
mure küttega
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
mure küttega
Tere.mure selline, et kui autoga kurvi sõit ja kui paagis on 1/3 kütet siis peale kurvi sureb välja,ei saa enam kütet kätte.natuke vänta ja jälle edasi kuni järgmise kurvini, kus kõik kordub
.Täispaagiga kõik ok.Kohapeal tuksub kõik näitajad ilusti nulli nagu ette nähtud. Auto Jeep 2002a 2,7 . kas on kellelgi kogemusi antud probleemiga??

Re: mure küttega
sama jama jah , ja kiirendadas ka
Re: mure küttega
Mina võtaks kütusepumba koos kopsikuga välja ja puhastaks konnadest ära.
Virgo
Virgo
Mudas alates 2003.
Re: mure küttega
Pole siin konni ega miskit. Kui toide pumbale olemas siis tapp, tapp autopoodi uue pumba järele.
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Re: mure küttega
Kus see pump siis on .Küssa Algajalt Jeebi 2.7 kasutajalt 

Re: mure küttega
[quote="linnuke"]Kus see pump siis on .Küssa Algajalt Jeebi 2.7 kasutajalt
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=19&t=15910
Vaata seda.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=19&t=15910
Vaata seda.
Jeep
Re: mure küttega
Diislitel naljalt paagist pumpa ei leia. Tavaliselt kipuvad need kütusekogujad ja nende torud paagis jebima.Võta paak maha ja kütusevõttur lahti ning peaksid viga nägema.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: mure küttega
Aga tänud jällegi.Seepärast ongi loodud foorum mõtlejatele
,mitte 


Re: mure küttega
Suured tänud nõu eest ja ka keskmise sõrmel on oma mõte. Paagi olen juba 3 x maha võtnud ja ei leidnud sealt mingit viga. Konnad korjasin juba esimine kord kokku ja söötsin kurgedele.Jeebul 2,7 paagis on kopsik anduriga ja selle all sõel, mis on puhas kui pruudi suu. Golf plus 2.0 oli paagis elektriline pump. Üks arvamus oli et äkki on viga paagi korgis et ei suuda anda piisavalt õhku. hetkel paak täis, kui langeb kriitilisse seisu siis saab näha mis teeb kui kork asendada teisega.annan teada. kas kellegil ei juhtu olema selget pilti sellest kopsiku sisust.
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: mure küttega
Kui Sa selle täis paagi oled poole peale sõitnud, keera kork korraks lahti ja
kuula kas sisiseb.
kuula kas sisiseb.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Re: mure küttega
Ega vaakum sellest suuremaks/ väiksemaks ei lähe kui kütus paagis ringi loksubLR90 kirjutas:Kui Sa selle täis paagi oled poole peale sõitnud, keera kork korraks lahti ja
kuula kas sisiseb.

Ka täiesti korrektselt tomiva paagi õhutuse süsteemiga peab kütusepaagis valitsema mõningane alarõhk.
Mingis poolakate foorumis oli kah keegi hädas "pumba anomaaliaga", aga temal jukerdas mingi solenoidklapp, mis juhtis tagasivoolu. Kahjuk ei tea kust seda klappi otsida.
Re: mure küttega
Mul küll vana Pajero aga ilmnes kunagi sarnane mure, et kui järsult pidurdada, keerata jne siis kukkus puterdama ja vaat, et sureb välja. Siis oli viga katkises kütusevoolikus, just piisavalt, et mitte tilkuda aga järsemate liigutuste korral õhku vahele tõmmata.
Pajero 2.5TD
Re: mure küttega
arvan et kui on vooliku viga siis peaks ta ka kohapeal tuksudes õhku tõmbama.vaevat et ta täis paagiga selle prao voolikus kinni vajutab,kuna see voolik oli küllaltki jäik.Jeepu praegu õlivahetuses, eks õhtul proovib mängida temaga