K: Navara vedrude sobivus pickup D22le ja esisilla tõstmine?
Moderaatorid: jr, Moderators
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 244
- Liitunud: L Nov 05, 2011 8:57 pm
- Asukoht: Saaremaa
K: Navara vedrude sobivus pickup D22le ja esisilla tõstmine?
Tervist!
Uuriks siis targematelt kas navara vedrud sobivad 99aasta D22le?
Edit: Kas navara kande võime on üldse suurem kui pick upil kui eelpoolt loetud teemast on navara vedrud suhteliselt pehmed.
Praegused all olevad lehtvedrud on pm täiesti surnud.
Uuriks siis targematelt kas navara vedrud sobivad 99aasta D22le?
Edit: Kas navara kande võime on üldse suurem kui pick upil kui eelpoolt loetud teemast on navara vedrud suhteliselt pehmed.
Praegused all olevad lehtvedrud on pm täiesti surnud.
Viimati muutis nissan.pickup99, L Jaan 26, 2013 7:41 pm, muudetud 3 korda kokku.
NISSAN PICKUP D22 pool FRONTIER
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 237
- Liitunud: K Juul 23, 2008 3:24 pm
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: K: Navara vedrude sobivus pickup D22?
ei sobi päris kindlasti kui sa navara d40 mõtled
d40 vedrud suht sama kandevõimega kui pick up d22
d40 on juba uuest peast lehtvedru sirge all
d22 on ka 2 varjanti all 2+2 lehte ja 8lehte viimane üldiselt harvaesinev tehase tugevdatud varjant Frontier nime all
meil on mõlemaid laos olemas
d40 vedrud suht sama kandevõimega kui pick up d22
d40 on juba uuest peast lehtvedru sirge all
d22 on ka 2 varjanti all 2+2 lehte ja 8lehte viimane üldiselt harvaesinev tehase tugevdatud varjant Frontier nime all
meil on mõlemaid laos olemas
http://www.4x4cruiser.eu
http://www.maasturitevaruosad.ee
Vintsid Come Up
Tõstesarjad ja tuuning
Mob. 51 27 397
http://www.maasturitevaruosad.ee
Vintsid Come Up
Tõstesarjad ja tuuning
Mob. 51 27 397
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 244
- Liitunud: L Nov 05, 2011 8:57 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: K: Navara vedrude sobivus pickup D22?
mis hinnaga mõlemad kopl. on?4x4cruiser kirjutas:ei sobi päris kindlasti kui sa navara d40 mõtled
d40 vedrud suht sama kandevõimega kui pick up d22
d40 on juba uuest peast lehtvedru sirge all
d22 on ka 2 varjanti all 2+2 lehte ja 8lehte viimane üldiselt harvaesinev tehase tugevdatud varjant Frontier nime all
meil on mõlemaid laos olemas
NISSAN PICKUP D22 pool FRONTIER
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 237
- Liitunud: K Juul 23, 2008 3:24 pm
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: K: Navara vedrude sobivus pickup D22?
2+2 180.- pakk
8lehte 230.-
8lehte 230.-
http://www.4x4cruiser.eu
http://www.maasturitevaruosad.ee
Vintsid Come Up
Tõstesarjad ja tuuning
Mob. 51 27 397
http://www.maasturitevaruosad.ee
Vintsid Come Up
Tõstesarjad ja tuuning
Mob. 51 27 397
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 244
- Liitunud: L Nov 05, 2011 8:57 pm
- Asukoht: Saaremaa
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: K: Navara vedrude sobivus pickup D22?
Jutt siis nendest vedrudest. Uus ja vana. Vana oli auto alla täitsa sirge. Kui nüüd vaadata alt 2. lehte, siis kas mulle tundub, et leht on pakkis valepidi või käibki niipidi? mul transitil küll teisepidi, see peaks ju olema leht millele koormaga kanne langeb. Minu mõte tiirleb selle valepidi pakki sattumise ümber. Kaar nagu allapoole, kui teispidi oleks, siis poleks ju vedrud nii surnud seisus kah auto all? 



Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Re: K: Navara vedrude sobivus pickup D22?
Mul 2003 aastaD22 täpselt samad vedrud nagu alumised pildil, raskust pole saanud see alumine leht samasugune.
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: K: Navara vedrude sobivus pickup D22?
alumiste vedrudega on tühja kastiga vedrude ja läbilõõgi puksi vahe ainult 4cm. liiga vähe. 100kg kastis ja vahe 1cm. uutega on vahet ca 25 cm. aga amordil jäävad lühikeseks ja per..e liiga upakili. peaks paar lehte vähemaks võtma, aga millised? mõtlesin et 4 alumist ja vanast pakist 2 alumist asemele. tea kas aitab?
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: K: Navara vedrude sobivus pickup D22?
Küsiks siis veel niipalju, et kes ja kuidas d22 eest tõsnud on? Seal piirajad ülemistele õõtsadele nii lähedal, et niisama naljalt torsoone ka peale keerata ei anna. Alumised õõtsad samal ajal põhimõtteliselt maapinnaga paralleelselt. Minu loogika ütleb,
et vaja väikest ümberehitust rellaka ja keevituse näol. Esimese tõste puhul ei peaks ka tagumisi vedrupakke päris laiali lammutama.

Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 244
- Liitunud: L Nov 05, 2011 8:57 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: K: Navara vedrude sobivus pickup D22le ja esisilla tõstm
Pilti kh siis uute vedrudega, nüüd oleks vaja kuidagi eet kh kõrgemaks tõsta, aga jh tuningman oskab paremini asja lahti seletada 



NISSAN PICKUP D22 pool FRONTIER
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: K: Navara vedrude sobivus pickup D22le ja esisilla tõstm
Kas siis tõesti meie teedel-metsades Tõstetud d22 ringi ei vura? Kui see tõstmine, eeldab suuremaid ümberehitusi võib ju teema modifikatsioonide alla ringi tõsta, sest mulle tundub, et eeldab 

Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Re: K: Navara vedrude sobivus pickup D22le ja esisilla tõstm
Meil kataloog pakub +40mm tõste jaoks uusi torsioone. Kui huvi siis panen privasse hinna ja tarneaja.tuningman kirjutas:Kas siis tõesti meie teedel-metsades Tõstetud d22 ringi ei vura? Kui see tõstmine, eeldab suuremaid ümberehitusi võib ju teema modifikatsioonide alla ringi tõsta, sest mulle tundub, et eeldab
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: K: Navara vedrude sobivus pickup D22le ja esisilla tõstm
Torsoonides pole Hetkel veel probleemi. Kui need vaid nuudist lahti tuleks, et edasi tõsta. Asi jääb pigem ülemiste õõtsade ja piirajate taha pidama. Eriti kikki ka ajada ei taha. Katsun veovõlli nurgad jätta sinna piiridesse, mis põõramisel tekib, et välimisi otsi murdma ei hakkaks. Praegu olid veovõllid peaegu 0 kraadi all. võibolla ehk 3-4kraadi, aga ülemised õõtsad olid vaid 1cm piirajatest puudu. Seega piirajaid madalamaks lõigates tuleks tõstet tüki maad juurde, rattad sahka ei läheks, aga ülemised sharniirid hakkavad pooma, kuna nurk läheb nende jaoks liiga järsuks. Õõtsi ei tahaks ringi tegema veel hakata. Võibolla on keegi selle tee juba läbi käinud ja oskab mõistlikumat lahendust pakkuda.salmus kirjutas:Meil kataloog pakub +40mm tõste jaoks uusi torsioone. Kui huvi siis panen privasse hinna ja tarneaja.tuningman kirjutas:Kas siis tõesti meie teedel-metsades Tõstetud d22 ringi ei vura? Kui see tõstmine, eeldab suuremaid ümberehitusi võib ju teema modifikatsioonide alla ringi tõsta, sest mulle tundub, et eeldab

Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: K: Navara vedrude sobivus pickup D22le ja esisilla tõstm
Sai siis vähe tõstetud siiski. Piirajaid sai vähe maha lõigatud. Täpselt niipalu, kui alumisel pildil punasega märgitud. muidu ei andnud midagi tõsta. Torsoonid sai alt ära võetud ja 3 nuuti tagasi tõstetud. kuid nüüd tahavad sharniirid pooma hakata. teisel pildil rogelisega. Peab vist õõtsa rellaka sisse lõõma, siis jääks sharniir normaal asendisse, õõts liiguks ülesse poole ja sillakäik kah paraneks. sai ka amordi kinnitusi liigutatud, muidu oleksid ülemised õõtsad amordid mõlki muljunud. kui kellelgi paremaid ideid, siis andke tulla.




Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Re: K: Navara vedrude sobivus pickup D22le ja esisilla tõstm
Oman D22 nissanit ja olen tõstnud seda igat moodi ja seal teinud igast ime asju aga üldkokkuvõttes on asi mõttetu.
Esisilla ülessekeeramine torsioonidest teeb esiotsa väga jäigaks ja lääbad ja sarniirid ei pea vastu. Poolteljed lähevad
liiga suure nurga alla ja pooltelje-rehvid ei pea vastu ja lähevad iseenesest lõhki. Ülemine lääba on väga nõrk ja
kuna torsioon peale keeratud siis kipub ta sarniiri seest välja murdma , endal juhtus 2 korda ja mõlemal korral läks õnneks
et ei teinud avariid. Siis ehitasin ülemised lääbad ringi ja alumisel lääbal tegin sarniiri nurka ringi aga üldiselt on see
ka väga mõtetu kuna sarniirid ja muud asjad ei pea vastu ikka. Siis üks suur mure on ka roolisüsteemis kuna tal on keskel
varras ja mõlemal pool väiksed vardad kus kummagis otsas munakad. need jäävad suure nurga alla ja tekib selline asi et
kohapeal paned kokkujooksu paika ja kui sõitma lähed siis hüpekate ja aukude peal liiguvad rattad ülespoole ja vardad
liiguvad sirgemaks ja pikenevad nii et kokkujooks läheb kuni 5cm lahku. ja ratta alla liikudes kokku ja rooli töö muutub
ulmeliseks ja muidugi hakkab mantleid sööma.
Mina läksin esisillaga sellist teed et panin alla patrol 160 talasilla, millel tõstsin diffri koha paremalt vasakule ja panin LSD
diffri. Kasutasin ees keerdvedrusid ja tegin silla kinnitused ise ja mõõdud ja enamus asju sai vaadatud Y60 pealt.
Muidugi tuleb ka panna y60 roolikarp sest d22 enda omaga hakkab rool tagurpidi tööle.
Sildades on sees 4,875 ülekanded. Ratasteks on 33x14 boggerid ja veljed 15x10 -44
Tagasilla tõstsin ülesse patroli lehtvedrudega ja patroli amotridega ja lisasin lehtvedru
keskele coiloveri vedru ja tagamise lehtvedru kiige tegin 7cm pikemaks originaaliga võrreldes. muidugi taga gardaan on
d22 hel kahe osaline ja seal on vahel üks kummi muhv mis laseb kardaanil edasi tagasi liikuda aga selle kõrgemale
tõstmisega läheb viimane gardaani osa suure nurga alla ja see kummi muhv sureb paari kuuga. seal on vahetala kus see
külge kinnitub see tuleb alla poole tuua ja viia nurga alla kardaani järgi.
Ühesõnaga kui tahate asja ülespoole tõsta siis originaal asjad ei pea vastu ja tuleb liiga palju ringi leiutada.
Minul on masin võrreldes originaaliga 40-50cm kõrgem. Mõlemas sillas LSD ja rooli keeramine suht raske.
Ees olevad keerdvedrud on normaalse jäikusega ja on poole meeldivam sõita kui põhja keeratud torsiooniga.
Muidugi maastikul ja lumes läbivus on täiesti fantastiline.
Üheks miinuseks on see et mootor jääb lahjaks ja üle 90kmh eriti sõita ei taha kuna pill kõrge ja hakkab ujuma.
Esisilla ülessekeeramine torsioonidest teeb esiotsa väga jäigaks ja lääbad ja sarniirid ei pea vastu. Poolteljed lähevad
liiga suure nurga alla ja pooltelje-rehvid ei pea vastu ja lähevad iseenesest lõhki. Ülemine lääba on väga nõrk ja
kuna torsioon peale keeratud siis kipub ta sarniiri seest välja murdma , endal juhtus 2 korda ja mõlemal korral läks õnneks
et ei teinud avariid. Siis ehitasin ülemised lääbad ringi ja alumisel lääbal tegin sarniiri nurka ringi aga üldiselt on see
ka väga mõtetu kuna sarniirid ja muud asjad ei pea vastu ikka. Siis üks suur mure on ka roolisüsteemis kuna tal on keskel
varras ja mõlemal pool väiksed vardad kus kummagis otsas munakad. need jäävad suure nurga alla ja tekib selline asi et
kohapeal paned kokkujooksu paika ja kui sõitma lähed siis hüpekate ja aukude peal liiguvad rattad ülespoole ja vardad
liiguvad sirgemaks ja pikenevad nii et kokkujooks läheb kuni 5cm lahku. ja ratta alla liikudes kokku ja rooli töö muutub
ulmeliseks ja muidugi hakkab mantleid sööma.
Mina läksin esisillaga sellist teed et panin alla patrol 160 talasilla, millel tõstsin diffri koha paremalt vasakule ja panin LSD
diffri. Kasutasin ees keerdvedrusid ja tegin silla kinnitused ise ja mõõdud ja enamus asju sai vaadatud Y60 pealt.
Muidugi tuleb ka panna y60 roolikarp sest d22 enda omaga hakkab rool tagurpidi tööle.
Sildades on sees 4,875 ülekanded. Ratasteks on 33x14 boggerid ja veljed 15x10 -44
Tagasilla tõstsin ülesse patroli lehtvedrudega ja patroli amotridega ja lisasin lehtvedru
keskele coiloveri vedru ja tagamise lehtvedru kiige tegin 7cm pikemaks originaaliga võrreldes. muidugi taga gardaan on
d22 hel kahe osaline ja seal on vahel üks kummi muhv mis laseb kardaanil edasi tagasi liikuda aga selle kõrgemale
tõstmisega läheb viimane gardaani osa suure nurga alla ja see kummi muhv sureb paari kuuga. seal on vahetala kus see
külge kinnitub see tuleb alla poole tuua ja viia nurga alla kardaani järgi.
Ühesõnaga kui tahate asja ülespoole tõsta siis originaal asjad ei pea vastu ja tuleb liiga palju ringi leiutada.
Minul on masin võrreldes originaaliga 40-50cm kõrgem. Mõlemas sillas LSD ja rooli keeramine suht raske.
Ees olevad keerdvedrud on normaalse jäikusega ja on poole meeldivam sõita kui põhja keeratud torsiooniga.
Muidugi maastikul ja lumes läbivus on täiesti fantastiline.
Üheks miinuseks on see et mootor jääb lahjaks ja üle 90kmh eriti sõita ei taha kuna pill kõrge ja hakkab ujuma.
Nissan King Cab 2.5d 59kw 4x4
Nissan Navara 2.5td 76kw 4x4
Nissan Navara 2.5td 76kw 4x4