tuleb siis tähele panna raami tagatala tugevduselementide needipäid, mis kenasti ette jäävad ja tähelepanu nõuavad. Kaval oleks need asendada konksu kinnitusplaati kinni hoidvate poltidega;)
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...